::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
            CHSP is Client Hack Server Protection (d8 ik), en UTPure is een nieuwe variant (wel van dezelfde makers volgens mij)... al is die er ook al een tijdje hoor. 
Hier heb je misschien nog wel "home of the CHSP" wat aan
Midnightinteractive.com
            Hier heb je misschien nog wel "home of the CHSP" wat aan
Midnightinteractive.com
            CSHP: Client Side Hack Protection (tegen aimbots enzo)
UTPure: hetzelfde, maar dan veel strenger dan CSHP, je kunt er ook niet alle mods mee draaien (MatrixMoves enzo werken niet geloof ik)
                    UTPure: hetzelfde, maar dan veel strenger dan CSHP, je kunt er ook niet alle mods mee draaien (MatrixMoves enzo werken niet geloof ik)
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
            UTpure is et vervolg op CSHP4. Wat et doet, je download een client automatisch als je een server joined, die gaat vervolgens kijken of je UT niet zo aangepast is dat je een voordeel hebt ten opzichte van anderen. Zodra je dat hebt, dan heb je een probleem uiteraard 
 en wordt je gebanned oid van de server, of je krijgt een extreme ping zodat je niet meer kans spelen.