Zo'n kleine 2 minuten nadat ik vanmiddag m'n computer inschakelde hoorde ik een behoorlijke luide doffe knal en sloeg de computer uit. Ze wilde ook niet meer aan. Kast direct opengeschroefd en gekeken of er iets te zien was,niets dus! Wel een lichte schroeilucht te ruiken. Een paar maanden geleden heb ik een nieuwe (stillere) voeding in m'n kast geschroefd (Enermax EG465P-VE). Nou had ik de oude voeding nog bewaard en die dus i.p.v die Enermax in de kast geschroefd. Blijkt dus dat die knal uit de Enermax kwam want de oude voeding werkt momenteel wel.(ik heb denk ik wel garantie)
Oja, ik heb een halfjaartje geleden twee extra Case-fans aangesloten op m'n moederbord; zie dit topic:
[topic=338814/1/25]
Nou draaien die ook niet meer.
Voor de rest lijkt alles tot nu toe nog te werken.
Ik heb al de "search" geprobeerd om te kijken of anderen gelijksoortige problemen met de desbetreffende voeding hebben, maar kon niets vinden.
Wellicht iemand ideeen\tips waar ik moet zoeken om oorzaak vast te stellen?
Zou het kunnen dat ik gewoon pech heb met deze Enermax terwijl je er veel positiefs over hoord?
Oja, ik heb een halfjaartje geleden twee extra Case-fans aangesloten op m'n moederbord; zie dit topic:
[topic=338814/1/25]
Nou draaien die ook niet meer.
Voor de rest lijkt alles tot nu toe nog te werken.
Ik heb al de "search" geprobeerd om te kijken of anderen gelijksoortige problemen met de desbetreffende voeding hebben, maar kon niets vinden.
Wellicht iemand ideeen\tips waar ik moet zoeken om oorzaak vast te stellen?
Zou het kunnen dat ik gewoon pech heb met deze Enermax terwijl je er veel positiefs over hoord?