usb kabel aan connector maken

Pagina: 1
Acties:

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 11:12
Beste mensen,
Een kennis van mij vroeg gister aan mij: Ik heb een usb kabel die moet door een buis en daar kan geen connector tussen. Dus hoe krijg ik een usb connector aan een usbkabel? Is daar een faq voor? Zo ja waar, en kan het wel wat hij wil?
mvg, Freehumor

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 17:28

magneet

Magnetic enhanced

eerst dir : [topic=309815/1/40] ff lezen en dan mijn antwoord lezen hehe, er is al eerder een topic geweest in oh over het verlengen van een usb kabel met utp kabel, ff search gebruiken en je vind het wel denk ik.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 22:30

NielsNL

DigiCow

Op donderdag 04 juli 2002 21:46 schreef Freehumor het volgende:
[...]
mvg, Freehumor
Dit wordt niet gewaardeerd (vraag mij niet waarom :))

Afaik zijn er geen losse USB plugs.
Volgens mij kun je je kabel wel gewoon doorknippen, en daarna weer vast solderen... (Geen mooie oplossing, maar werkt wel...)
[edit]
Hmz, beetje dubbelop... :)

M'n Oma is een site aan het haken.

Verwijderd

Voor jullie alletwee lees dit [topic=516112/1/25] topic, dit draagt zo ook nix bij.

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 17:28

magneet

Magnetic enhanced

he ik help hem ook nog he, was dus niet alleen bedoeld om dat te zeggen anders had ik het ook niet gedaan

edit : alhoewel ik het vanmiddag wel een keer gedaan heb foei mezelf

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 11:12
Ke ik snap het maar ik heb dus nog eigenlijk geen antwoord op mijn vraag. Het is niet voor mij want anders had ik hem al doorgeknipt en gesoldeert netzoals NielsNL zei. Maar ik moet het nu dus wel zeker weten.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:28
Ik zou idd. de kabel gewoon doorknippen en weer aan elkaar solderen. Of anders het apparaat open te maken, de kabel los solderen, dan door de buis en dan weer vastsolderen.

• vinz98
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02-2022

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Ik vind het afstraffen van begroetingen al raar. Wat ik erger vind is het geven van andere antwoorden dan de vraag die gesteld werd. En dan maar te zwijgen over mensen die dan herhalend gaan afstraffen terwijl er al afgestrafd was eerder in de thread!
[topic=202159]

De vraag is en blijft: wie weet of je een usb plug kunt bevestigen aan een kale kabel middels een mooi montagesysteem.
Pagina: 1