Toon posts:

Welke GF 4 4600 is het snelste?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke GF 4 4600 is het snelste? Leadtek?
Ben van plan een XP 2200+ met een KT333 mobo (welke weet ik nog niet) aan te schaffen.

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Alle GF4 Ti4600's zijn evensnel.
Kijk anders hier voor een grote vergelijking van een hoop Ti4400's en Ti4600's.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 00:33 schreef McFlipp het volgende:
Alle GF4 Ti4600's zijn evensnel.
In grote lijnen wel ja , kan een klein verchil inzitten , maar eigenlijk kun je gewoon het beste de kaart kopen die je het meest aanstaat qua prijs/kwaliteit/extra's en evt het uiterlijk..

De Leadtek is in mijn ogen toch de beste.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
zowiezo kan je bij die gf4ti4600 niet gaan meuken om de snelheid..ze zijn allemaal ongeveer evensnel..maar je kan beter kijken naar het merk zelf..neem je een A-merk of een B-merk die wat goedkoper is maar moeilijker te ocen (vaak dan) of ga je voor een bepaalde feature...dus dat snelste is eigenlijk niet echt van toepassing..en zeker niet op de vraag gf4ti4600..want dan zou de ene het niet waard zijn bijv..en dan gf4ti4500 genoemd moeten worden :? ;)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
de msi versie was in hogere resolutie sneller en had ietsjes sneller geheugen dat stond in zon benchmark maar weet niet meetr precies op welke site volgens mij op www.guru3d.com maar dit weet ik niet zeker

Verwijderd

Topicstarter
:?

ik zie in de benchmarks nie veel verschil tussen de 4400 en de 4600??? in de prijs wel!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:25

Smarron

The bend

Je bent lekker begonnen met posten meneertje. Er zijn echt zat reviews te vinden hierover.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Leadtek is geloof ik het best overklokbaar, maar de verschillen lijken mij te klein om daar je keuze op te maken..

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 00:43 schreef Smarron het volgende:
Je bent lekker begonnen met posten meneertje. Er zijn echt zat reviews te vinden hierover.
:) Sorry is allemaal nieuw voor me ik zal erop letten :+

Verwijderd

de verschillen zijn erg klein mischien 0,5 fps, ik zou gaan voor eeen kaart met een erg goede TV-out :Y) dat vind ik ook erg belangrijk voor een videokaart, Ga je hem OC'en :7, dan zou ik ook de lead tech nemen of de gainward (zit OC software bij als ik me niet vergis >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 00:57 schreef thomashull het volgende:
de verschillen zijn erg klein mischien 0,5 fps, ik zou gaan voor eeen kaart met een erg goede TV-out :Y) dat vind ik ook erg belangrijk voor een videokaart, Ga je hem OC'en :7, dan zou ik ook de lead tech nemen of de gainward (zit OC software bij als ik me niet vergis :9
Welke zou da dan moeten zijn ik kan nie veel info vinden over TV-out?

Verwijderd

een vriend van me heeft een ASUS en daar zit volgens hem een goede TV out op

Je kan natuurlijk ook op de sites van de verschillende merken gaan kijken en op tweakers naar reviews ed.

ik zou zeker naar de sites van leadtek, asus en gainward gaan omdat die hele goede producten leveren

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:18
Sorry voor offtopic, maar woon je toevallig in of bij Dordt? Je nickname komt me bekend voor...fietsenmaker!

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.