Toon posts:

Precision CD-R's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net cdrs van het merk Precision staan op cdrwinkel.com, kent iemand dit merk? Is het te vertrouwen?

Het is iig een zeer goedkoop merk, voor een spindel van 100cd's ben je slechts 28EUR. kwijt..

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Bekend is het niet echt geloof ik. K zou zelf als ik moest kiezen voor nieuwe CD's Tayo Yuden nemen of hoe je dat ook schrijft. Deze fabriek maakt volgens vele de beste die je kan kopen

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Taiyo Yuden is ook mijn vaste merk, heb daar bijna nooit foute cdrs mee gehad. En ik brand ze op 16x speed..

Alleen TY is wel 17EUR. duurder dan Precision cdr's (schijnen uit de Memorex fabriek te komen) per 100stuks.

Voor 28eur. vind ik het wel een gokje waard :o..

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Blijf uit de buurt van deze CD-R's ! Dit zijn dumppartijen van CMC/Memorex, en dit is aardig gezegd: CRAP ! Vraag iemand met een beetje verstand van media naar CMC/Memorex en zeg erbij dat ze voor deze lage prijs worden aangeboden en die zal je vertellen dat het gewoonweg troep is. Ik zou ze zelfs nog niet weg geven.

Beter gezegd, CMC is in principe een B-Merk, deze zijn zo goedkoop en waarschijnlijk dus nog van B kwaliteit en crap + crap = heel veel crap (als je het niet vertrouwd check de ATIP Informatie van de CD-R)

Zie hier over de kwaliteit van CD-R's

http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_quality.shtml

Als je low bugdet CD-R's wilt: ik gebruik zelf DataTrack, goedkoop en goed, maar ook met Tayo Yuden zit je heel goed...

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Een gewaarschuwd mens tel for twee!
Handig ook dat progje om die site waar mee je kan zien wie de fabrikant is van je CD's!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• seppie
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Ai, nou zie ik deze post net iets te laat..

Afbeeldingslocatie: http://slipstream.student.utwente.nl/picserver/getpicture.php?id=947 200 Stuks! >:)

Maar wat ik tot nu toe gebrand heb, is niks mee aan de hand, dus zo'n troep vind ik het niet hoor..

Zijn er al meer mensen die deze Precision cd's hebben?!

Don't You stare there, Operate!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04 16:14

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb zelf een paar Memorex te pakken gehad, waar ik tot op heden geen problemen mee heb gehad. Problemen komen over het algemeen pas naar voren na een jaar of 2-3. Ik heb nu Targa's liggen uit de tijd dat ze nog een superzachte film als bovenlaag hadden, die nu ernstig beginnen te roesten, evenals wat onbekende gouden spindelcd's. Voor de rest nog een stevige bulk el cheapo arita's die nog in topconditie zijn, dat terwijl Arita nou ook niet echt als topper bekend staat.

• seppie
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Kijk, dat wilde ik even horen..
Ach, zulke belangrijke dingen brand ik nou ook weer niet,maar ik denk ook niet dat deze cd's opeens allemaal kapot gaan na die tijd..

Don't You stare there, Operate!

Pagina: 1