Smiling as the shit comes down...
Heb zelf eigenlijk dezelfde collectie maar daarbij nog Crazy Taxi en V-Rally 3. Wellicht iets om je zoet te houden tot CMR3?
Tony Hawk 3
POW schijnt ook heel stoer te zijn, maar volgens mij is die nog niet uit.
POW schijnt ook heel stoer te zijn, maar volgens mij is die nog niet uit.
Verwijderd
Winning ELeven 6
bron IGN
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Presentation Nice and functional, instead of ugly and difficult to navigate as some have said. 8.0 Graphics Superlative stadiums and animation but some slowdown. 9.0 Sound Superb commentary and crowd effects, but could be even better. 8.8 Gameplay Nearly faultless. 9.5 Lasting Appeal Master League provides endless entertainment as do the superb multiplayer modes. 10.0 OVERALL SCORE (not an average) 9.3 |
bron IGN
Of als je niet van Janpanse taal houdt, pro evolution soccer, in japan bekend als Winning eleven 5.Op vrijdag 05 juli 2002 09:41 schreef Nihonjindeska het volgende:
Winning ELeven 6
Verder kan ik headhunter wel aanraden, vond hem wel aardig.
TH3 is zeker een aanrader als je er van houdt.
Misschien dat je een keer wat spellen kan huren bij videoland, 60 a 70 euro voor een spel is toch een grote uitgave voor een miskoop.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Was zelf HEEL erg te spreken over Ico. Is niet action packed, maar betoverend. HEEL vette sfeer.
Van spellen zoals Ico moet je echt houden. Ik had de demo gespeeld en er was niks aan (naar mijn mening danOp vrijdag 05 juli 2002 12:19 schreef Blaurens het volgende:
Was zelf HEEL erg te spreken over Ico. Is niet action packed, maar betoverend. HEEL vette sfeer.
Verwijderd
-F1 2002
-THPS 3
-Tekken 4
-Hooligans
Vindt ik wel mooie spellen (Al heb ik ze zelf "nog" niet)
-THPS 3
-Tekken 4
-Hooligans
Vindt ik wel mooie spellen (Al heb ik ze zelf "nog" niet)
mensen die zulk soort adviezen vragen zijn nog niet toe aan de volgende aankoop, geloof me 
PS: maar nu ik toch bezig ben
dynasty warriors 3
erg ondergewaardeerd maar meesterlijk veel fun
echt, ook niet op die reviews afgaan enzo wat dit spel betreft, gewoon huren of kopen, heel veel FUN FUN FUN
PS: maar nu ik toch bezig ben
erg ondergewaardeerd maar meesterlijk veel fun
echt, ook niet op die reviews afgaan enzo wat dit spel betreft, gewoon huren of kopen, heel veel FUN FUN FUN
Binnenkort komt het spel van mijn dromen uit:
Tekken 4!
Eigenlijk zou hij al mei of juni uitkomen maar hij is blijkbaar uitgesteld
Tekken 3 was echt extreem gaaf (PSX spelletje
), alleen TTT zoog wat vanwege dat Tag-systeem ofzo 
Mijn aanrader is dus: ff wachten tot Tekken 4 uitkomt
De screenshots die ik ergens in zon blad had gezien waren iig in 1 woord: AMAZING
K denk alleen dat ie pas in november uitkomt... Zo'n voorgevoel
Tekken 4!
Eigenlijk zou hij al mei of juni uitkomen maar hij is blijkbaar uitgesteld
De screenshots die ik ergens in zon blad had gezien waren iig in 1 woord: AMAZING
'offtopic'Op vrijdag 05 juli 2002 23:38 schreef eXtReMeBiE het volgende:
Binnenkort komt het spel van mijn dromen uit:
Tekken 4!
Eigenlijk zou hij al mei of juni uitkomen maar hij is blijkbaar uitgesteldTekken 3 was echt extreem gaaf (PSX spelletje
), alleen TTT zoog wat vanwege dat Tag-systeem ofzo
heb je al reviews gelezen? gameplay is meer van hetzelfde, wel wat leuke nieuwe characters, grafisch kwa lichteffecten etc ook mooier, maar verder.. maarja als je tekken fan bent vind je alle tekken games leuk
'offtopic'
zijn dat nou alle echt toffe spellen voor de ps2?
Vind ik een beetje tegenvallen, het waren ook de enige die ik kende, maar ik dacht altijd dat er veel meer supertoffe games zouden zijn waar ik nog niet van had gehoort.
Wie maakt dit lijstje langer:
GTA3 (ook op pc, xbox versie komt nog toch?)
MGS2
GT3
Devil May Cry
THPS3 (ook op pc en vind ik persoonlijk niet eens een echte topgame, en ook op xbox)
Dit lijstje moet toch langer zijn te maken met echte toppers?
Anders heeft dat apperaat echt niet zoveel meerwaarde op een xbox (puur om gameplay dan)
Vind ik een beetje tegenvallen, het waren ook de enige die ik kende, maar ik dacht altijd dat er veel meer supertoffe games zouden zijn waar ik nog niet van had gehoort.
Wie maakt dit lijstje langer:
GTA3 (ook op pc, xbox versie komt nog toch?)
MGS2
GT3
Devil May Cry
THPS3 (ook op pc en vind ik persoonlijk niet eens een echte topgame, en ook op xbox)
Dit lijstje moet toch langer zijn te maken met echte toppers?
Anders heeft dat apperaat echt niet zoveel meerwaarde op een xbox (puur om gameplay dan)
Verwijderd
*Red Faction ,vind ik echt een superspel.Cool Mars/TotalRecall sfeer
*Jak & Daxter ,errug mooi spel en erg leuk
*Formula 1 2001 ,top f1 spel.Nieuwe versie nog niet gespeeld maar deze is echt een aanrader.
*Silent Hill 2 ,net zoals deel 1 erg vaag en je moet wel een beetje van horror/psycologische horror houden.
*SSX ,mijn eerste Ps2 spel en echt maanden achter gezeten.
*GT3
*GTA3
Zijn er nog wel meer maar kan nu om 04.09 niet echt bedenken.FF8 heb je ook zie ik dus als ik jouw was had ik ook deel 7+9 gekocht..en 4+5+6
,Final Fantasy is altijd leuk.Deel 1 t/m 3 lijkt me dan niet echt de moeite waard maar deel 7 had ik zowiezo gekocht.Imho het beste spel allertijden.
*Formula 1 2001 ,top f1 spel.Nieuwe versie nog niet gespeeld maar deze is echt een aanrader.
*Silent Hill 2 ,net zoals deel 1 erg vaag en je moet wel een beetje van horror/psycologische horror houden.
*GT3
*GTA3
Zijn er nog wel meer maar kan nu om 04.09 niet echt bedenken.FF8 heb je ook zie ik dus als ik jouw was had ik ook deel 7+9 gekocht..en 4+5+6
en misschien kom je dan nog een cactuar tegenOp zaterdag 06 juli 2002 04:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
*Red Faction ,vind ik echt een superspel.Cool Mars/TotalRecall sfeer![]()
*GT3
*GTA3
Zijn er nog wel meer maar kan nu om 04.09 niet echt bedenken.FF8 heb je ook zie ik dus als ik jouw was had ik ook deel 7+9 gekocht..en 4+5+6,Final Fantasy is altijd leuk.Deel 1 t/m 3 lijkt me dan niet echt de moeite waard maar deel 7 had ik zowiezo gekocht.Imho het beste spel allertijden.
TMAXTINT
Pagina: 1