Toon posts:

dot.tk werkt niet: dringend hulp gevraagd!

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist per ongeluk verkeerd geplaats, ik hoop dat ie hier goed staat.

Hallo,
ik heb een zeer dringende vraag.
Ik heb voor een collega een website gemaakt voor haar trouwen. Als URL heb ik een forwarder bij dot.tk aangevraagd. De site bevat een frame, en daar deed Geocities moeilijk mee(dacht ik). Ik dus de site bij mij lokaal neergezet, alles aangepast maar helaas: ineens werkt de URL niet meer. Althans, de URL met www ervoor doet niks, zonder www draait soepel (alleen ook zonder werkende en dorolinkende frames).
Inmiddels ook een forwarder gecreërd bij .da.ru en die draait als een zonentje. Alleen: er zijn zojuist door een vriend 100 flyers gedrukt met het adres dat vanochtend nog prima werkte. Jullie raden het al: de bruiloft is... morgen.
Ik weet echt niet wat ik hieraankan doen. Misschien dat een van jullie me kan helpen? De URL luidt: www.lotenroy.tk
Super bedankt!

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:42

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Kweenie hoor, maar http://www.lotenroy.tk werkt prima...

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Op donderdag 04 juli 2002 22:55 schreef HDH-PowerCow het volgende:
Kweenie hoor, maar http://www.lotenroy.tk werkt prima...
Hier dus niet (met Chello).

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat had ik ook eens gehad, maar dan met iscool.nl (TK was er nog niet ;))
Hoe ik dat had opgelost?

Simpel, ik had er gewoon 2 aangevraagd. Als hij vraagt welk domein je wilt hebben gewoon www. ervoor doen en die andere zonder www. heb je dus al. ;)
Dat werkte goed en nu maar hopen dat het bij TK ook zo werkt. :+

🌞🍃

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Ik meende dat je je forward maar 1 keer in mag stellen :?
Had ooit zoiets gelezen ofzo...

Verwijderd

url werkt hier goed hoor. :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
die .TK domeinen en andere cheapo forward-dingen moet je niet gebruiken voor een (belangrijke) site die op die en die datum online MOET zijn.. want dan zul je altijd net zien dat op 'die en die datum' dat gratis ding net even down is :( Forwards zuigen gewoon.. is alleen maar een extra barrière die weer extra storingen kan opleveren. Gebruik alleen de rechtstreekse url naar de (betrouwbare) provider; url is misschien wat langer, maar het werkt stukken betrouwbaarder.. en als het echt zo belangrijk is dat de url kort moet zijn kun je beter een domeinnaam registreren bij een webhoster, is in de meeste gevallen wel zo betrouwbaar..

en die url werkt op dit moment bij mij wel.. maar 2 minuten geleden niet. Dat hele dot.tk is nogal onbetrouwbaar weet ik uit ervaring...

Maar ik zie dat je eigenlijke site bij da.ru staat.. dan heb je toch ook al een mooie korte url?? Dan zou ik gewoon die url aanhouden en .tk lekker vergeten..

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Het werkt hier. Maar zoals al eerder genoemd, tk is niet echt betrouwbaar. Ik vind zelf cjb.net sneller en betrouwbaarder. (staat wel minder mooi) ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Werkt hier (chello) ook. Ctrl scroll niet. :P

edit:
Oh dat was al 3,5 uur geleden.
|:(

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op vrijdag 05 juli 2002 01:44 schreef Deneb het volgende:
edit:
Oh dat was al 3,5 uur geleden.
Nou en... beetje gespreide testing kan geen kwaad :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

Werkt ook hier perfect hoor (TIlburg) @home

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

Ok hier @home Den Bosch werkt ie perfect! :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Earthlink, een van de grootste providers in de USA.

Werkt mooi niet... bijna geeneen .tk werkt trouwens vanaf de USA omdat die gasten bij .tk de meest belabberde routing hebben richting de USA die je je maar kan voorstellen. Het werkte trouwens ook niet vanaf een T1 van XO.com op mijn werk... (kan schermpje overnemen en testen)

Het werkt niet met www ervoor, en ook niet zonder www ervoor.

Als je een echte vriend bent van het paar geef dan de $15 uit voor een .com bij bijv. DirectNic. Werkt altijd, en je kunt ze het domain kado doen voor hun huwelijk, op voorwaarde dat zij natuurlijk de vervolgrekeningen a $15 per jaar betalen.

Een collega van me in NL heeft dit ooit gedaan voor z'n dochter die ging trouwen, en ik meen dat ze het domain nog steeds gebruiken... je kunt bij DirectNic ook e-mail forwarding doen trouwens. Een "echt" pop account kost $5 per jaar extra.

Er zijn ook andere goede (waarschijnlijk zelfs goedkopere voor $10 of $12 ofzo) registrars, ik heb alleen goede ervaringen met DirectNic

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:57

AMDFreak

Intel is zo..

Hier werkt die url gewoon hoor ;)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

bij mij werkt .tk ook niet Ravenstein(Planet) :'(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je doet je naam eer aan :)

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

MadEgg

Tux is lievvv

OMG
idd

Tja

• Glacier
  • Niet online
dit adres doet het bij mij niet (UT Campus).
Volgens mij zijn ze ff aan het klussen, want mijn eigen .tk adressen deden het vanmiddag wel gewoon, en nu niet...ze waren ook al aan de db aan het klussen..
.tk adressen zijn IMHO bijna nooit down, prima service (die lui die het verzorgen zitten in NL, dus support questions gaan bij mij vaak in het NL)...
Ik neem aan dat het snel weer goed gaat komen...

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

MadEgg

Tux is lievvv

kijk naar datum van eerste...
5 juli. Ik denk niet dat het nog een probleem is... :)

Tja

• Glacier
  • Niet online
MadEgg schreef op 09 oktober 2002 @ 23:47:
kijk naar datum van eerste...
5 juli. Ik denk niet dat het nog een probleem is... :)
Nee dat denk ik ook niet...wie kickt nou zoiets dan :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Oude koe :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.