[topic=542463/1/25]
dan staan er ook nog 2 links onderaan die niet eens werken
en warom is ie eigenlijk opslot in duidelijke taal?
Komt omdat ze getrasht zijn. Ze staan in de Trash Can, en je kan er als user niet bij.Op vrijdag 05 juli 2002 02:19 schreef Appel het volgende:
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Het schijnt (n.a.v. een SM posting), maar dat kan ik niet beoordelen of dat juist is, ik kan immers niet in de TC kijken, dat die 3 topics vrijwel hetzelfde waren. Daarom post hij die links, dat waren jouw andere 2 topics.Op vrijdag 05 juli 2002 02:25 schreef Appel het volgende:
lol warom post ie dan de links
en nu nog een duidelijke reden warom ie opslot is?
het heeft niets weg van die andere topics die ik had geopened.. die enu was met filmpje.. dit topic gaat over vragen screens ect..
jaOp vrijdag 05 juli 2002 02:27 schreef blackd het volgende:
[..]
Het schijnt (n.a.v. een SM posting), maar dat kan ik niet beoordelen of dat juist is, ik kan immers niet in de TC kijken, dat die 3 topics vrijwel hetzelfde waren. Daarom post hij die links, dat waren jouw andere 2 topics.
N.a.v. -> Naar aanleiding vanOp vrijdag 05 juli 2002 02:29 schreef Appel het volgende:
[..]
jaal die afkortingen ken ik niet..N.A.V SM TC?
lees 2 posten omhoogOp vrijdag 05 juli 2002 02:31 schreef Pelle het volgende:
* Pelle heeft even in de trashcan geloerd, en inderdaad: 3 vrijwel dezelfde topics
Lees de FAQ er nog maar es op na, maar dat soort acties worden niet echt op prijs gesteld.
mooiste spel ooit gezien.. dat is toevallig rallysport ja.. maar verdeer gaat de HELE TOPIC over het mooiste spel ooit geazien.. en niet over rallysport..Op vrijdag 05 juli 2002 02:34 schreef Pelle het volgende:
Jawel, ze lijken wel op elkaar. Drie rallysport topics, door jou gestart, met filmpjes en/of screenshots.
Ik kan dus niet de topicstarts of verdere reacties zien, maar kan wel de topictitels zien:Op vrijdag 05 juli 2002 02:37 schreef Appel het volgende:
[..]
mooiste spel ooit gezien.. dat is toevallig rallysport ja.. maar verdeer gaat de HELE TOPIC over het mooiste spel ooit geazien.. en niet over rallysport..
Die eerste twee, die lijken zo verdacht veel op elkaar. De derde zal dus ook wel over dat spel gaan, anders zou ie niet geclosed zijn[Xbox] -= Het Grote Rallisport Challenge Topic =-
[Xbox] Rallisport Challange MOVIE
Mooiste spel ooit gezien!!!
Heb je je sluitmessage gelezen?Maarjah.. nu zitten ze dus alle 3 opslot? dus nu mag ik wel een topic openen?! of mag dat soms ook niet?
IK wel. 3 keer eenzelfde topic openen levert bij mij ook altijd 3 slotjes op
Het lijkt me verstandig dat je voordat ik andere maatregelen ga nemen eerst maar eens nadenkt over wat je fout deed en dan mag je het nog 1 keer proberen. Maar dan wel met een volledige post (dus incl screens en andere leuke dingen )
Trashed: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/541430
TrashedL http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/540941
Overigens is het de eerste auto-game die er idd. leuk uitziet.
Dat "Mooiste spel ooit gezien!!!" topic had hetzelfde screenshot als "[Xbox] Rallisport Challange MOVIE" en de startposts lijken ook wel erg veel op elkaar.Op vrijdag 05 juli 2002 02:44 schreef blackd het volgende:
[..]
Ik kan dus niet de topicstarts of verdere reacties zien, maar kan wel de topictitels zien:
[..]
Die eerste twee, die lijken zo verdacht veel op elkaar. De derde zal dus ook wel over dat spel gaan, anders zou ie niet geclosed zijn
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq