totale waarde van de kast op dit moment is 879 euroOp vrijdag 05 juli 2002 11:51 schreef MaceWindu het volgende:
Heju, hoeveel heeft dit je gekost? Ik kan wel zien dat de kast al een reservoir bevatte (er stond al koolance in).
VapoLi - Bit-tech.netOp vrijdag 05 juli 2002 12:42 schreef J.A.M.F. het volgende:
Very nijs. Er is ook ergens een mod van een Vapochill in een Lian Li, een soort Ultra Mod.
Een "Va-Li-U-M"![]()
Gebruikersnaam: ModKid
Voornaam: Marien
Achternaam: Not used
E-mail adres:
Aantal posts: 13
Gem. aantal posts/dag: 13
Geslacht: Man
SURE ...
E-mail adres:
SURE ...
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Op vrijdag 05 juli 2002 14:52 schreef Xenon het volgende:
Gebruikersnaam: ModKid
E-mail adres:
SURE ...
Wat moet dat dan betekenen ?
HahaOp vrijdag 05 juli 2002 14:57 schreef ModKid het volgende:
ff lache dit
[afbeelding]
die pc50 is gewoon bijna even lang als de pc70. het is een goede kast.
Hij gelooft niet dat die PC op burnoutpc van jou is...Op vrijdag 05 juli 2002 14:53 schreef ModKid het volgende:
[..]
Kan je niet ff een pic daar uploaden die bewijst dat het van jou is (logo van t.net ofzo, iets dat niet zomaar iedereen daar geupload kan hebben)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Die knopjes van je rheobus, heb je die van een ouwe versterker gehaald ofzo, want die heb ik hier ook liggen
Http://www.feelingpc.co.krOp vrijdag 05 juli 2002 15:10 schreef Lomu het volgende:
Die knopjes van je rheobus, heb je die van een ouwe versterker gehaald ofzo, want die heb ik hier ook liggen
mini rheobusjes
Is dat daar rechts onderin niet een Chieftec DA-01SLD?Op vrijdag 05 juli 2002 14:57 schreef ModKid het volgende:
ff lache dit
[afbeelding]
die pc50 is gewoon bijna even lang als de pc70. het is een goede kast.
Jij hebt echt teveel kasten!
yup das een chieftec, ik had er nog 1 staan, maar beide chieftecs zijn weg nuOp vrijdag 05 juli 2002 16:20 schreef SMAR het volgende:
[..]
Is dat daar rechts onderin niet een Chieftec DA-01SLD?
Jij hebt echt teveel kasten!
* BoNeZ99 herkent eenzelfde kast uit duizenden.Op vrijdag 05 juli 2002 16:21 schreef ModKid het volgende:
[..]
yup das een chieftec, ik had er nog 1 staan, maar beide chieftecs zijn weg nu
Btw, mooi gemod. Was ik nog vergeten erbij te zetten.
Voor de mensen die vragen of je geld teveel hebt, dan zou ik zeggen: Ach als je het hebt, waarom zou je het niet gebruiken. Ik vind het mooi gedaan, daar gaat het om.
Woei vet man
alleen beetje kostbaar...
.
Zodan, da's geen goedkoop kassie met al die inhoud
Waar zit het AMD sticketje danOp vrijdag 05 juli 2002 17:13 schreef ModKid het volgende:
en dan de echte hardware der ook nog in
sorry, maar wil ff flamen op die gozer die ook weer liep te flamen.
teveel geld --> ieder zen hobby
wel eigen kast (ofzo) --> who gives a ratass!!
ik vind het heeeeeel erg netjes gedaan, ik kijk zelf best wel op tegen de mensen die hier het geduld voor op kunnen brengen.
ik heb zelf een paar fans extra in men kasst gegooit, maar uitlaat fan maakt teveel herrie...
verder staat men kast open (hij ligt op zen zij, met die zijde die dus onder ligt op), dus ik krijg opzich wel genoeg koeling denk
uiteindelijk wil ik nog paar extra fans er in gooien met een schakelaar er tussen.
ik heb in princiepe alles liggen, moet alleen het geduld er voor opbrengen, en de gaten er in maken, dus nog ff dremel regelen)
(ohja, en kast zwart spuiten
)
naja, nogmaals, heeeeel mooi gedaan, en mod je kasten voor geld ofzo??
:y)
teveel geld --> ieder zen hobby
wel eigen kast (ofzo) --> who gives a ratass!!
ik vind het heeeeeel erg netjes gedaan, ik kijk zelf best wel op tegen de mensen die hier het geduld voor op kunnen brengen.
ik heb zelf een paar fans extra in men kasst gegooit, maar uitlaat fan maakt teveel herrie...
verder staat men kast open (hij ligt op zen zij, met die zijde die dus onder ligt op), dus ik krijg opzich wel genoeg koeling denk
uiteindelijk wil ik nog paar extra fans er in gooien met een schakelaar er tussen.
ik heb in princiepe alles liggen, moet alleen het geduld er voor opbrengen, en de gaten er in maken, dus nog ff dremel regelen)
(ohja, en kast zwart spuiten
naja, nogmaals, heeeeel mooi gedaan, en mod je kasten voor geld ofzo??
