Toon posts:

Superbit DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hier voor €6.10 Superbit dvd's kopen (godzilla, desperado, enz.)

Heeft iemand er ervaring mee dat deze merkbaar beter zijn dan de gewone dvd's?

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
vraagje: waar is hier?

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:23

mark9534

Ondertitel ?

Ik denk dat je het alleen merkt als je een goede HT-set hebt. Maar 6,10 is toch niet zo gek veel.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 21:34 schreef mark9534 het volgende:
Ik denk dat je het alleen merkt als je een goede HT-set hebt. Maar 6,10 is toch niet zo gek veel.
€6.10 is toch weer 6.10 teveel als je de films al hebt en er is eigenlijk geen verbetering te zien.
Ze zijn in Frankrijk te koop bij de Carrefour. Opruiming is hier begonnen.

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 10:20

cruncher

wanna crunch someone?

Steld geen reet voor dat superbit, zonde van je geld......... |:(

can you read my mind?

Verwijderd

De dts track moet je toch wel horen , denk ik
Verder moet je wete waar je op moet letten , qua beeld

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 04 juli 2002 22:05 schreef cruncher het volgende:
Steld geen reet voor dat superbit, zonde van je geld......... |:(
Das wel heel erg in tegenspraak met de geluiden, die ik gehoord heb. Kun je deze 'stelling' ook nog onderbouwen?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
sommmige superbits zijn gewoon hun geld dubbel en dwars waard. Dracula, desperado en 5th element zijn echt veel mooier dan de originele uitgave. godzilla moet je alleen mee oppassen, daar hebben ze nml geen nieuwe transfer voor gebruikt maar gewoon de bitrate opgekrikt. Nu wil het helaas zo zijn dat de source van godzilla al niet echt goed was, zo super is de superbit versie hiervan dan ook niet.

Houd er wel rekening mee dat je aardig goede apparatuur moet hebben wil je echt verschil zien. Superbits zijn voornamelijk ideaal voor beamers, maar gewone tv's zullen er ook wel wat voordeel uithalen.

Ik zou ze gewoon meenemen! Desnoods verkoop je ze hier weer.. (aan mij bv.. *D)

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 13:01
Er zijn meerdere DVD's die DTS hebben, wanneer je een film kijkt, merk je het niet. Als je erop let, kun je het wel horen.

Hoe zit het eigenlijk met het beeld van Superbits? Is het merkbaar beter dan je gewone RGB kwaliteit? ie, vergelijkbaar met verschil als met/zonder progressive?

• cruncher

cruncher

wanna crunch someone?

Op donderdag 04 juli 2002 22:28 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Das wel heel erg in tegenspraak met de geluiden, die ik gehoord heb. Kun je deze 'stelling' ook nog onderbouwen?
sorry voor de late reactie. Kheb Gattaca in de superbitversie gekocht, misschien slecht voorbeeld want film is niks aan en kwa beeld vond ik het ook al totaal niet bijzonder.

Dat van progressive scan weet ik niet of dat veel zal uitmaken, moet je daarvoor niet een dvd-speler/tv hebben die dat ook ondersteund?

can you read my mind?

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:49
progressive scan, is voor HDTV's. Je kan het nog wel gebruiken op een modernebeamer. De beeldlijnen worden dan niet meer om en om (even, oneven) opgebouwd maar bam alles in een keer..

• cruncher

cruncher

wanna crunch someone?

Op zondag 28 juli 2002 12:17 schreef menn0 het volgende:
progressive scan, is voor HDTV's. Je kan het nog wel gebruiken op een modernebeamer. De beeldlijnen worden dan niet meer om en om (even, oneven) opgebouwd maar bam alles in een keer..
Kijk dat bedoel ik dus, mijn pioneer dvd717 ondersteund dat dus nog niet (progressive scan) en mijn tv al helemaal niet. Voor de "normale" gebruiker dus totaal overbodig...

can you read my mind?

Verwijderd

de bitrate is hoger van de video , dan bij gewone dvd's en er is DTS
Pagina: 1