Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
Ik geloof niet dat het kan, het lijkt me ook een beetje lastig, moet je eerst naar de scanner lopen om het blaadje eronder te leggen, dan weer terug naar je pc om in te scannen en dan het blaadje weer ophalen.
Verwijderd
Ik snapnie .....
Als je iets gaat scannen moet je volgens mij toch fysiek bij dat ding zijn. Als je gescande bestanden op een andere pc wilt hebben dan waar die scanner aan vast zit, zou je in je progje waarmee je scant een default map kunnen opgeven die gedeelt is.
En die map kun je dan weer openen vanaf elek pc ( mits je de rechten hebt goed gezet
Verwijderd
ha elm jij weer hier. ja kan een scanner niet delen volegens mij maar scan het plaatje boven in en sla het bij niek op simpel toch.
het kan wel alleen met profesionele software use search!!!
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
HP scanners kunnen vanaf een bepaald type met de bijbehorende software worden gedeeld op het netwerk. Ik heb thuis een 6200c en die is gedeeld. Oke, je moet wel ff met je papiertje heen en weer lopen, maar de ander die achter de pc zit waar de scanner aan zit hoeft dan niet even plaats te maken voor jou, kan gewoon vanaf je eigen plek.
Verwijderd
o ja elm heb je de handleiding op cd of in papier vorm daar staat het vast in zo niet gaat het niet.Op vrijdag 05 juli 2002 11:17 schreef aard het volgende:
Ik heb sinds kort een netwerk van 2 pc`s, met gedeelde printer, bestanden. Nu wil ik ook mijn scanner delen in het netwerk kan dit? Het is een usb scanner (HP 5200C) en de laatste drivers voor usb
[search=scanner delen]
Is met de search best wel genoeg over te vinden dacht ik zo
Is met de search best wel genoeg over te vinden dacht ik zo
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()