XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
InderdaadOp vrijdag 05 juli 2002 11:12 schreef ThaQuick het volgende:
*oud*
Mar wel grapsig
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Ga ik ook is proberen
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
aleen had er nog wat "ijs" op het gezicht van het poppetje gemoeten.....
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
17-06-2002.. valt reuze mee dus
Wel kewl zo.. zou z'n vriendin er ook zo uit zien? Best bizar eigenlijk.. een handy-mouse-coffin idee
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
als ik mijn muis ga modden (trackman) dan word het zo'n ontzettend fijn ventilatortje en een led erin (dat zou me wel bevallen
hoe doet het wel hierOp vrijdag 05 juli 2002 12:49 schreef technocow het volgende:
link: dot nie
klopt da?
[This space is for rent]
Ik heb zelf zo'n ding bij mijn laptop, op school. Dus dat zou mega ruig zijn maar heelaas kost zo'n kreng een flinke zak met geld. en dan vervalt de garantie. Zou het erg jammer vinden als ie het begaf......;(
Bier drinken is een van mijn grootste hobbies. s'avonds een vent, s'morgens absent !!!<P>http://specs.tweak.to/3670
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Overigens gedateerd op 21 juni...
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
==
hoi
M'n Oma is een site aan het haken.
Die gozer is volgens mij trouwens geobsedeerd door mouse mods, hij had eerder al een muis met LEDs er in en een muis met een fan
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dit topic is gesloten.
![]()