Ik heb al een tijdje last van een onstabiel systeem in windows xp.
heb in een maand tijd al 3x windows xp verschoond.
k'heb dit sinds een andere kast + voeding.
De kast is eigenlijk bedoeld voor een pentium II maar er zit een pentium III in, Mocht volgens de verkoper niks uitmaken.
De voeding + kast is erg el-cheapo en voelt allemaal erg slap aan.
ook maakt het mbord niet goed aarde met de kast, door een omgebogen pinnetje op de kast.
de kast is ook erg statisch (merk ik als ik hem op m'n versterker aansluit).
De voeding is ook niet alles omdat er geen standby stroom op zit, of ets dergelijks (wake up on lan werkt niet).
Als ik de computer uitzet wil die soms wel eens resetten (alles goed nagekeken: kabbeltje s/b switch en bios settings)
als ik de stroomkabel in de voeding stopt komen er vonken van af.
Nu denk ik dat die vastlopers allemaal te maken heeft met de kast + voeding. Wat denken jullie?
heb in een maand tijd al 3x windows xp verschoond.
k'heb dit sinds een andere kast + voeding.
De kast is eigenlijk bedoeld voor een pentium II maar er zit een pentium III in, Mocht volgens de verkoper niks uitmaken.
De voeding + kast is erg el-cheapo en voelt allemaal erg slap aan.
ook maakt het mbord niet goed aarde met de kast, door een omgebogen pinnetje op de kast.
de kast is ook erg statisch (merk ik als ik hem op m'n versterker aansluit).
De voeding is ook niet alles omdat er geen standby stroom op zit, of ets dergelijks (wake up on lan werkt niet).
Als ik de computer uitzet wil die soms wel eens resetten (alles goed nagekeken: kabbeltje s/b switch en bios settings)
als ik de stroomkabel in de voeding stopt komen er vonken van af.
Nu denk ik dat die vastlopers allemaal te maken heeft met de kast + voeding. Wat denken jullie?