[topic] een vraagje over een liedje tegen God

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Hey,
betreffende het topic: [topic=542611]
Ik ben het niet eens met ChristiaanVerwijs dat hij het topic gesloten heeft. Ik vind dat ChristiaanVerwijs niet helemaal onpartijdig heeft gehandeld, hij kijkt te gekleurd naar de replies, en geeft mij geen kans om te reageren op [url="http://"http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/0#0"]deze post[/url]. Ik geef toe dat ik in het begin ietwat geïrriteerd op hem heb gereageerd, maar ik ben nog steeds niet van mening dat ik er naast zat.
Hij zegt dat deze post over de manier van mijn posting ging, en niet over de inhoud van de post, echter:
Als je niets zinnigs toe te voegen hebt, doe dat dan niet!
Dat heb ik dus opgevat als dat mijn post niet zinnig was... Waar ik het oneens mee was :), klein misverstandje dus (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zomaar wat redenen waarom dit topic dicht is:

1. De openingspost bevat geen stellingname en geen argumenten

2. De gemiddelde replylengte bedraagt zo'n 3 regels, wat er al op duidt dat het nergens over gaat

3. als je die drieregelige replies leest, zal je zien dat die nauwelijks argumentatie bevatten en dat de topicstarter aan de meeste replies helemaal niks heeft. Dat ie zelf na moet denken weet ie ook wel: Hij wil alleen meningen van anderen horen.

4. De helft van het topic staat vol met (naar mijn mening onterechte) verwijten van jou richting ChristiaanVerwijs - Dat is geen zinvolle discussie. Het was een misverstand, waar te lang over door is gegaan. Over de opmerkingen van een mod in functie moet je niet discussieren: Negeer ze als ze je niet bevallen, spreek de mod er per email of ICQ op aan, open een topic in LA als het je echt dwars zit en die andere methoden werken niet - Maar ga de thread niet verpesten door daarin een discussie over die opmerkingen te starten. Daarmee is dit topic verpest, al kan ik er niet rouwing om zijn: Het stelde toch niks voor.

conclusie: Volkomen terecht slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

amen

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.