Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

t.net m$ gezeik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op t.net over office10 wordt weer lekker gezeken en lekker gemod hoor...

post over frontpage van linuxman die echt overbodig is krijgt 4 punten??? 4 punten voor iets wat echt totaal nergens op slaat...frontpage is niet super nee..maar het is ook niet gemaakt voor de tweakertjes..voor newbies die toch nooit naar de code kijken werkt het perfect. pff...

Verwijderd

Net als dat je van een browser moet kunnen verwachten dat ie de officiele standaard correct ondersteund, lijkt mij het dat je fatsoenlijke code moet kunnen verwachten van een programma dat dat genereerd. _Juist_ belangerijk omdat mensen die niet zelf correcte code kunnen produceren daar een programma voor gebruiken. :)

Verwijderd

het is btw inmiddels 3 punten :)

Verwijderd

Topicstarter
cool...wist niet dat dit een open forum was. :)
maar die moderatie slaat toch nergens ophet is een flamebait (soort van) naar M$ toe en die krijgt 4 punten? wat is dat dan ? inzichtvol? ik vind het gezeik...
m$ maakt echt wel veel goed spul..zelfde met een topic over compaq..maarja... :(
het zal wel....

Verwijderd

Erm, wellicht overbodige opmerking, maar FP2000 en hoger genereren tegenwoordig schone HTML3.2 en 4.0 compliant HTML.

Niet om nu mensen tegen de haren in te strijken hoor, maar geen van de browsers (ook netscape niet) ondersteunt die standaarden volledig volgens de letter van de W3C wet.

Verder willen mensen met FP leuke truttigheid in elkaar knutselen voor hun eigen homepage waar geen HOND op komt behalve hun collega's en familie die een spammailtje hebben ontvangen wanneer de 'SAIT' klaar is (vol met vakantie kiekjes, ingescanned met de nieuwe scanner) :)

Professionele studio's gebruiken zelden tot nooit FP (ik zei dus: professionele studio's! :D) om sites te bouwen. Hierover panieken is volledig zinloos.

Lopen kermen dat dus IE specifieke troep wordt gegenereerd door FP omdat de user een of ander activex control op de page sleept vind ik een tikkeltje overbodig. Het mag wel aangestipt worden, tuurlijk, maar +4 inzichtvol... tja... net of mr linuxman er zo over in zit als iets wat met linux te maken heeft wel of niet wordt ondersteunt op windows... dacht het toch niet. :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
heej otis waar is jou personal sait :0

Of durf je hem niet te laten zien want er staat vast op Hoi Ik ben Otis en dit is mijn HOnd :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

GaMeOvEr

Is een hork.

Hehehe... Op SAIT van Otis staat "unda construkzion" en een plaatje van Otis met zijn goudvissen, toen ze nog (net) in leven waren, en dat je nog door de kom kon heenkijken...

:D

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Raptorix

Mn site is helaas verplaatst. Ik kreeg nogal klachten van de dierenbescherming omtrent schokkende foto's van mn goudvissen project "Will They Survive Allebastine Behangplaksel"?

Conclusion: No.

Mn nieuwe site is te zien op: http://www.goatse.cx

Dit is een pilot voor een nieuw experiment: "Checking out yesterday's dinner"

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Otis:
:D LOL

Zie ik daar een trouwring om je linkerringvinger? Moedig vrouwtje heb je dan, om zo'n foto van je te durven nemen ;). Of stond je voor je webcam? Je zou bijna gaan geloven dat in de nabij toekomst ook mannen kinderen kunnen baren. Nou nog een mp3 geluidje op de achtergrond erbij en het sfeertje is compleet. Hmmm...weer es wat anders dan 'koken met Cas' of 'Big Brother'; 'Gluren naar Otis A.K.A. The Cyclops' :P

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Otis, wat ben jij een ranzig mannetje zeg...

Nu zijn alle scriptkiddies geschockeerd... ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Even voor de goede orde: dat is niet mijn ster die je bekijkt. :D

(het is een algemene 'kijk hier, en vooral wanneer je baas meekijkt!'-site ;))

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
* irrelevant houdt er wel van
:9:P
(shockerende plaatjes dus he)
Jammer dat ik niet meer mee kon werken aan de 255 posts trouwens.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hehehe...

Was wel leuk hoor irrelevant... :P

Lekker misdragen op GoT... Voor het goede doel natuurlijk ! ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Yek!

Mijn broodje kaas smaakt ineens een beetje raar, had niet iemand een warning erbij kunnen zetten?

:r

/me is heel errug blij voor Otis dat hij niet de man op de foto is, daar kun je gerust je vrachtwagen parkeren...

Verwijderd

Die (ahum) vent kan beter niet op een amsterdammertje gaan zitten.
Daar komt tie nooit meet vanaf.:r
Pagina: 1