Van het kastje naar de muur lopen...
Mja, dit ligt eraan wat je ermee wilt doen.
Misschien als je dat ff zegt, dan kan ik vertellen hoe je het moet aansluiten.
Maar ik neem aan dat je gewoon analoge telefonie wil, dus moet je gewoon rood en blauw(soms is het groen) aansluiten in het midden.
Maar ik neem aan dat je gewoon analoge telefonie wil, dus moet je gewoon rood en blauw(soms is het groen) aansluiten in het midden.
Trek gewoon een UTP-kabel van boven naar beneden. Gewoon aansluiten zoals je dat met elke andere UTP-kabel zou doen. RJ11 stekkers passen ok in rj45 sockets. Bovendien kun je dan indien nodig ook de verbinding voor ISDN of netwerk gebruiken.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Hoeft niet, voor analoge telefonie heb je maar 2 adres nodig.Op vrijdag 05 juli 2002 09:16 schreef vandijk het volgende:
Je moet alle 4 de aders van het aansluiten. de 4 aders moeten in het midden van een rj45 uitkomen
Huh?! Wil jij eens even gaan controleren of het stekkertje van je telefoon in je HUB of netwerkkaart past? En dan ook nog GOED past? Dat ie dus blijft zitten? als dat zo is heb je ISDN en gebruik je alleen rj45 stekkers, want een rj11 stekkertje is KLEINER en past dus NIET in een rj45 poort...Op vrijdag 05 juli 2002 09:18 schreef The_Eagle het volgende:
RJ11 stekkers passen ok in rj45 sockets.
(waarom denk je dat ze andere nummers hebben?
If nothing is written below, I was the last to reply...
Goed niet nee, maar het past welOp vrijdag 05 juli 2002 09:42 schreef RainManX het volgende:
[..]
Huh?! Wil jij eens even gaan controleren of het stekkertje van je telefoon in je HUB of netwerkkaart past? En dan ook nog GOED past? Dat ie dus blijft zitten? als dat zo is heb je ISDN en gebruik je alleen rj45 stekkers, want een rj11 stekkertje is KLEINER en past dus NIET in een rj45 poort...
(waarom denk je dat ze andere nummers hebben?)
Verwijderd
Je kan in een wallpatch beide prikken ... rj-11 EN rj-45 ...!! handig want zo hoef je dus maar 1 netwerk neer te leggen
wat de bedoeling is dat beneden 2 kabels omhoog gaan naar boven een utp cat 5 en een 4 aderig telefoon kabel en ze moeten boven uitkomen in een wallpatch die beide voorzien is van rj45.. de cat 5 kabel lukt me nog wel maar ik zou niet weten hoe het met de telefoonkabel moet..beneden heb ik aan de telefoon kabel een normale rj11 aanzitten..Op vrijdag 05 juli 2002 09:08 schreef [Airwolf] het volgende:
Mja, dit ligt eraan wat je ermee wilt doen.
en in de wallpatch pas een rj11 in.. dus dat zou het probleem niet zijn
Van het kastje naar de muur lopen...
Pagina: 1