Toon posts:

Postbank... Ajjajjaj... Hoe opnieuw downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Okay...

een vriend van me... daar werkt het internet bankieren niet... Bij mij wel ik heb het geprobeerd.. Ik kreeg zo'n schermpje of ik een Postbank NV plugin wou downloaden en installeren, waarop ik ja clickte.. Hij heeft dat nooit gekregen en daarom komt ie er nu niet in... Maybe heeft ie toen op NEE geklikt? Maar hij krijgt het dus nu nooit meer te zien... Hoe kan ie dit verhelpen?

(Je weet wel... Zo'n scherpje net als bij Windows update of bij het installeren van de flash plugin)

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-02 10:39
Als je bij een plugin installatie op NEE klikt dan krijg je hem in diezelfde browser niet weer terug. Je zult dat alle browser schermen moeten sluiten en opnieuw naar die site gaan, bij een normaal ingestelde computer komt het schermpje dan gewoon weer opnieuw.

Het kan zijn dat de software van de Postbank een cookie in de browser zet. Dit kun je makkelijk controleren door de cookies te wissen. (Internet Explorer>Extra>Internet Opties...>Cookies verwijderen...)

Sluit alle browser schermen en probeer het opnieuw.
Lukt het dan nog niet controleer dan het Beveiligings Niveau van Internet Explorer (Internet Explorer>Extra>Internet Opties...>Dan op het tab 'Beveiliging' klikken>En dan het niveau instellen met de schuifregelaar.

K hoop dat dit werkt, want dit zijn de enige redenen/oplossingen die ik weet te bedenken. Als je het al met geen mogelijkheid klaar krijgt zou ik maar eens Format C: in gedachten hebben en Windows(XP) er (opnieuw) op zetten.

Suc6.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Op donderdag 04 juli 2002 22:42 schreef WernerV het volgende:

K hoop dat dit werkt, want dit zijn de enige redenen/oplossingen die ik weet te bedenken. Als je het al met geen mogelijkheid klaar krijgt zou ik maar eens Format C: in gedachten hebben en Windows(XP) er (opnieuw) op zetten.

Suc6.
Das wel dramatisch, een andere browser kan ook even geprobeerd worden. De postbank werkt met Opera als browser.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
de postbank was net ook bezig met onderhoud..

Verwijderd

Topicstarter
ok het is een activeX plugin die geinstalled moet worden... ik heb de OCX inmiddels al... (het bestand) maar hoe installeer ik deze dan???

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02 17:35
Dat bericht komt in ie idd niet meer terug, zelfs niet als je alles wist. Als je de beveiliging op heel laag zet doet ie het misschien wel.

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 23:19 schreef hypernatic het volgende:
ok het is een activeX plugin die geinstalled moet worden... ik heb de OCX inmiddels al... (het bestand) maar hoe installeer ik deze dan???
typ in je Run regsvr32 ***.ocx waarvan *** de bestandsnaam is

en probeer het nog eens doe wel eerst de ocx in c:\windows\system32 in xp of 2000 anders in c:\windows\system

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 22:46 schreef Sponz het volgende:

[..]

Das wel dramatisch, een andere browser kan ook even geprobeerd worden. De postbank werkt met Opera als browser.
Girotel werkt toch al voor geen meter met IE. Telkens "this page cannot be displayed" en dan kan je weer opnieuw inloggen. :( Met Mozilla of NS 4.7 heb ik nooit problemen. :)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-02 19:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op vrijdag 05 juli 2002 20:25 schreef _kadaver_ het volgende:

[..]

Girotel werkt toch al voor geen meter met IE. Telkens "this page cannot be displayed" en dan kan je weer opnieuw inloggen. :( Met Mozilla of NS 4.7 heb ik nooit problemen. :)
Das vreemd aangezien de GTO site voor IE 4,7 en hoger ontwikkeld is en over het algmeeen veel meer problemen geeft met netschaap/mozilla/opera etc.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Op donderdag 11 juli 2002 00:28 schreef Chaoss het volgende:

[..]

Das vreemd aangezien de GTO site voor IE 4,7 en hoger ontwikkeld is en over het algmeeen veel meer problemen geeft met netschaap/mozilla/opera etc.
IE 4.7 en hoger? Jij weet duidelijk waar je het over hebt ja ;)

Zoef

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-02 19:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op donderdag 11 juli 2002 01:24 schreef Zpottr het volgende:

[..]

IE 4.7 en hoger? Jij weet duidelijk waar je het over hebt ja ;)
Meschien haal ik iets doormekaar met netschaap ofzo

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1