Ik kan hier voor €6.10 Superbit dvd's kopen (godzilla, desperado, enz.)
Heeft iemand er ervaring mee dat deze merkbaar beter zijn dan de gewone dvd's?
Heeft iemand er ervaring mee dat deze merkbaar beter zijn dan de gewone dvd's?
€6.10 is toch weer 6.10 teveel als je de films al hebt en er is eigenlijk geen verbetering te zien.Op donderdag 04 juli 2002 21:34 schreef mark9534 het volgende:
Ik denk dat je het alleen merkt als je een goede HT-set hebt. Maar 6,10 is toch niet zo gek veel.
can you read my mind?
Verwijderd
Das wel heel erg in tegenspraak met de geluiden, die ik gehoord heb. Kun je deze 'stelling' ook nog onderbouwen?Op donderdag 04 juli 2002 22:05 schreef cruncher het volgende:
Steld geen reet voor dat superbit, zonde van je geld.........
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
sorry voor de late reactie. Kheb Gattaca in de superbitversie gekocht, misschien slecht voorbeeld want film is niks aan en kwa beeld vond ik het ook al totaal niet bijzonder.Op donderdag 04 juli 2002 22:28 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Das wel heel erg in tegenspraak met de geluiden, die ik gehoord heb. Kun je deze 'stelling' ook nog onderbouwen?
can you read my mind?
Kijk dat bedoel ik dus, mijn pioneer dvd717 ondersteund dat dus nog niet (progressive scan) en mijn tv al helemaal niet. Voor de "normale" gebruiker dus totaal overbodig...Op zondag 28 juli 2002 12:17 schreef menn0 het volgende:
progressive scan, is voor HDTV's. Je kan het nog wel gebruiken op een modernebeamer. De beeldlijnen worden dan niet meer om en om (even, oneven) opgebouwd maar bam alles in een keer..
can you read my mind?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq