Toon posts:

Logitech Cordless Desktop i.c.m Cybex Switchview

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus vandaag mijn Cordless Desktop Optical binnegekregen. Erg mooi. Alleen toen ik hem aansloot op mijn Cybex 4-ports KVM switchje ging de muis net doen alsof hij ergens een poesje zag, zeg maar. (Cursor bewoog alle kanten op, overal muisklikken zonder de knoppen te beroeren, etc.) De nieuwste versie van mouseware heb ik geinstalleerd, lost het probleem niet op. Sterker nog, een normale logitech met snoertje deed naderhand hetzelfde!

Nu zit hij direct op de PS/2 poorten, dat werkt wel gewoon. Maar ik heb uiteraard niet voor niets zo'n KVM switch, ik wil dat ding gebruiken ook! Logitech zegt eenvoudig "no support". Iemand tips?

Verwijderd

Topicstarter
Kom op, er zijn hier vast wel gebruikers met een switchview!

(in iedergeval wel met een corless set van logitech, als je kijkt naar de honderden topics daarover...helaas heeft dat hier niets mee te maken...)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem ook gehad.

want je zou moeten doen is de muis onder apparaatbeheer weggooien.
dan de nieuwste mouseware (9.79.1 build 25) installeren.
en dan opnieuw opstarten.
daarna detecteerd windows de muis als een "Logitech Compatible Muis PS/2" en werkt deze weer zoals voorheen.

mijn configuratie:
StarTech Starview SV401 (4 ports KVM) + Logitech Cordless Desktop Optical en een Logitech Mouseman Dual Optical

mijn toetsenbord en de Dual optical (met draad) zitten via USB>PS/2 converters op de KVM switch en de Cordless muis die bij het toetsenbord hoort zit via PS/2 naar Serieel op 1 pc aangesloten.

bij mij werkt de Dual optical wel op alle 4 de pc's maar hij wordt niet herkend als zodanig dus kan ik de duim knop niet instellen.

de draadloze muis via de serieele poort werkt nog voor geen meter.
hopelijk heeft iemand daar al iets op bedacht want ik kan em niet via ps/2 aansluiten omdat deze al bezet is.

Verwijderd

Topicstarter
Cool, ik krijg 2 jaar later nog echt een reply ook ;)

Bedankt voor de tip, die Cordless desktop gebruik ik nu via USB op 1 pc, en voor al het switchview gebeuren (voornamelijk servers) een bedraad setje.

al het straks toch weer eens proberen.