Soundblaster overleden?

Pagina: 1
Acties:

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 15:49

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Ik zit hier een beetje te knutselen, wil zo'n draadloos zender<->ontvanger ding aan mijn pc hangen, dus trek even audiokabeltje uit de geluidskaart, hang zendertje ertussen en sluit de boel weer aan, geen audio, haal zendertje er weer tussen weg, kabeltje er weer in, geen audio!

argh!

System settings laten geen problemen zien
Winamp toont op de EQ gewoon uitslag
Mediaplayer speelt zijn mp3's vrolijk af, maar geen audio!
alle mute dingen gechecked...
stekkertjes gechecked...
versterker gechecked...
reboot gedaan...

Kan het zijn dat die soundblaster is overleden op een toevallig moment en hoe zou ik dat kunnen checken, of zit er een hidden key combi in xp waarmee je alles mute maar waarvan je het niet kan zien...?

Flickr

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien door het verwisselen te hard aan je kabeltje getrokken waardoor de SB uit zijn PCI werd getrokken? Gewoon ff terug aandrukken dus.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 23:57 schreef The Dolf het volgende:
Misschien door het verwisselen te hard aan je kabeltje getrokken waardoor de SB uit zijn PCI werd getrokken? Gewoon ff terug aandrukken dus.
laten we het hopen, al hoewel het me sterk lijkt... maar goed kijk morgen wel..

/off

leuke verbastering van het origineel van monty python in je sig.. alhoewel die van python sterker is :)

Flickr

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 14:53

Trebbors

Failure is no option!

Mijn Live stopt ermee als ik de kabel eruit trek, soort beveiliging. Uitzetten en weer aanzetten is de enigste oplossing hier.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 00:11 schreef DeFeCt het volgende:
/off

leuke verbastering van het origineel van monty python in je sig.. alhoewel die van python sterker is :)
Wie drinkt hier nou Amerikaans bier?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 00:11 schreef Anton Rongen het volgende:
Mijn Live stopt ermee als ik de kabel eruit trek, soort beveiliging. Uitzetten en weer aanzetten is de enigste oplossing hier.
Inderdaad dat bleek hier ook de oplossing, en dan ook helemaal uit, een reboot is niet voldoende...

Het gekke is dat ik halverwege de kabel er nu een splitter tussen heb gezet, zodat ik en naar de versterker en naar de transmitter kan en nu hoor ik dus helemaal geen audio meer, haal ik de splitter er tussen weg en zet de pc uit en aan dan doet ie het wel weer... splitter is alleen niet meer dan een tulp kabeltje waar je aan 1 uiteinde twee tulpkabels kan hangen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem...

kennelijk wel dus

[edit]
|:( Moet je daarna natuurlijk ook wel het volume op je versterker weer open zetten.... het is nog vroeg laten we maar zeggen
Op vrijdag 05 juli 2002 00:15 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Wie drinkt hier nou Amerikaans bier?
Das ook weer waar... maar goed dat smaakt tenminste wel echt naar water...

Flickr

Pagina: 1