Ik probeer IPtables aan de praat te krijgen met Netmeeting support en daarvoor moet ik de h323-conntrack-nat patch apply-en. Ik heb dit op verschillende manieren geprobreerd via de patch-o-matic, maar hij blijft weigeren. De patch-o-matic laat al wel bij het starten een lijst langs komen van "already applied" waar oa de "pending/0-newnat13" in voorkomt. Deze is nodig voor de h323 patch, maar zou dus al aanwezig moeten zijn. Maar elke poging om de h323 patch te accepteren/apply-en leidt tot "could not find place to slot in ip_conntrack.h line" (en dat 3 keer). Wat gaat er mis?? Ik werk met kernel 2.4.19-rc1 (gepatched voor xfs) en een cvs snapshot van iptables van 3 juli (ftp van netfilter.samba.org). Ik snap het echt niet meer
Elke suggestie is dus zeer welkokm 
Ola, ik ben hier nou ook al een paar uurtjes mee aan het klooien geweest. Tot dusver no luck. Ik werk met iptables 1.2.6a (de snapshot van gister) en kernel 2.4.19-rc1. Wanneer ik de patch-o-matic gebruik (ik zou geen andere methode weten trouwens) komt er bij "already applied" de "pending/0-newnat13" langsvliegen, dus dat zal wel goed zitten. Alleen als ik de h323-conntrack-nat patch probeer, blijft ie zeggen "could not find place to slot in ip_conntrack.h line" (en dat 3 keer). Zelfs als dat de enige patch is die ik probeer (door bij alle andere "no" te zeggen). Wat gaat hier fout?? Suggesties iemand
Ola, ik ben hier nou ook al een paar uurtjes mee aan het klooien geweest. Tot dusver no luck. Ik werk met iptables 1.2.6a (de snapshot van gister) en kernel 2.4.19-rc1. Wanneer ik de patch-o-matic gebruik (ik zou geen andere methode weten trouwens) komt er bij "already applied" de "pending/0-newnat13" langsvliegen, dus dat zal wel goed zitten. Alleen als ik de h323-conntrack-nat patch probeer, blijft ie zeggen "could not find place to slot in ip_conntrack.h line" (en dat 3 keer). Zelfs als dat de enige patch is die ik probeer (door bij alle andere "no" te zeggen). Wat gaat hier fout?? Suggesties iemand