Toon posts:

mijn topic opslot?!

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=542463/1/25]

dan staan er ook nog 2 links onderaan die niet eens werken :? en warom is ie eigenlijk opslot in duidelijke taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 02:19 schreef Appel het volgende:
dan staan er ook nog 2 links onderaan die niet eens werken :?
Komt omdat ze getrasht zijn. Ze staan in de Trash Can, en je kan er als user niet bij.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol warom post ie dan de links :?

en nu nog een duidelijke reden warom ie opslot is?

het heeft niets weg van die andere topics die ik had geopened.. die eenu was met filmpje.. dit topic gaat over vragen screens ect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 02:25 schreef Appel het volgende:
lol warom post ie dan de links :?

en nu nog een duidelijke reden warom ie opslot is?

het heeft niets weg van die andere topics die ik had geopened.. die enu was met filmpje.. dit topic gaat over vragen screens ect..
Het schijnt (n.a.v. een SM posting), maar dat kan ik niet beoordelen of dat juist is, ik kan immers niet in de TC kijken, dat die 3 topics vrijwel hetzelfde waren. Daarom post hij die links, dat waren jouw andere 2 topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 02:27 schreef blackd het volgende:

[..]

Het schijnt (n.a.v. een SM posting), maar dat kan ik niet beoordelen of dat juist is, ik kan immers niet in de TC kijken, dat die 3 topics vrijwel hetzelfde waren. Daarom post hij die links, dat waren jouw andere 2 topics.
ja :? al die afkortingen ken ik niet..N.A.V SM TC?

En dan nog.. die topics waren niet het zelfde.. niet eens een beetje!

topic 1: moosie spel ooit gezien.. topic zegt het al.. gaat over het mooiste spel wat je ooit hebt gezien :?

topic 2: filmpje van dat spel..

topic 3: Vragen screens filmpjes ect!..

ok het gaat allemaal over het zelfde spel.. DUS? je gaat toch ook niet alle gamecube topics op slot doen omdat er al een camecube topic is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 02:29 schreef Appel het volgende:

[..]

ja :? al die afkortingen ken ik niet..N.A.V SM TC?
N.a.v. -> Naar aanleiding van
SM -> [forum=26]
TC -> Trash Can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:33

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle heeft even in de trashcan geloerd, en inderdaad: 3 vrijwel dezelfde topics

Lees de FAQ er nog maar es op na, maar dat soort acties worden niet echt op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 02:31 schreef Pelle het volgende:
* Pelle heeft even in de trashcan geloerd, en inderdaad: 3 vrijwel dezelfde topics

Lees de FAQ er nog maar es op na, maar dat soort acties worden niet echt op prijs gesteld.
lees 2 posten omhoog :? dat zijn toch niet dezelfde topics?! ze lijken niet een sopelkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:33

Pelle

🚴‍♂️

Jawel, ze lijken wel op elkaar. Drie rallysport topics, door jou gestart, met filmpjes en/of screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 02:34 schreef Pelle het volgende:
Jawel, ze lijken wel op elkaar. Drie rallysport topics, door jou gestart, met filmpjes en/of screenshots.
mooiste spel ooit gezien.. dat is toevallig rallysport ja.. maar verdeer gaat de HELE TOPIC over het mooiste spel ooit geazien.. en niet over rallysport..

Maarjah.. nu zitten ze dus alle 3 opslot? dus nu mag ik wel een topic openen?! of mag dat soms ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 02:37 schreef Appel het volgende:

[..]

mooiste spel ooit gezien.. dat is toevallig rallysport ja.. maar verdeer gaat de HELE TOPIC over het mooiste spel ooit geazien.. en niet over rallysport..
Ik kan dus niet de topicstarts of verdere reacties zien, maar kan wel de topictitels zien:
[Xbox] -= Het Grote Rallisport Challenge Topic =-
[Xbox] Rallisport Challange MOVIE
Mooiste spel ooit gezien!!!
Die eerste twee, die lijken zo verdacht veel op elkaar. De derde zal dus ook wel over dat spel gaan, anders zou ie niet geclosed zijn ;)
Maarjah.. nu zitten ze dus alle 3 opslot? dus nu mag ik wel een topic openen?! of mag dat soms ook niet?
Heb je je sluitmessage gelezen?
IK wel. 3 keer eenzelfde topic openen levert bij mij ook altijd 3 slotjes op
Het lijkt me verstandig dat je voordat ik andere maatregelen ga nemen eerst maar eens nadenkt over wat je fout deed en dan mag je het nog 1 keer proberen. Maar dan wel met een volledige post (dus incl screens en andere leuke dingen )

Trashed: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/541430
TrashedL http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/540941

Overigens is het de eerste auto-game die er idd. leuk uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op vrijdag 05 juli 2002 02:44 schreef blackd het volgende:

[..]

Ik kan dus niet de topicstarts of verdere reacties zien, maar kan wel de topictitels zien:
[..]

Die eerste twee, die lijken zo verdacht veel op elkaar. De derde zal dus ook wel over dat spel gaan, anders zou ie niet geclosed zijn ;)
Dat "Mooiste spel ooit gezien!!!" topic had hetzelfde screenshot als "[Xbox] Rallisport Challange MOVIE" en de startposts lijken ook wel erg veel op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Well ok.. ik geef toe dat ik idd iets te hard van stapel liep met men topics.. en dat ik beter FAQ'a moet lezen..

sorry bij deze dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

owkay, probeer dit soort topics voortaan ff via een mailtje af te handelen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.