iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Voor zover ik weet zijn er geen opleidingen waar je alleen dat leert. Zou ook zonde van het geld zijn imho, want dit zijn dingen die je heel gemakkelijk zelf kan leren.
Interessanter om te leren in een opleidingen zijn systeemontwikkeling, projectontwikkeling, etc etc.. Wat meer theorie dus
Wil je alleen bovenstaande leren besteed je tijd en geld dan aan het kopen van boeken en het zoeken op het woordje "Tutorial"
Interessanter om te leren in een opleidingen zijn systeemontwikkeling, projectontwikkeling, etc etc.. Wat meer theorie dus
Wil je alleen bovenstaande leren besteed je tijd en geld dan aan het kopen van boeken en het zoeken op het woordje "Tutorial"
sommige bi opleidingen hebben dit, informatica en computertechniek (wat ik doe) niet, das meer C++, java (als programmeertaal), ed. BI toe ook veel aan websites dus html ed zit erin.
if broken it is, fix it you should
Het hele internet staat vol met toturials. Enneh, Bosmonster, "makkelijk leren" -> java
Dat schijnt nog best moeilijk te zijn. Dat jij het kan betekent niet dat het makkelijk is 
Maareh, mocht je een boek willen: Bruna. En ja, er worden ook wel eens cursussen Html en Php gegeven.
Maareh, mocht je een boek willen: Bruna. En ja, er worden ook wel eens cursussen Html en Php gegeven.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Ok.. Java gaat ietsje verder.. Maar met een goed boek/tutorial en enige programmeer/OO ervaring is der best wat van te makenOp vrijdag 05 juli 2002 11:57 schreef Prammenhanger het volgende:
Het hele internet staat vol met toturials. Enneh, Bosmonster, "makkelijk leren" -> javaDat schijnt nog best moeilijk te zijn. Dat jij het kan betekent niet dat het makkelijk is
Ik heb ook maar heel beperkt Java gehad in mn opleiding, dat was meer als basiskennis. Later heb ik nog wel een goeie cursus gedaan voor mn werk, maar de rest is aangeleerd.. Nu had ik het mazzel dat ik ervaren collega's had wat dat betreft
En tja PHP.. dat ken iedere mongool
Nu was mijn opleiding wel redelijk uitgebreid op het DB/SQL vlak overigens.. dat heeft me wel erg geholpen. Vooral het db-ontwerp, wat lastig zelf aan te leren is uit een boekje..
Het gaat dus niet op alleen html enzo natuurlijk. Maar ook over bv. de gadachte achter bepaalde dingen, en dan ook een beetje economisch/commercieel tintje er aan....
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Kijk eens bij de sector Informatica han de haagse Hogeschool. Opleiding IVIT en VIA. VIA is meer multimedia (HTML e.d.) en gericht op de eindgebruiker, maar beide studies zijn heel breed. Website:Op vrijdag 05 juli 2002 12:01 schreef Phydomir het volgende:
Het gaat dus niet op alleen html enzo natuurlijk. Maar ook over bv. de gadachte achter bepaalde dingen, en dan ook een beetje economisch/commercieel tintje er aan....
http://www.si.hhs.nl/Studenten/index.html
NB Heb zelf IVIT oude stijl gedaan. School is op zich wel lachen, alleen doen ze over zaken als stage / afstuderen nogal moeilijk (coordinator is lastig figuur) en verstaan sommige leraren hun vak niet helemaal. Verder wel prima tijd gehad daaro.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
Er zijn wel particuliere bedrijven waar je een avondcursus html/php kan doen maar die zijn echt poepie duur. voorbeeldje is eduvision: www.eduvision.nl
Heb ik ook gedaan, VIA. De engelse vertaling op het diploma is Interaction Design en dat gebruik ik dus (Want VIA???Op vrijdag 05 juli 2002 12:11 schreef The_Eagle het volgende:
[..]
Kijk eens bij de sector Informatica han de haagse Hogeschool. Opleiding IVIT en VIA. VIA is meer multimedia (HTML e.d.) en gericht op de eindgebruiker, maar beide studies zijn heel breed. Website:
http://www.si.hhs.nl/Studenten/index.html
NB Heb zelf IVIT oude stijl gedaan. School is op zich wel lachen, alleen doen ze over zaken als stage / afstuderen nogal moeilijk (coordinator is lastig figuur) en verstaan sommige leraren hun vak niet helemaal. Verder wel prima tijd gehad daaro.
Schippers is een hele geschikte vent hoor, je moet je alleen wel aan de regels houden enzo
Dat sommige docenten hun vak niet goed verstaan kan ik wel beamen.. Er zitten hele vage gasten tussen die je vaak meer zelf kan leren dan zij jou
* The Eagle is zelf afgestudeerd in feb. 2002 (had eigenlijk juli 01 moeten zijn - gezakt door heel veel pech
:|(
Nou ja laten we het daar maar niet over hebben.
Ach, Adri bedoelt het goed maar is al een aantal jaren een beetje ondergestresst.
En vwb die docenten: Komt ene P. v.d. Sl. je bekend voor? moet haast wel. Hebben we nog ooit flinke ruzie meegehad..uiteindelijk wel goedgekomen hoor. WIlde ons een onvoldoende voor praktikum UML geven omdat we telkens niet op tijd inleverden...terwijl we dat wel deden maar de fout telkens OF bij hemzelf OF bij de admi lag...
Ach dreigen met sectorleiding wil soms nog wel eens helpen
Nou ja laten we het daar maar niet over hebben.
Ach, Adri bedoelt het goed maar is al een aantal jaren een beetje ondergestresst.
En vwb die docenten: Komt ene P. v.d. Sl. je bekend voor? moet haast wel. Hebben we nog ooit flinke ruzie meegehad..uiteindelijk wel goedgekomen hoor. WIlde ons een onvoldoende voor praktikum UML geven omdat we telkens niet op tijd inleverden...terwijl we dat wel deden maar de fout telkens OF bij hemzelf OF bij de admi lag...
Ach dreigen met sectorleiding wil soms nog wel eens helpen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
java is simpel, echt.....Op vrijdag 05 juli 2002 11:57 schreef Prammenhanger het volgende:
Het hele internet staat vol met toturials. Enneh, Bosmonster, "makkelijk leren" -> javaDat schijnt nog best moeilijk te zijn. Dat jij het kan betekent niet dat het makkelijk is
misschien ook omdat ik redelijk c++, c# en php kan proggen
if broken it is, fix it you should
Bosmonster:
En tja PHP.. dat ken iedere mongoolVraag maar aan kijk maar naar drm.
</offtopic>
Java is niet moeilijk. 't Voordeel is dat wanneer je Java kent (of C++, of misschien zelfs C...) dan is de stap naar PHP veel makkelijker dan andersom. En Java is voor niemand met een beetje affiniteit met programmeren een echt moeilijke taal.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Pagina: 1