Toon posts:

PIII overclokje

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een nieuw moederbordje max fsb = 252 >:)(jammer dat me ram + pci t niet trekt :()
nu ben ik vanmidddag ff bezig geweest en ik heb hem op 616 gekregen met een FSB van 137 nu wou ik weten is dit hoog? (166 MHz oc)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je hebt dus een P3 450 ;)
Dat is best wel een goede OC :)
Veel hoger zul je niet komen, omdat dit een P3 is met een oude katmai core. Jij hebt daar waarschijnlijk ook nog een van de 1e van, dus veel hoger zul je niet komen, denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
1tje uit 1998.. ff kijken wat ie nog wil, vcore = 2,2v temp = nog niet boven de 35 uitgekomen (80mm+ standaart koelblok >:))

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:16
Ik heb een P3 600 en die komt niet boven de 648 uit :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Gewoon steeds hoger gaan, misschien voltage wat de lucht in maar het kan geen kwaad om je fsb hoog te hebben hoor. Alleen houdt sommige rand apperatuur er niet van, maar daar kom je dan vanzelf achter. Kan geen kwaad, alleen gaan dingen vervelend doen.

Verwijderd

Topicstarter
jah i know heb ervaring met duron 800 :) liep op 1100 mja dat is al tijdje trug.

ik ga kijken hoeveel hoger ik de fsb kan krijgen :)

Verwijderd

Topicstarter
momenteel fsb = 138 mhz
cpu = 625 mhz
cpu was 450 dus 175 mhz overclock :)

/edit And still going on :) /edit

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:29

Exigence

dnkroz

Ik had mijn Celeron 500 MHz op 623 (83 MHz fsb) en dat terwijl de meeste celeron's (of is het nou celeronnen) niet boven de 50 MHz extra uitkomen omdat het cachegeheugen het niet trekt.

Verwijderd

Topicstarter
uitzetten :P
ik probeer um zover te krijgen met cache AAN :)

'ben nu aan t kijken op de i de 630 (140 mhz fsb0 trekt, maar zo te zien neit :(

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45
Zelf tot een FSB van 124 gekomen met mijn P3 500@620, zat nogal veel randapperatuur in en bagger koeler :'(

Krijg'm nog wel een keertje >:)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Heeeeeeeeeeeeeeeeel hoog, jij l33t overklokkert.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.