Als ik televisie kijk op m'n nieuwe TV hoor ik een duidelijk hoorbare brom, als hij op stand-by staat niet, is dit normaal? Zo nee is het makkelijk op te lossen?
welke film kijk je? 
maareh is niet normaal nee, misschien dat je de bass iets te hoog hebt staan?
maareh is niet normaal nee, misschien dat je de bass iets te hoog hebt staan?
komt het boven het gewone geluid van de tv uit?
Kan 2 dingen zijn... Of je voeding is niet goed, en trilt, of je hebt een aardlus...
De 2e is makkelijk te testen... Haal alle scartkabels en andere kabels (behalve je kabel-kabel) uit je tv, en zet hem nog eens aan... Nu kan je dus alleen gewoon tv kijken... Hoor je die brom nu nog??? Dan is het zeer waarschijnlijk geen aardlus...
De 2e is makkelijk te testen... Haal alle scartkabels en andere kabels (behalve je kabel-kabel) uit je tv, en zet hem nog eens aan... Nu kan je dus alleen gewoon tv kijken... Hoor je die brom nu nog??? Dan is het zeer waarschijnlijk geen aardlus...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Als ik normaal volume aan heb hoor ik het nog, er zijn verder geen apparaten aangesloten, alleen kabel en stroom natuurlijk 
Wat is een aardlus trouwens? Ik zou willen dat het iets simpels is, hoef ik niet dat 72 cm bakbeest 3 trappen naar beneden te tillen.
Wat is een aardlus trouwens? Ik zou willen dat het iets simpels is, hoef ik niet dat 72 cm bakbeest 3 trappen naar beneden te tillen.
klik hier maar eensOp donderdag 04 juli 2002 22:50 schreef Simonbuikje het volgende:
Wat is een aardlus trouwens?
Als ik het geluid uit heb staan zou hij dus geen gebrom meer moeten geven als het een aardlus zou zijn? Als dat zo is heb ik dus geen last van een aardlus.
idd... als je het geluid uit hebt staan heb je bij een aardlus geen brom meer (gaat eigenlijk gelijk op met de volumeknop). Weet je waar de speakers zitten? Komt het geluid uit de speakers zelf, of resoneert de kast? Bij het eerste geval is de aansturing van de speakers defect (bij geluid uit hoort er niets meer uit te komen), bij het 2e zal er een transformator of andere spoel los zitten, en de zooi laten trillen...Op vrijdag 05 juli 2002 18:50 schreef Simonbuikje het volgende:
Als ik het geluid uit heb staan zou hij dus geen gebrom meer moeten geven als het een aardlus zou zijn? Als dat zo is heb ik dus geen last van een aardlus.
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Heb hetzelfde met mijn nieuwe sony 72 cm breedbeeld
schijnt vrij normaal te zijn ivm elektronen kanon en de adapter ervoor
maar had het in ergere mate met men jvc die ook een 72 cm is. er is toen een monteur gekomen om het te controleren en dat was te hard dus je moet zelf inschatten en gewoon garantie claimen als het je niet aan staat neem aan dat dat ding zat heeft gekost
Hey SvanUden! Kan je een kleine indicatie geven van hoe hard het bij jou ongeveer klinkt met je TV nu? Als je het volume aan had staan was het dan hoorbaar? En bij geluid uit gewoon een flink irritant geluidje?
Pagina: 1