Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
hier draait SuSE probleemloos op een p100 met 32 MB
alleen 1.2 GB is wat weinig.. ik heb er nu 4 GB in hangen
Maar dat werkt prima
Linux is niet zo zwaar hoor.. alleen ga nou niet meteen driftig aan de slag met X-windows etc, want dan weet ik ut nog net niet of ie ut leuk gaat vinden
alleen 1.2 GB is wat weinig.. ik heb er nu 4 GB in hangen
Maar dat werkt prima
Linux is niet zo zwaar hoor.. alleen ga nou niet meteen driftig aan de slag met X-windows etc, want dan weet ik ut nog net niet of ie ut leuk gaat vinden
Iemand nog meer ervaring? Maar X-Windows zou ik wel graag erop hebben.. iemand met X-Windows gewerkt op zo'n oud mokkeltje?
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
in principe kunnen de meeste distro's het wel aardig doen. pas alleen op met zware, zogenaamd gebruiksvriendelijke distro's zoals mandrake, suse 8.0 e.d... ik heb overigens wel eens met X gewerkt op een p133 (zelfde specs als jouw systeem eigenlijk). de distro was redhat 7.2, en dit werkte eigenlijk perfect...
Als je de [topic=163843/1/25] kunt stellenOp donderdag 04 juli 2002 23:57 schreef Griffin2k het volgende:
kwam niet uit de search.. sowwy
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()