Ik heb thuis een w2k server draaien, een w2k pro systeem en een laptop met xp pro. Op de zaak hebben we ook een w2k server draaien. Tussen de zaak en thuis ligt nog geen trust, maar die komt er wel
Nu de vraag: is het mogelijk om met XP op 2 verschillende domeinen aan te melden met behoud en gebruikmakend van hetzelfde profiel op de laptop?
twee mogelijkheden:
1) andere gebruiker aanmaken
2) een programma gebruiken dat ervoor zorgt dat je tussen een paar netwerkconfiguraties kunt switchen, kan nu ff niet op de naam komen ervan
1) andere gebruiker aanmaken
2) een programma gebruiken dat ervoor zorgt dat je tussen een paar netwerkconfiguraties kunt switchen, kan nu ff niet op de naam komen ervan
als je de naam weet van het programma wat je in punt 2 noemt, graag! iemand anders nog een suggestie?
Ik denk dat hij deze bedoelt: http://www.netswitcher.com/Op donderdag 04 juli 2002 22:28 schreef Ransbal het volgende:
als je de naam weet van het programma wat je in punt 2 noemt, graag! iemand anders nog een suggestie?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Netswitcher idd...
Maar aan een reboot ontkom je niet, + dat je user account gerechtigd moet zijn om machines in een domein aan te melden.
Je kunt bij je profiel wel aangeven dat daar meerdere users gebruik van mogen maken, maar bij het aanmelden bij een ander domein heb je kans dat er toch een nieuw profiel wordt aangemaakt.
Maar aan een reboot ontkom je niet, + dat je user account gerechtigd moet zijn om machines in een domein aan te melden.
Je kunt bij je profiel wel aangeven dat daar meerdere users gebruik van mogen maken, maar bij het aanmelden bij een ander domein heb je kans dat er toch een nieuw profiel wordt aangemaakt.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device