Toon posts:

2 frames tegelijk scrollen met 1 scrollbar

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus 2 frames laten scrollen d.m.v. 1 scrollbalk, dus de er mag maar 1 scrollbalk zijn en er meot een ander frame automatisch meescrollen

hopelijk is het een beetje duidelijk :?

Verwijderd

Maak een tabel van je 2 frames dan kan het wel. Anders misschein in javascript. maar dan heb je iig 2 schuifbalken en ik weet niet of dat kan.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Met Javascript moet het kunnen toch?... je hebt toch
[pseudo-code]
this.document.scroll
[/pseudo-code] ofzo?
Ik weet dus alleen niet of je het
1) crossbrowser kunt maken
2) überhaupt op die andere scroller kunt afstellen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

We nemen frames want het moet zonodig los van elkaar kunnen scrollen.. En dan moet het ineens weer samen :P

Neem dan geen frames.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 22:03 schreef Bosmonster het volgende:
We nemen frames want het moet zonodig los van elkaar kunnen scrollen.. En dan moet het ineens weer samen :P

Neem dan geen frames.
zou kunnen ja, maar dat ik vroeg me gewoon af of dat zou kunnen... en het is waarschijnlijk ook handiger, dus vandaar dat ik het vraag :)

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Dit klopt nooit: als ze samen scrollen heeft het in 2en delen totaal geen zin :?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 00:39 schreef E-Mile het volgende:
Dit klopt nooit: als ze samen scrollen heeft het in 2en delen totaal geen zin :?
Op zich wel, als je een andere pagina in een frame wil ofzo, maar dan ben je wel lekker vaag bezig :P

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

iFrame? Is wel niet helemaal wat je bedoelt. Maar anders kom je inderdaad bij JScript terecht, als het daar al mee kan.. :?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Gewoon een tabel maken, JS werkt volgens mij ook niet (vooral niet in alle browser)!!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 19:24 schreef OkkE het volgende:
iFrame? Is wel niet helemaal wat je bedoelt. Maar anders kom je inderdaad bij JScript terecht, als het daar al mee kan.. :?
ja ben maar over gestapt op iframes, dus wat mij betreft kan deze dicht :)
Pagina: 1