Mother, will they like this song?
Spint je 20GB drive nog wel op, of blijft hij ook volledig stil?
En hoe zit het met een standby?
En hoe zit het met een standby?
Moeilijk te zeggen of ie nog spint, er is zoveel anders geluid in m'n kast... Standby heb ik nog niet geprobeerd, maar dan gaat toch niet je hele PC uit ?
Mother, will they like this song?
bij standby gaat je harddisk ook downspinnen. De inhoud van je RAM wordt naar de harde schijf gekopiëerd en je cpu gaat een throttle lager, zodat de boel minder stroom vreet.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ik dacht dat het ram gewoon onder spanning bleef, en dus niet gekopieerd werd.. Dat is juist de functie van hibernate..Op vrijdag 05 juli 2002 19:06 schreef dawuss het volgende:
De inhoud van je RAM wordt naar de harde schijf gekopiëerd
Maar inderdaad krijgen de hdd's dan ook een downspin..
nee hoor, de inhoud van het RAM wordt wel degelijk naar de hardeschijf gekopiëerd, want stel dat de computer uitvalt...
Het enige wat achter blijft in het RAM is de instructie om alles weer vanaf de harde schijf terug in het RAM te laden. Het RAM blijft dus inderdaad gewoon onder spanning staan, maar dat is even niet waar het hier over gaat.
TheLunatic: je kunt gewoon voelen of je harde schijf nog upspint door je vinger ertegen aan te houden. (of je oor
)
Het enige wat achter blijft in het RAM is de instructie om alles weer vanaf de harde schijf terug in het RAM te laden. Het RAM blijft dus inderdaad gewoon onder spanning staan, maar dat is even niet waar het hier over gaat.
TheLunatic: je kunt gewoon voelen of je harde schijf nog upspint door je vinger ertegen aan te houden. (of je oor
micheljansen.org
Ram blijft niet onder spanning staan volgens mij want, als je de spanning van je pc haat kun je nog gewoon een hibernate session resumen.Op vrijdag 05 juli 2002 19:43 schreef dawuss het volgende:
nee hoor, de inhoud van het RAM wordt wel degelijk naar de hardeschijf gekopiëerd, want stel dat de computer uitvalt...
TheLunatic: je kunt gewoon voelen of je harde schijf nog upspint door je vinger ertegen aan te houden. (of je oor)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ook als je die spanning niet haat lukt het wel denk ik?Op vrijdag 05 juli 2002 23:50 schreef MaDLiVe het volgende:
[..]
Ram blijft niet onder spanning staan volgens mij want, als je de spanning van je pc haat kun je nog gewoon een hibernate session resumen.
Maarre, de inhoud van je RAM komt in hiberfil.sys geloof ik, althans in Windows 2000.
(Mijn P200 kan zodoende ook hibernaten en daar gaat alle spanning vanaf als ik 'm uitzet ivm AT systeem).
't is wel vaag dat ie die drive niet meer laat zien.
Misschien een of ander vreemd driver conflict ofzo, met die RAID icm IDE?
Saved by the buoyancy of citrus
maar spint hij nog wel up of niet?
micheljansen.org
Pagina: 1