Toon posts:

Minolta Dimage S404 weer leverbaar !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wilde de mensen die een S404 wilden kopen dit nieuws niet afhouden. Je kan em bestellen bij:
www.photoshoppingcenter.de

Daar kost hij nu 589 euro, ik heb er 1.5 maand geleden al 2 besteld. Nu weer volop leverbaar.

Just informing :)

Verwijderd

In Eindhoven is deze camera ook goed te vinden. O.a. bij Cityphoto (719 euro) en Dixons (799 euro).

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 10:53 schreef inkie1010 het volgende:
In Eindhoven is deze camera ook goed te vinden. O.a. bij Cityphoto (719 euro) en Dixons (799 euro).
Klopt, alleen vind ik dat niet zulke leuke prijzen ;)

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op vrijdag 05 juli 2002 10:53 schreef inkie1010 het volgende:
Zie je nou wat voor fucking marges die teringafzet winkels gebruiken. (of ze kopen elk artikel per 1 stuk in, maar dat lijkt me niet) Ohja, de S404 heeft echt een HEEEL goede prijs/kwaliteit verhouding. 4mpix, 4x zoom, 16mb buffer, goeie overal picture quality. En hij houdt een stuk beter in de hand dan de S40/S30. Ik heb nu de S30, maar als de S404 goed leverbaar was was ik zeker voor de S404 gegaan.

• digitri
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

digitri

here and now

Mycom, ook zo'n lelijke prijs: 799

:Z

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De ouders van een maat van me hebben hem vorige week voor 799 euro gekocht, ook nog een tasje wat twee maten te klein was, een 128 MB CompactFlashkaart voor 100 euro die niet bleek te werken en moest wrden ingeruild en een USB dual kaartlezer voor 70 euro die op laprop moest... Niet dat ze SmartMedia kaarten hebben ofzo, en dat een PCMCIA versie sneller en goedkoper was geweest...

Heeft die gast ook nog eens 200 euro meebetaald... Als ie hem nu voor z'n ouders op internet had besteld had ie die 200 euro in z'n zak kunnen houden.

Vervolgens heeft ie hem, stelt ie hem in op 1280x960 omdat hij dat groot genoeg vind |:(

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, even mijn bonnetje :) :
code:
1
2
3
4
5
6
7
Minolta Dimage S404              579
Verzendkosten (vooruitbetaald)        8
Opbergtasje (Lowepro Z30)           20
Compact Flash 128 Mb                 69
4* 1900 mAh + Lader (Varta alles)       30

TOTAAL                      706 EURO

Whoei, ik heb dus alles totaal nog 100 euro goedkoper dan bij Vobis, Dixons, Combi Foto Ed.

Whoei, ik ben blij

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-01 20:25
Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een s404 :9
ik heb hem alleen nauwelijks kunnen testen omdat de batterijen in no-time leeg waren. ff snel 1800mAh halen

Ik ben dus bij Compusoft langs geweest in Erkrath(www.compusoft2000.de) Hele aardige lui. Ze hebben nu alleen de prijs iets verhoogd.

Heb nu dus een:
s404 voor 593,-
een tasje voor 17,-
en 128MB toshiba CF voor 69,-

Best wel netjes :)

Ennuh timyo:
waar heb jij die Varta's gehaald? en wat is de laadtijd?

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04
wat is beter (als we het over "algemeen gebruik" hebben)

Minolta Dimage S404, of de Olympus 3020Z :?

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:59
das geinig Rayman,

Daar komt mijn DSimage s404 ook vandaan.Ik heb hem alleen wel met tante post laten komen.Ik woon zoals in me sig. staat nogal hoog in Nederland.

Enne .............ik had hem voor €585,- daaro 3 maanden terug :7

Kaartje Cf 128 Mb voor €72,- bij shop.tweakers.net( goed voor de sponsoring :Y) )

Tasje Lowe pro á €40,- av 30( maar kwaliteit is echt top daarvan, daar betaal je dan wat meer ook voor ;) )

Het tasje heeft zijn eigen regenjas, om het zo maar te zeggen, dus Cam blijft bij regen lekker droog.Je hoeft hem dan ook niet onder je jas o.i.d te douwen om hem niet nat te laten worden :+

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:51

Smarron

The bend

Uhm, Timyo ...

Having fun @ your holiday? :D

Nou mensen. De cams (samen besteld met Timyo) zijn binnen. Leuk ding, alleen die alkaline batterijtjes zijn echt binnen een half uur leeg! |:(

Ik heb 2x4 GP batterijen 1800mAh gekocht. Deze moeten denk ik wel lang meegaan.

Het is inderdaad erg goedkoop als je over de grens bestelt. Ik snap echt niet dat het zoveel kan schelen in prijs! De goedkoopste die ik heb gezien is € 699,- en dat was met inruil van je oude fotocamera. € 125,- verschil! Durf het gewoon niet om te rekenen naar guldens!

Maar goed, ik ben blij en kan genieten van een supercam :9~ en Timyo niet *D

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 10:29
* The-Source Heeft een F100 gekocht omdat in de tijd dat ik mijn cam wou kopen de S404 zeer slecht leverbaar was.
Maar ja als je de F100 voor hetzelfde zachte prijsje kunt krijgen vind ik het best :P

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben nu net terug uit Turkije, het was echt een TE wijze vakantie, alleen jammer dat ik mijn Minolta niet op tijd had, dan had ik hier nu pics gepost :)

Ik ga zo maar eens even naar Smarron toe, mijn cam ophalen >:)

Ikke ga die F100 iig niet kopen, ik ben blij met mijn S404 :)

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 15:19
Nu de S404 weer leverbaar is, komt de vraag op welke van de twee je nu het beste kunt kopen voor zijn geld.
De S404 of de F100. Beide zijn 4 MP camera's en de F100 is natuurlijk weer iets moderner met de betere lichtmeting maar met 3X zoom en de S404 heeft 4X zoom. De prijzen ontlopen elkaar nu ook weer niet zo veel.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 11:13 schreef G-Spotter het volgende:
wat is beter (als we het over "algemeen gebruik" hebben)

Minolta Dimage S404, of de Olympus 3020Z :?
Algemeen gebruik kun je beter de S404 doen, wil je wat geavanceerdere instellingen: 3020.
Pagina: 1