Toon posts:

Welk cisco boek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een willekeurig cisco boek uitzoeken, de vraag is alleen, welke kan ik het beste kiezen? Hoeveel het kost boeit niet zo veel want ik krijg 'm gratis :)

ik dacht aan zoiets als CCNA maar wie weet hier het ISBN van?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
CISCO - Routing TCP/IP / druk 1

Cisco IP Routing Primer / druk 1

Cisco-routerconfiguratie / druk 1

Ik wil geen reclame maken verder voor me werk ofzow :), maar die hebben we hier ook staan, zijn best goede boeken enzow.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ga voor het Cisco Certified Network Associate (CCNA)(examen 640-607)

dit boek heb je nodig
Afbeeldingslocatie: http://www.ciscopress.com/content/images/1587200554/1587200554c.jpg

dat is het begin.
Veel succes!

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• MeatGrinder
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2025
Een alternatief boek voor het boek van Cisco Press (hierboven) is:

CCNA: Cisco® Certified Network Associate Study Guide, Deluxe Edition van Todd Lammle.

De nieuwe editie hiervan voor het 640-607 examen is net uit. Kijk eventueel wat reviews van beide boeken na op www.amazon.com

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:28

Predator

Suffers from split brain

[forum=24] -> [forum=19]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

aan een boek voor cisco heb je toch echt niet genoeg als je de stof goed wilt opnemen, ik zou met de first year companion beginnen die legt de eerste 2 semesters goed uit:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1587130254/qid=1025866693/sr=1-1/ref=sr_1_1/104-8506859-7883925

thunderstruck

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 13:00 schreef Chandler het volgende:
aan een boek voor cisco heb je toch echt niet genoeg als je de stof goed wilt opnemen, ik zou met de first year companion beginnen die legt de eerste 2 semesters goed uit:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1587130254/qid=1025866693/sr=1-1/ref=sr_1_1/104-8506859-7883925
Dit is niet precies wat ik zoek, ik zoek meer iets over geavanceerde netwerken, hoe je ze moet opzetten, beveiliging (als cisco daar wat over heeft) etc.

De dingen die in dat boek staan die jij noemde weet ik al zo'n beetje, en nu ik de kans krijg voor een gratis boek wil ik ook meteen een goed boek hebben.

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
Je kunt beter bij het begin beginnen (de first year companion guide is dan handig)

als je meteen aan de iets moeilijkere stof zoals grote netwerken wilt beginnen moet je eerst wel wat dingen weten, zoals:

\Het osi model
\Routers
bijv: access-lists
: routing table
: ppp
: frame relay
: VLAN's

als je niet begrijpt wat ik hier heb geschreven (dit is nog simpel) dan raad ik je toch de first year companion guide aan, want andere boeken gaan er vanuit dat je dit al kent.

veel succes,

Verwijderd

Topicstarter
/me snapt dat dus al allemaal

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

Op vrijdag 05 juli 2002 20:59 schreef ExcaliburDexter het volgende:
Je kunt beter bij het begin beginnen (de first year companion guide is dan handig)

als je meteen aan de iets moeilijkere stof zoals grote netwerken wilt beginnen moet je eerst wel wat dingen weten, zoals:

\Het osi model
\Routers
bijv: access-lists
: routing table
: ppp
: frame relay
: VLAN's

als je niet begrijpt wat ik hier heb geschreven (dit is nog simpel) dan raad ik je toch de first year companion guide aan, want andere boeken gaan er vanuit dat je dit al kent.

veel succes,
Dat staat dus allemaal in het eerste semester dex.

thunderstruck

Pagina: 1