prometeia 'stekker' vraagje

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:35

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
heb net me prometeia binnen gekregen, nu zit er dus een stekker bij zonder stekker voor het stopcontact.( is zon stekker voor pc naar monitor bijv.) Nu heb ik hier dus nog een stekker liggen van me ouwe voeding. Deze kan ik dus op de prometeia unit aansluiten (onderste gedeelte dus) Kan ik dan me voeding hiervandaan doorhalen met die stekker?? (dus uitgang prometeia naar voeding 500 watt) Is eigenlijk een elektronica vraag maar aangezien hier de gebruikers met de prometeia zitten plaats ik hem in dit forum. Is die uitgang gewoon direct verbonden met de 220V??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 22:27 schreef justifire het volgende:
heb net me prometeia binnen gekregen, nu zit er dus een stekker bij zonder stekker voor het stopcontact.( is zon stekker voor pc naar monitor bijv.) Nu heb ik hier dus nog een stekker liggen van me ouwe voeding. Deze kan ik dus op de prometeia unit aansluiten (onderste gedeelte dus) Kan ik dan me voeding hiervandaan doorhalen met die stekker?? (dus uitgang prometeia naar voeding 500 watt) Is eigenlijk een elektronica vraag maar aangezien hier de gebruikers met de prometeia zitten plaats ik hem in dit forum. Is die uitgang gewoon direct verbonden met de 220V??
gewoon voedingskabel vanonder inpluggen en aparte voeding bovenin uiteraard. Ik zie niet in waarom je het niet zou kunnen doorlussen, maar ik zou toch aanraden de 2 kabels gewoon in het stopcontact te steken

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
had jij wel een gewone stekker dan ??:( Naja dacht ik zelf ook al mot ik maar ff een stekkertie halen bij de shop.Ooh en durondude, zal ik me socket nu wel of niet insmeren met vaseline??(ivm condens)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 22:40 schreef justifire het volgende:
Ooh en durondude, zal ik me socket nu wel of niet insmeren met vaseline??(ivm condens)
Lijkt me wel, voor de veiligheid ;)

Verwijderd

Ik heb 'm gewoon doorgelusd waarbij de lichtnetkabel aangesloten is op de vapo unit. Ik gebruik een 300W Zalman Silent PSU.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Heb gisteren maar ff 2 stekkers gehaald, kosten maar 6 euro p/s bij de Media Markt. Ik heb een 500 watt leadmann PowMax :9~ He heb jij je socket ingesmeerd met vaseline of iets dergelijks ???

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 16:44 schreef justifire het volgende:
He heb jij je socket ingesmeerd met vaseline of iets dergelijks ???
nope

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
geen last van condens dan ?? En voor ik het fout doe, die tape komt dus tussen de ringen en niet eroverheen??

Verwijderd

normaal is condens geen probleem, met die zwarte seal string kan je wat improviseren maar de bedoeling is ertussen. Is dan wel lastig te demonteren erna

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
oke tijd voor format c: en alles overgooien, me extra fans zitten in me case, ik ben benieuwd. Vaarwel voor nu :)

Pagina: 1