Battle.net Spud#2543
Als je alle kasten zo mod als je nu doet kan je er echt wel goed geld mee verdienen (denk ik).Op vrijdag 05 juli 2002 18:06 schreef ModKid het volgende:
Nope, maar mischien ga ik zoiets wel doen.
persoonlijk hoeft mijn kast niet zo heel spetterend te zijn.
gewoon leuk kleurtje enzo, maar ik ga men CPU toch niet (ver
~IDtje
Battle.net Spud#2543
P4I Soyo USA edition moboOp vrijdag 05 juli 2002 18:25 schreef T-Mug het volgende:
is di nou piv of amd ?
als het piv is zit er een i850 of i845 bordje in van msi
p4 1.6A draait nu 1.9ghz goe genoeg voor me
ik vind em heel goed gelukt, nice job 
je zou eventueel een Laser cut fan grill boven op de case kunnen plaatsen ipv die 120mm fan grill. met een doorzichtig Enermax fan.
zo iets.
je zou eventueel een Laser cut fan grill boven op de case kunnen plaatsen ipv die 120mm fan grill. met een doorzichtig Enermax fan.
zo iets.
De images zijn gehost op www.burnoutpc.com, en op die site staat op de frontpage een poll of men een Kollance in een Lian Li willen zie

Maargoed, hoewel ik een beetje twijfel of het echt jouw mod is vin ik m toch heel mooi
edit:
Dus je hebt 2 Lian Li's, een koolance en een vapochill!?!? Sorry mar dit wordt echt een beetje ongeloofwaardig. Misschien kan die LianCe wel van jou zijn, maar ga me dan niet vertellen dat jij ook nog s een vapochill hebt.
Maargoed, hoewel ik een beetje twijfel of het echt jouw mod is vin ik m toch heel mooi
edit:
Dus je hebt 2 Lian Li's, een koolance en een vapochill!?!? Sorry mar dit wordt echt een beetje ongeloofwaardig. Misschien kan die LianCe wel van jou zijn, maar ga me dan niet vertellen dat jij ook nog s een vapochill hebt.
Verwijderd
Hij lult inderdaad uit z'n nek, volgens mij.
Dat kereltje is 14, die speelt nog in de zandbak
Geb. datum:12 augustus 1987
Volgens mij ben je gewoon jaloersOp woensdag 10 juli 2002 18:26 schreef xoploosx het volgende:
Hij lult inderdaad uit z'n nek, volgens mij.
[..]
Dat kereltje is 14, die speelt nog in de zandbak
jongetje, tss.
mail me is op webmaster@burnoutpc.com en ik zal je ff trug mailen, zielig hoor als je iemand niet gelooft voor zijn mods.
mail me is op webmaster@burnoutpc.com en ik zal je ff trug mailen, zielig hoor als je iemand niet gelooft voor zijn mods.
die bay-bus gekocht?
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
En mijn papa heeft lekker heel veel geld is het enige wat eraan ontbreekt...:Pidd ik ben 14 jaar. en idd BurnOutPC is mijn site. idd dat is mijn kast, idd dat is een vapochill.
Verwijderd
ben er ook al uit waarom dat ie zoveel kan kopen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
| Xoxide Arctic Silver FeelingPc Zalman Innovatek eVGA GlobalWin France GlobalWin America Tweakmonster Soyo Germany FrontX Powercooler Thermal-Integration Fortis Coolers Diskonkey Noisecontrol CaseAce Vantec America Ati North America Belkin H-Essers Trust Netherlands Coolermaster Limited SeaSonic Esgn OracleGraphics 1CoolPc HighspeedPc Case-Mod Pham Computer Oc-Shop Chillblast Coolerguys FrozenCpu OcSystem SilentPc Tweakshop So Chilled Madonion StompInc Roxio Liutilities Gsm-International Nvidia Cobalt3 VlSyS Next-Cool Sidewindercomputers |
Verwijderd
En dan ...
Ik ben ook medewerker van een casemoddingsite , en als je moeite erin steekt om andere mensen hun producten te promoten en ze in de markt naar voor te schuiven , mag je ook verwachten dat ze je die producten ook maar effe geven .
Ik ben ook medewerker van een casemoddingsite , en als je moeite erin steekt om andere mensen hun producten te promoten en ze in de markt naar voor te schuiven , mag je ook verwachten dat ze je die producten ook maar effe geven .
Verwijderd
kan dat ? heheheOp woensdag 10 juli 2002 19:04 schreef ModKid het volgende:
zeg, moet je mijn geboorteplaats ook nog weten ofzo
ik zie dat je met een fohn een stripje er omheen doen wat is dat voor troep? kost dat? waar te kopen ?
begin een review site
leg goede contacten
heb 2 rechter handen
lult wat in het rond
maak goede reviews
en boem je kan deze dingen ook hebben
great work kid
ja en ? pas 14 kan je na gaan als hij wel geld heb
leg goede contacten
heb 2 rechter handen
lult wat in het rond
maak goede reviews
en boem je kan deze dingen ook hebben
great work kid
ja en ? pas 14 kan je na gaan als hij wel geld heb
Op woensdag 10 juli 2002 21:01 schreef ModKid het volgende:
thanks. zo de laatste voor vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wil ook zo iets
maar ik ga maar eerst me geld uit geven aan mijn sc00tertje
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
Das pas zonde van je geld.Op woensdag 10 juli 2002 22:53 schreef 8-Ball het volgende:
ik wil ook zo ietsmaar ik ga maar eerst me geld uit geven aan mijn sc00tertje
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
je hebt die rheo bij http://www.feelingpc.co.kr/ gekocht toch?
Hoe komt die shit helemaal uit korea of hebben ze ergens in europa een kantoor ofzo. Ik zag nl die 80mm radiators, en die zijn dus perfect voor in mijn barebone mod. Mijn vraag is dus, hoeveel was je kwijt aan transportkosten en hoesnel had je de meuk in huis?
Hoe komt die shit helemaal uit korea of hebben ze ergens in europa een kantoor ofzo. Ik zag nl die 80mm radiators, en die zijn dus perfect voor in mijn barebone mod. Mijn vraag is dus, hoeveel was je kwijt aan transportkosten en hoesnel had je de meuk in huis?
Verwijderd
www.watercooling.be hebben de Black Ice Micro , en ik denk OC Shop ook ..
Alleen zou ik geen 80mm rad nemen , tenzij het enkel voor je vidkaart is ofzo ..
En dan te denken dat ik eerst ook een PC70 wou ... maar kben al blij met m'n H2O cooled Directron , temps zijn nu niet fantastisch , maar stil dat het is
Alleen zou ik geen 80mm rad nemen , tenzij het enkel voor je vidkaart is ofzo ..
En dan te denken dat ik eerst ook een PC70 wou ... maar kben al blij met m'n H2O cooled Directron , temps zijn nu niet fantastisch , maar stil dat het is
Verwijderd
Heb je die window etch zelf uitgesneden of heb je het laten doen? Indien laten doen: in welke oplage? Of kan het per stuk?Op woensdag 10 juli 2002 21:01 schreef ModKid het volgende:
thanks. zo de laatste voor vandaag
Heel netjes gewerkt overigens! Knap resultaat.
Dit zou ik ook wel eens willen weten, en wat voor materiaal is dat? Ik zoek iets anders ipv plexiglas. Iets wat minder krast. En als je nou leds op de zijkant van die plaat houd, licht het logo dan ook [fel?]op?
Verder ben ik van plan mijn PC 70 kast om te modden in een kast met WC incl. Waterval
+ Controlbus zoals die van Atmoz + een 240x128 LCD schermpje.

Verder ben ik van plan mijn PC 70 kast om te modden in een kast met WC incl. Waterval
w00t
Verwijderd
[off topic]Op donderdag 11 juli 2002 14:21 schreef real_raichu70 het volgende:
www.watercooling.be hebben de Black Ice Micro , en ik denk OC Shop ook ..
ah thnx dude, gaat gebruikt worden in een duron 750@600 barebone...
[off topic]
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/12.jpg
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/13.jpg
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/14.jpg
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/15.jpg
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/16.jpg
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/17.jpg
EDIT : pics te groot om in de topic te zette, dus ff linkies.
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/13.jpg
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/14.jpg
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/15.jpg
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/16.jpg
http://www.burnoutpc.com/images/reviews/liance/17.jpg
EDIT : pics te groot om in de topic te zette, dus ff linkies.
Verwijderd
hallo
je bent een jaartje jonger dan ik
. ik wil dat ook kunnen! (of is het gewoon een kwestie van lef hebben).
nieuwsgierig als ik ben
als ik vrage mag
--> WAT heb jij voor bijbaantje, wil ik ook
--> hoe krijg je zoon reputatie voor je site, dat je zo gesponderd wordt.
jij kunt je brood nu al verdienen, niet ??
@ jaloers
nieuwsgierig als ik ben
--> WAT heb jij voor bijbaantje, wil ik ook
--> hoe krijg je zoon reputatie voor je site, dat je zo gesponderd wordt.
jij kunt je brood nu al verdienen, niet ??
arg ehe
hier komt mijn levensverhaal.
wat wil je kunnen? dezelfde dingen als ik doe met die lian ? Lef ? dunno might be ik bedoel je kunt zon lian li flink vern33 als je iets verkeerd doet, en als een bedrijf spullen heeft gegeven voor dat projectje, ja dan zit je diep in de shiz.
