Toon posts:

Medal of Honour Allied Assault...?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer MOHAA op m'n PC te zetten, maar op de één of andere manier lukt het ech nie... Het is me één x gelukt, maar na de install. werd me telkens gevraagd de juiste cd in de gleuf te steken, terwijl alles toch echt op de harddisk stond... Vandaag weer een X-tje proberen, dacht ik. Ik wou eerst alles verwijderen, nadat ik de keuze kreeg uit 3 dingen: Modify, Repair en Remove. Remove dus, maar na veel gek@t bleek dat eigelijk niets werkt: telkens eindig ik met de melding dat 'maintenance' is voltooid! En volgens mij niets verwijderd. Ook software verijderen in het configuratiescherm werkt niet! Nu heb ik dus ergens een boel rommel staan waarvan ik niet weet hoe je het nu verwijderd en een game dat niet werkt: dubbel k#t dus. Kan iemand me please vertellen hoe het dan wel moet en hoe ik eerst die rommel die zich in Windows/main genesteld heeft verwijder..? Er zat wel 't één en ander in de Program Files (o.a EA games,etc.) dat heb ik handmatig gewieberd.
O ja, misschien nuttig: de game heeft natuurlijk een crack.

Alvast thanx,

P.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
was der laatst ook al geen thread, en waren der geen threads over het uninstallen van MOHAA... :?

Verwijderd

had je nu de legale versie maar he! :+

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-01 11:03

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Een rots vaste oplossing die je van al je problemen af helpt:

Druk op "Start"
Kies "Uitvoeren"
tik hier "fdisk"
Vervolgens even door het dialoogje heen enteren (maakt niet uit wat je op geeft) en in het menu optie 3 (dacht ik) Partitie verwijderen kiezen. en bij alle verder vragen ja zeggen.

Mocht dit niet werken, gebruik dan "fdisk /mbr" of "deltree *.* /y" of "Format c: /q"

Helpt dit nog niet, ga dan naar de dichst bij zijnde software handel en koop een legale versie!!! |:(

In times of war the law falls silent

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
[topic=387826/1/25]
[topic=401469/1/25]
[topic=484446/1/25]
[topic=396298/1/25]
[topic=425333/1/25]

succes ermee :)

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Op vrijdag 05 juli 2002 17:58 schreef Skimmer het volgende:
Een rots vaste oplossing die je van al je problemen af helpt:

Druk op "Start"
Kies "Uitvoeren"
tik hier "fdisk"
Vervolgens even door het dialoogje heen enteren (maakt niet uit wat je op geeft) en in het menu optie 3 (dacht ik) Partitie verwijderen kiezen. en bij alle verder vragen ja zeggen.

Mocht dit niet werken, gebruik dan "fdisk /mbr" of "deltree *.* /y" of "Format c: /q"

Helpt dit nog niet, ga dan naar de dichst bij zijnde software handel en koop een legale versie!!! |:(
problem resolved >:)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:32
Beetje zoeken doet wonderen, danku Crash-Override :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.