Hier zijn een paar pics van mijn LianCe ( patent pended by me
)
Http://www.burnoutpc.com/images/koolance/koolance.htm
Http://www.burnoutpc.com/images/koolance/koolance.htm
[This space is for rent]
Op vrijdag 05 juli 2002 10:17 schreef djgero het volgende:
woei eerste
ding man
Editje
Zat nog eens wat beter te kijken en weet je hoe goed deze eigelijk is gelukt
/me ga voortaan beter kijken
Verwijderd
Verwijderd
zitten 4 x 80mm fans inOp vrijdag 05 juli 2002 10:24 schreef Ramonnekke het volgende:
Netjeswordt steeds meer gecharmeerd door de waterkoeling. Is dat nu ook nog een beetje stil
Verwijderd
jaja,Op vrijdag 05 juli 2002 10:33 schreef Phytagoras het volgende:
leipe kast, vooral die kleurstof in je water vind ik wel mooi
maarre vraagje, kon je niet die camera gewoon rechtop houden ???![]()
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
yep ik Ben burnoutpc, maakt dat wat uit? ik ben bit-tech af gegaan voor deze mod, viperlair, etc denk laat jullie wat zien.Op vrijdag 05 juli 2002 10:41 schreef Demoniac het volgende:
Ben jij medewerker bij BurnOutPc ofzo?
Vind het ook een beetje toevallig dat je vandaag geregistreerd bent en dan meteen met zo'n mod aan komt...
Waarschijnlijk is dat een speciaal geprogrammeerd chipje, dus dat kan je wel vergeten...Op vrijdag 05 juli 2002 10:48 schreef Myst1k4l het volgende:
[afbeelding]
Kan je van ditthermo dingetje een schema posten of kan je dat zelf niet opstellen dat zou ik erg
vinden !!
Misschien iemand anders? welke controller zit hierop?
Iig een zeer mooie MODw000
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
zal moeilijk gaan, ut is allemaal van Koolance. moet je ook gelijk de besturings PCB hebben voor dit aante sturen.Op vrijdag 05 juli 2002 10:48 schreef Myst1k4l het volgende:
[afbeelding]
Kan je van ditthermo dingetje een schema posten of kan je dat zelf niet opstellen dat zou ik erg
vinden !!
Misschien iemand anders? welke controller zit hierop?
Iig een zeer mooie MODw000
Op vrijdag 05 juli 2002 11:02 schreef Galaxis het volgende:
mooi gedaan hoor.
[ jij heb geld te veel]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
[This space is for rent]
Verwijderd
Bier drinken is een van mijn grootste hobbies. s'avonds een vent, s'morgens absent !!!<P>http://specs.tweak.to/3670
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Vind ik ook wel eens handig. Want ik ben nu ook bezig met een nieuwe kast en de kosten zijn niet mis.Op vrijdag 05 juli 2002 12:52 schreef Jheronymus het volgende:
Echt mooi man....
Vraag me wel af waarom jullie modders nooit een prijs opgave erbij zetten? Ik snap wel dat het erg aso bedragen zijn maar toch... Ik zou best wel eens een goede indicatie willen hebben van de koste van zo'n fabuleuze case-mod + waterCool ding en sensoren en displays.
Kan dat, of schaam je je een beetje voor de hoge kosten?
(Wie niet waagt, wie niet wint)
ook al is het misschien een beetje onbeleefd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
totale waarde van de kast op dit moment is 879 euroOp vrijdag 05 juli 2002 11:51 schreef MaceWindu het volgende:
Heju, hoeveel heeft dit je gekost? Ik kan wel zien dat de kast al een reservoir bevatte (er stond al koolance in).
VapoLi - Bit-tech.netOp vrijdag 05 juli 2002 12:42 schreef J.A.M.F. het volgende:
Very nijs. Er is ook ergens een mod van een Vapochill in een Lian Li, een soort Ultra Mod.
