combo ram-mobo moet toch gewoon werken :?

Pagina: 1
Acties:

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 07:57
Ik heb een asus a7v333 mobo, en nu heb ik laatst dit: http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=30698 ram erbij gekocht, en dat moet toch in principe gewoon werken :? als ik het er namelijk bij prop krijg ik allemaal foutmeldingen enz in windows, en in het boekje dat bij het ram staat staat:
DIMM/RIMM-modules: (geblaat over hoe de module te plaatsen) DE RIMM werkt echter niet zonder een Continuity-RIMM-Module in de resterende sloten.
Slaat dit ergens op? hoe heet dat ram wat ik gekocht heb eigenlijk (rimm,dimm,simm???) (ja ik ben een n00b :+ )
Ik denk namelijk dat dat ram gewoon brak is.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Dat verhaal over RIMM en CRIMM kun je gerust vergeten, dat heeft niks met jouw mobo en DIMM te maken :)

Wat je foutmeldingen betreft, probeer de DIMM eens in een ander socket en/of duik je BIOS eens in, helpt dat niet dan ruilen zou ik zeggen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wéér een ernstige en stompzinnige fout in die A7V333 handleiding.

Waar is Asus in hemelsnaam mee bezig :?

Meestal waren Asus handleidingen de maatstaf waar je anderen aan toetste, dit is onverklaarbaar |:(

Oslik blyat! Oslik!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Op donderdag 04 juli 2002 19:37 schreef dion_b het volgende:
Wéér een ernstige en stompzinnige fout in die A7V333 handleiding.

Waar is Asus in hemelsnaam mee bezig :?

Meestal waren Asus handleidingen de maatstaf waar je anderen aan toetste, dit is onverklaarbaar |:(
Wat is er hier mis met de handleiding dan? Hij heeft het toch over het boekje wat hij bij zijn ram had gekregen? :?

Raku