Ik heb pas nog een cameratje van zolder gehaald (wat je daar toch wel niet vind) ik heb 'm aangesloten aan m'n mpeg capture kaart (optibase) maar ik krijg maar voor de helft beeld de andere helft blijft stil staan en het is zwart/wit wat is nu fout????
Meer specs, info aub.
Hoe aangesloten, welk prog, enz. Wat heb je geprobeerd? Handleidingen bekeken?
Hoe aangesloten, welk prog, enz. Wat heb je geprobeerd? Handleidingen bekeken?
kay meer specs.
ik heb 'm nu aangesloten op m'n pc-tv rave kaart met de bijbehorende software en ik heb de composite in gebruikt
camera is een panasonic cp214 een beveiligings camera ofzow??? hij heeft wel kleuren beeld gegeven. (staat op color cctv camera) werkt op 24v ac ja en is met een coax kabeltje verbonden met de pc
ja handleiding welke handleiding ???? heb er geen
geprobeerd: alle formaten van video ntsc, pal weetje wel
ik ben het hele rijtje afgegaan
ik heb 'm nu aangesloten op m'n pc-tv rave kaart met de bijbehorende software en ik heb de composite in gebruikt
camera is een panasonic cp214 een beveiligings camera ofzow??? hij heeft wel kleuren beeld gegeven. (staat op color cctv camera) werkt op 24v ac ja en is met een coax kabeltje verbonden met de pc
ja handleiding welke handleiding ???? heb er geen
geprobeerd: alle formaten van video ntsc, pal weetje wel
ik ben het hele rijtje afgegaan
En hij geeft altijd half beeld?
Mischien is de beveiligingscam er wel voor gemaakt om met twee stuks op een tv te bekijken oid. Ik heb in elk geval geen idee.
Mischien is de beveiligingscam er wel voor gemaakt om met twee stuks op een tv te bekijken oid. Ik heb in elk geval geen idee.
jah hij geeft iets meer dan de helft beeld en daaronder zie je een streep wat een beetje op storing lijkt
PAL/NTSC instelling, heb zelf een philips tricodec capture kaart (een van 's werelds meest exclusieve capture kaarten, is nl nooit in verkoop gegaan >:)(met trimedia processor)), maar dat had ik daar ook wel eens als die kaart op ntsc was ingesteld en de camera op PAL.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Pagina: 1