Een "Va-Li-U-M"![]()
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Op vrijdag 05 juli 2002 14:52 schreef Xenon het volgende:
Gebruikersnaam: ModKid
Voornaam: Marien
Achternaam: Not used
E-mail adres:
Aantal posts: 13
Gem. aantal posts/dag: 13
Geslacht: Man
SURE ...
Wat moet dat dan betekenen ?
HahaOp vrijdag 05 juli 2002 14:57 schreef ModKid het volgende:
ff lache dit
[afbeelding]
die pc50 is gewoon bijna even lang als de pc70. het is een goede kast.
Hij gelooft niet dat die PC op burnoutpc van jou is...Op vrijdag 05 juli 2002 14:53 schreef ModKid het volgende:
[..]
Verwijderd
Http://www.feelingpc.co.krOp vrijdag 05 juli 2002 15:10 schreef Lomu het volgende:
Die knopjes van je rheobus, heb je die van een ouwe versterker gehaald ofzo, want die heb ik hier ook liggen
Is dat daar rechts onderin niet een Chieftec DA-01SLD?Op vrijdag 05 juli 2002 14:57 schreef ModKid het volgende:
ff lache dit
[afbeelding]
die pc50 is gewoon bijna even lang als de pc70. het is een goede kast.
yup das een chieftec, ik had er nog 1 staan, maar beide chieftecs zijn weg nuOp vrijdag 05 juli 2002 16:20 schreef SMAR het volgende:
[..]
Is dat daar rechts onderin niet een Chieftec DA-01SLD?
Jij hebt echt teveel kasten!
* BoNeZ99 herkent eenzelfde kast uit duizenden.Op vrijdag 05 juli 2002 16:21 schreef ModKid het volgende:
[..]
yup das een chieftec, ik had er nog 1 staan, maar beide chieftecs zijn weg nu
Waar zit het AMD sticketje danOp vrijdag 05 juli 2002 17:13 schreef ModKid het volgende:
en dan de echte hardware der ook nog in
Battle.net Spud#2543
Als je alle kasten zo mod als je nu doet kan je er echt wel goed geld mee verdienen (denk ik).Op vrijdag 05 juli 2002 18:06 schreef ModKid het volgende:
Nope, maar mischien ga ik zoiets wel doen.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
P4I Soyo USA edition moboOp vrijdag 05 juli 2002 18:25 schreef T-Mug het volgende:
is di nou piv of amd ?
als het piv is zit er een i850 of i845 bordje in van msi
Verwijderd
Geb. datum:12 augustus 1987
Volgens mij ben je gewoon jaloersOp woensdag 10 juli 2002 18:26 schreef xoploosx het volgende:
Hij lult inderdaad uit z'n nek, volgens mij.
[..]
Dat kereltje is 14, die speelt nog in de zandbak
Als je zoekt dan zul je vinden
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
En mijn papa heeft lekker heel veel geld is het enige wat eraan ontbreekt...:Pidd ik ben 14 jaar. en idd BurnOutPC is mijn site. idd dat is mijn kast, idd dat is een vapochill.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
| Xoxide Arctic Silver FeelingPc Zalman Innovatek eVGA GlobalWin France GlobalWin America Tweakmonster Soyo Germany FrontX Powercooler Thermal-Integration Fortis Coolers Diskonkey Noisecontrol CaseAce Vantec America Ati North America Belkin H-Essers Trust Netherlands Coolermaster Limited SeaSonic Esgn OracleGraphics 1CoolPc HighspeedPc Case-Mod Pham Computer Oc-Shop Chillblast Coolerguys FrozenCpu OcSystem SilentPc Tweakshop So Chilled Madonion StompInc Roxio Liutilities Gsm-International Nvidia Cobalt3 VlSyS Next-Cool Sidewindercomputers |
Verwijderd
Verwijderd
kan dat ? heheheOp woensdag 10 juli 2002 19:04 schreef ModKid het volgende:
zeg, moet je mijn geboorteplaats ook nog weten ofzo
Op woensdag 10 juli 2002 21:01 schreef ModKid het volgende:
thanks. zo de laatste voor vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]