Heb de search gebruikt en de faq helemaal gelezen.
Heb verschillende driver gedownload en geprobeerd, en steeds blijft windows: date invalid zeggen
Ik wil deze kaart als voor me tweede monitor gebruiken (weet dat het een kutkaart is)
De specs van de kaart zijn;
Chip name: ViRGE (325)
Instance: HKLM\System\CurrentControlSet\Enum\PCI\VEN_5333&DEV_5631&SUB
Chipid: 5631
Ik download dus de driver van JGC's tweaked savage driver site, extract to: C:\jgc110-w2k
vervolgen naar device manager->videocontroller->update driver->inc location (C:\jgc110-w2k dus), en dan vind hij twee drivers zegt ie:
-S3 svirge
-Number nine visual technologies reality 332
Beide geprobeerd, en bij beide: An error occured: the data is invalid
Verdere info:
In bios pci al primary
boot tot inlogscherm dus ook op oude monitor op oude kaartje. Eenmaal in windows wordt mijn nieuwe monitor en geforce in gebruik genomen.
Iemand nog een id, of is dit hopeloos
Heb verschillende driver gedownload en geprobeerd, en steeds blijft windows: date invalid zeggen
Ik wil deze kaart als voor me tweede monitor gebruiken (weet dat het een kutkaart is)
De specs van de kaart zijn;
Chip name: ViRGE (325)
Instance: HKLM\System\CurrentControlSet\Enum\PCI\VEN_5333&DEV_5631&SUB
Chipid: 5631
Ik download dus de driver van JGC's tweaked savage driver site, extract to: C:\jgc110-w2k
vervolgen naar device manager->videocontroller->update driver->inc location (C:\jgc110-w2k dus), en dan vind hij twee drivers zegt ie:
-S3 svirge
-Number nine visual technologies reality 332
Beide geprobeerd, en bij beide: An error occured: the data is invalid
Verdere info:
In bios pci al primary
boot tot inlogscherm dus ook op oude monitor op oude kaartje. Eenmaal in windows wordt mijn nieuwe monitor en geforce in gebruik genomen.
Iemand nog een id, of is dit hopeloos
And now the most interresting part of deze grot