Oke, ik heb een probleempje met mijn netwerk.
De situatie:
Twee Pc's
1. 450 Mhz/Win98SE/128MB Ram
2. 2.0 Ghz/WinXP/256MB ram
Verbonden via een 10 mb/s hub
Het probleem:
Van de 2 ghz iets naar de 450 mhz sturen gaat met goede snelheid. Andersom is de snelheid veel lager (270 mb duurde eerst 330 min!!), 450 --> 2.0 ghz
Het was een onboard-netwerkadapter dus ik verving hem door een los kaartje. Leek beter te gaan. Echter de snelheid bleef lager, maar werd wel variabel. Het ging wat sneller, maar het duurt nog veel te lang. Dit geeft ook telkens syncronisation errors in spellen (denk ik).
Ik heb een vaag vermoeden dat het aan de warmteontwikkeling van mijn 2 Ghz ligt. Kan dit?
Of weet iemand anders iets?
Als je meer info over de pc's of iets anders nodig hebt, roep maar
In ieder geval bedankt, Rik
De situatie:
Twee Pc's
1. 450 Mhz/Win98SE/128MB Ram
2. 2.0 Ghz/WinXP/256MB ram
Verbonden via een 10 mb/s hub
Het probleem:
Van de 2 ghz iets naar de 450 mhz sturen gaat met goede snelheid. Andersom is de snelheid veel lager (270 mb duurde eerst 330 min!!), 450 --> 2.0 ghz
Het was een onboard-netwerkadapter dus ik verving hem door een los kaartje. Leek beter te gaan. Echter de snelheid bleef lager, maar werd wel variabel. Het ging wat sneller, maar het duurt nog veel te lang. Dit geeft ook telkens syncronisation errors in spellen (denk ik).
Ik heb een vaag vermoeden dat het aan de warmteontwikkeling van mijn 2 Ghz ligt. Kan dit?
Of weet iemand anders iets?
Als je meer info over de pc's of iets anders nodig hebt, roep maar
In ieder geval bedankt, Rik