Toon posts:

Kan geen E-mail's ontvangen met AnalogXproxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb dus ook zo'n probleempje,
Ik kan met @HOME en analogx proxy goed internetten op srv en client,
ook mail verzenden en ontvangen op de server,

MAAR niet op de CLIENT .... Ik gebruik @HOME , ik heb ook al hier en daaR gelezen dat het iets met dat smtp "mail" adres te maken heeft ofzo, of dat er iets met dns moet worden geregeld > is dat "NAT" ofzo ?

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
Je moet de mailboxen instellen op de proxyserver, hoe je dat doet moet je zelf maar ff zoeken, ik gebruik geen proxy namelijk.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

lees eens de faq, staat alles haarfijn in uitgelegd...

Aangezien met een proxy zoals die van AnalogX niet is om al het internet verkeer te delen

Verwijderd

Topicstarter
in de faq van analogx? die heb ik al helemaal geprobeerd..., die verwijzen ook naar de "mail" server van de account... . > "mail" dus

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
Op donderdag 04 juli 2002 19:13 schreef Crack10 het volgende:
in de faq van analogx? die heb ik al helemaal geprobeerd..., die verwijzen ook naar de "mail" server van de account... . > "mail" dus
En als je in plaats van "mail" eens "mail.home.nl" invult?
Is de zelfde mail-server, maar dan met een ander adres.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

Verwijderd

Topicstarter
hej,
als ik mail.home.nl invul bij smtp (in proxy) kan ik ook niet verzenden. . . . die werkt alleen met "mail".
bij pop3 kan ik wel mail.home.nl invullen (kan dan nogsteeds verzenden) maar ook niet ontvangen....

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
analogx proxy is voor zover ik weet niet geschikt om mail te routen (had hier het zelfde probleem). AnalogX is alleen een proxy server voor http, ftp en socks (correct me if i'm wrong)

* [TazZ] heeft lang niet meer gewerkt met AnalogX.. Eiglijk toch een relext proggie

If it ain't broke, fix it till it is...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op donderdag 04 juli 2002 20:10 schreef -LoOneY- het volgende:
analogx proxy is voor zover ik weet niet geschikt om mail te routen (had hier het zelfde probleem). AnalogX is alleen een proxy server voor http, ftp en socks (correct me if i'm wrong)

* Erkens heeft lang niet meer gewerkt met AnalogX.. Eiglijk toch een relext proggie
klopt
Op donderdag 04 juli 2002 19:13 schreef Crack10 het volgende:
deze natuurlijk: [topic=309398]
Pagina: 1