Op dit moment heb ik geen bijbaantje, nog nooit gehad ook.
zon reputatie? dat is een geheim van de kok.
ermm nee mun brood? niet echt, maar verder ga ik niet in op geld vragen, maar aub niet weer zulke vragen. dan denkt iedereen dat ik arrogant ben, en dat ben ik dus HElemaal niet !
later
wat wil je kunnen? dezelfde dingen als ik doe met die lian ? Lef ? dunno might be ik bedoel je kunt zon lian li flink vern33 als je iets verkeerd doet, en als een bedrijf spullen heeft gegeven voor dat projectje, ja dan zit je diep in de shiz.
ermm nee mun brood? niet echt, maar verder ga ik niet in op geld vragen, maar aub niet weer zulke vragen. dan denkt iedereen dat ik arrogant ben, en dat ben ik dus HElemaal niet !
later
Verwijderd
naar mijn mening ben jedan juist niet arrogant hoor !Op zaterdag 13 juli 2002 16:20 schreef ModKid het volgende:
arg ehe
later
iig bedankt !
...spannend!Op zaterdag 13 juli 2002 16:32 schreef ModKid het volgende:
no prob.
Update : UFO mod komt er, komen 5 CCFL's in, LCD komt er bij, en nog meer
hoe kan ik in mijn signature, doen een klein linke dit zijn mijn specs, naar de specs page? html codes?
Op zaterdag 13 juli 2002 16:41 schreef ModKid het volgende:
hoe kan ik in mijn signature, doen een klein linke dit zijn mijn specs, naar de specs page? html codes?
code:
1
| [url=http://]link[/url] |
deze manier...
hé ik zie 2 bekende stuurtjes
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Man deze mod begint er steeds strakker uit te zien!
En ik geloof inmiddels ook dat het jou eigen case is... op de foto's zijn Nederlandse stopcontacten te zien
En ik geloof inmiddels ook dat het jou eigen case is... op de foto's zijn Nederlandse stopcontacten te zien
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
natuurlijk is het moeilijk om te geloven
kid laat eens zien dat je uit nederland kom
doe er bv een power unlim bij of zo
kid laat eens zien dat je uit nederland kom
doe er bv een power unlim bij of zo
Verwijderd
Mooi gedaan
Zie ik daar nu een tweede voeding? Ligt een beetje open en bloot, vind je niet?
Zie ik daar nu een tweede voeding? Ligt een beetje open en bloot, vind je niet?
2e voeding #$#@$ erg lol. nee dat is de laten we zeggen het hart van de watercooling 
op verzoek van de heer petervandamned, hiers een pic.
http://www.burnoutpc.com/MVC-873F.JPG
op verzoek van de heer petervandamned, hiers een pic.
http://www.burnoutpc.com/MVC-873F.JPG
Dye light erin gedaan.
1: Pak een beker / glas doe het vol met gedistel water.
2: doe 1 dopje dye in het glas, en mix het goed.
3: doe dat water gemixt met dye in je reservoir, blijf dit doen. glas - water - dopje dye.
4: je moet een uv lamp hebben, zonder uv gloeid het een heel klein beetje.
5: laat het niet op je kleren komen
6: laat het niet op je handen komen
7: laat het niet op de grond komen
waarom? omdat dit vieze zooi is dat bijna niet van je handen afgaat,
8: geniet van de gloei in je pc, ik zal wat pics uppen als het middernacht is.
1: Pak een beker / glas doe het vol met gedistel water.
2: doe 1 dopje dye in het glas, en mix het goed.
3: doe dat water gemixt met dye in je reservoir, blijf dit doen. glas - water - dopje dye.
4: je moet een uv lamp hebben, zonder uv gloeid het een heel klein beetje.
5: laat het niet op je kleren komen
6: laat het niet op je handen komen
7: laat het niet op de grond komen
waarom? omdat dit vieze zooi is dat bijna niet van je handen afgaat,
8: geniet van de gloei in je pc, ik zal wat pics uppen als het middernacht is.
voor als jullie het willen zien, ik heb part II van Liance op mu site gepost, ik ga niet direct linke ofzo. anyway als je interesse hebt, give it a look
Verwijderd
Deze kast is echt mijn style 
Ik ben ook aan t sparen voor lian-li pc75, dit is dan wel de pc70 maar is zelfde alleen andere zijkant. Ik vind dit gewoon helemaal super
Ik ben ook aan t sparen voor lian-li pc75, dit is dan wel de pc70 maar is zelfde alleen andere zijkant. Ik vind dit gewoon helemaal super