Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Verwijderd
dat is geen crosspost..knuppel...hij zat eerst in het foute forum (check eerste reply)
en heeft in het goede forum een nieuwe topic aangemaakt...heel netjes van hem...
zeikwijf...
en heeft in het goede forum een nieuwe topic aangemaakt...heel netjes van hem...
zeikwijf...
Zowiezo lastig een crosspost aan te geven met maar één url...
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
nou nou nou, 'knuppel'
het is namelijk wel eentje, twee keer dezelfde post in verschillende fora. Moet je maar gewoon hier in lieve adjes vragen of ze hem misschien zouden willen verkassen.
en als je de link aanklikt kun je zeker ook heel makkelijk eracher komen waarom het een crosspost is. how, * sebas spoken.
[einde geroddel, oké?]
het is namelijk wel eentje, twee keer dezelfde post in verschillende fora. Moet je maar gewoon hier in lieve adjes vragen of ze hem misschien zouden willen verkassen.
en als je de link aanklikt kun je zeker ook heel makkelijk eracher komen waarom het een crosspost is. how, * sebas spoken.
[einde geroddel, oké?]
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Verwijderd
crossposten is in verschillende fora dezelfde topic maken om aandacht te krijgen ..nu staan hier ook 2 dezelfde topics in verschillende fora maar alleen maar omdat hij erop gewezen werd dat hij de vraag in het verkeerde forum stelde en dat hij het beter daar kon vragen..wat hij dus deed...omdat nou af te doen als crossposten..
Ik zeg toch niet dat het crossposten is?
Alleen was het handiger geweest assie ff een adje had gevraagd te moven...
Om geen dubbele verhalen te krijgen is de SA-thread nu dicht.
Alleen was het handiger geweest assie ff een adje had gevraagd te moven...
Om geen dubbele verhalen te krijgen is de SA-thread nu dicht.
Ehm dat crossposten was dus niet echt mijn bedoeling en zoals Azrael al zei. ik had eerst in het verkeerde forum gepost. Daarna gaf iemand als reactie dat dat het verkeerde forum was en gaf aan waar ik dat wel moest doen. Dat heb ik dus gedaan.
Sorry dat ik er niet bij nagedacht heb een admin te vragen de verkeerde te verwijderen.
Sorry dat ik er niet bij nagedacht heb een admin te vragen de verkeerde te verwijderen.
Pagina: 1