Waar vui zit, zit geen glans!
Verwijderd
wacht ff tot er weer pc dump in de ahoy is daar stond laatst ook een kraampje met allerlei casemod shit inclusief div lasercut fingerguards.
is geloof ik weer begin augustus
ja ok maar ik wil niet elke keer maanden wachten als ik wat wil hebben, als ik iets wil dan wil ik het het liefst nu :d maar idd op die beurs hebben ze mooie shit en heb ik tijd om te sparen
Waar vui zit, zit geen glans!
Ik ben ook op die beurs geweest. Hadden ze wel een hoop fans en kabels enzo. Er stonden ook enkele casemod stands.Op donderdag 04 juli 2002 21:39 schreef dot_goeroe het volgende:
wacht ff tot er weer pc dump in de ahoy is daar stond laatst ook een kraampje met allerlei casemod shit inclusief div lasercut fingerguards.
En ik heb 2x 4,50euro betaald voor 2 fanguards.
Topicstarter:
Je kan ook nog naar een beurs gaan die in de buurt van Rotterdam is, zoals in de Jaarhallen in Utrecht of in Amsterdam. Data staan op www.interexpo.nl / www.pcdiscount.nl
Ze hebben zomerstopOp donderdag 04 juli 2002 22:26 schreef Pastasaus het volgende:
[..]
Topicstarter:
Je kan ook nog naar een beurs gaan die in de buurt van Rotterdam is, zoals in de Jaarhallen in Utrecht of in Amsterdam. Data staan op www.interexpo.nl / www.pcdiscount.nl
Hier hebben ze ze d8 ik:
www.digiworldbv.nl
www.digiworldbv.nl
edit:
helaas niet meer, tenminste ik zie ze niet meer staan op de site
helaas niet meer, tenminste ik zie ze niet meer staan op de site
You can visit our showroom during the following hours Monday Closed
Tuesday 10.00 till 17.00
Wednesday 10.00 till 17.00
Thursday 10.00 till 17.00
Friday 10.00 till 17.00
Saturday 10.00 till 15.00
Sunday Closed
OC-Shop
Planckstraat 94
3316 GS Dordrecht
The Netherlands
Phone: 31 78 654 9500
Fax: 31 78 654 9480
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Er zit een Display op zuid, daar kun je het eens proberen.
[edt2]typo's
[/edt2]
edit:
Hij zit op de
Jan Ligthartstraat 59-61
3083 AL
Rotterdam
Slechts 2 minuten lopen van metrostation Zuidplein
Hij zit op de
Jan Ligthartstraat 59-61
3083 AL
Rotterdam
Slechts 2 minuten lopen van metrostation Zuidplein
[edt2]typo's
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
Mmmm, daar ga ik ff volgende week dan ff langs, ik woon toch niet zover van Rotterdam af dus das wel chill.Op vrijdag 05 juli 2002 18:08 schreef BlackSash het volgende:
Er zit een Display op zuid, daar kun je het eens proberen.
edit:
Hij zit op de
Jan Ligthartstraat 59-61
3083 AL
Rotterdam
Slechts 2 minuten lopen van metrostation Zuidplein![]()
[edt2]typo's[/edt2]
<Vaag-Modus>Op vrijdag 05 juli 2002 16:38 schreef Zenow het volgende:
erhm, wat zijn dat?
Een boer, die in plaats van koeien en schapen mooie case mods in ze wei heeft lopen !
</Vaag-modus>
Neej, een mod-boer is een winkel die allerlei Modspullen heeft. Maar volgens mij bestaand er niet veel van dat soort winkels omdat casemod artikelen nou niet echt spullen zijn die je echt goed zal verkopen. Er zullen wel winkels zijn die allemaal van modzooi in het assortiment hebben, maar echte mod winkels denk ik niet.
Meh!
Pagina: 1