Toon posts:

Fotos op cd rom voor dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik mijn vakantie foto's op cd rom zetten en deze dan
met mijn dvd speler die op de t.v. aangesloten zit bekijken op de t.v.
Ik heb gehoord dat je dan gebruik moet maken van dvd brander software.
Heeft iemand hier al ervaring mee en zo ja met welk programma is dat te branden?

Verwijderd

Je heb geen DVD brandersoftware nodig maar dit programma Ulead® DVD PictureShow.

http://www.ulead.com hier kun je een demo downloaden.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Het is veel simpeler dan je denkt. Met NERO kan je je foto's op VCD branden, en deze dan afspelen in een stand-alone DVD-Speler (mits deze VCD ondersteund). Dat gaat als volgt, je start NERO op, selecteerd het VCD formaat en sleept de plaatjes naar de inhoud ven de CD. Je hebt dan wel geen fancy muziek op de achtergrond enzo maar je foto's staan op CD.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Of met programma's die JPG/BMP omzetten in een AVI/MPG die je dan weer kan importeren in ieder brandprogramma om er een (S)VCD van te branden.

VirtualDub kent wel export, maar geen import op die manier - ik geloof dat Adobe Photoshop een tooltje erbij had zitten die dat wel kon, alsmede enkele Macromedia Tools.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16
Je DVD speler moet natuurlijk wel CDR/CDRW ondersteunen, dat doen ze helaas niet allemaal (denk aan Sony bv).

No production networks were harmed during this posting

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
Met Nero 5.5 kan het in ieder geval.

Je moet inderdaad een (super) video cd maken, en er dan plaatjes op zetten. Met je dvd speler kan je ze dan één voor één bekijken.

Je dvd-speler moet inderdaad (s)vcd ondersteunen en cd-r, maar dat doen bijna alle moderne dvd-spelers wel.

Je zou eens kunnen kijken op www.cyber-home.tk bij de link "maak een foto svcd". Daar staat beschreven hoe het moet . Deze site staat geheel in het teken van cyberhome dvd-spelers, maar bij andere merken gaat het net zo.

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 08:43 schreef riem het volgende:
Je heb geen DVD brandersoftware nodig maar dit programma Ulead® DVD PictureShow.

http://www.ulead.com hier kun je een demo downloaden.
Dit programma is het best en gemakkelijkst!!!!!!!!!!
werkt met DVDR en CDR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat wilt ge nog meer?
------------------------------------

Tja , moeilijk gaat ook anders.....
Pagina: 1