Toon posts:

multiple selected door var uit link

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oftewel. de pagina keuze.cfm?mijnkeuze=januari,februari,november

moet resulteren in een pagina (keuze.cfm) met daarin een selectbox/pulldown waarin de maanden jan., feb. en nov. geselecteerd zijn.

mij niet doen lukken.. :'(

dan nog ff dit: mensen die zich mateloos storen aan mijn lange gebruikersnaam |:( . snorrie en hij wordt binnenkort korter. :)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Array maken
Char voor char lezen tot aan een komma, die chars die je tot dan hebt ingelezen [die je in een temp var hebt gezet] in array(1), dat herhalen tot de volgende komma, dat in array(2) etc totdat de regel afgelopen is.
Dan de array weer wegschrijven in de box dmv een loopje.

Lijkt mij een correcte oplossing [misschien niet DE beste, maar het kan zo wel ;)]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 01:07
hmmm, scheiden op een komma en dan waar het de maand is 'actief' maken (in je pulldown) :?

...gokje...

Verwijderd

Topicstarter
in elk geval bedankt, maar ik geloof dat ik het nog niet helemaal vat, ik ben niet bepaald een char en loop-kenner, maar STEL, je hebt een scriptje ergens liggen met hoe ik die array kan maken, of die dingen char voor char kan doorzoeken (?) kun je die dan ff posten, en anders ga ik morgen (fris) er weer eens naar kijken... :Z

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 22:56
Lees even de P&W Quickstart.
- topictitel
- duidelijke uitleg over uw probleem
etc.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.