Toon posts:

[Hometheater] Onkyo voor weinig

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al verschillende topics gezien waarin mensen nog opzoek zijn naar een nieuwe HT versterker. Een vriendje van me belde me net op op te melden dat hij een nieuwe onkyo voor de helft van de prijs had gekocht bij radioroelandschap in amersfoort.

Ze gaan er zo'n beetje alle modellen met flinke kortingen verkopen. Prijzen schijnen ook dit weekend op internet te komen.

Dus de mensen die nog tussen een pioneer of sony zaten te twijfelen krijgen nu een makkelijke keus.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:49

Snow_King

Konijn is stoer!

radio roelandschap!

Daar heb ik mijn versterker ook gehaald! Harman Kardon dan..

Verwijderd

Hey te gek man daar komt mijn verterker ook vandaan een onkyo tx-ds787 voor heel weinig ;) weet je dat ze ook een eigen site hebben voor hun super aanbiedingen www.radioroelandschap.nl klein zaakje maar mega met alles wat hun hebben en zeer goede surfers en kwaliteit
kan niet beter advies geven dan daar alleen nog maar je spullen kopen

Verwijderd

Topicstarter
He Knikpik.

Ik ken wel een surfersparadise, maar dat is zeker niet daar in Amersfoort. Het enige wat ze daar kennen/kunnen is service verlenen i.t.t. die Raf lui en Mediamarkt.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Hey, mijn vader heeft 2 jaar geleden daaro ook een Onkyoset gekocht, voor ca. 4000,- (florijnen :)) Normaal kost die set 6400,- dacht ik *D
En hij werkt uiteraard nog perfect (we hebben B&W boxen gekocht bij-ehhh.... Staffhorst dacht ik).

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

niet alle onkyo radioroelantschap topics hoeven omhoog hoor

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.