Hallo,
Ik las zonet dat muizentopic eens door en toen kwam me WEER die Boomslang naar voren...
Ik heb er heel veel dingen over gehoord... zowieso :
- Ultieme gamersmuis
- Wennen
- Erg nauwkeurig
- Mooie looks
Maar ook dingen zoals :
- Gaat snel kapot
- Verzamelt veel stof/rommel
Wat is hier nou van waar en niet van waar ? Ik baseer het even op een 3 tot 4 uur gamen per dag (dus intensief gebruiken van de muis)
Ik zit altijd op m`n kamer (duh) dus er hangt hier veel stof in de lucht, daarom heb ik m`n huidige muis ook genomen, een Logitech Cordless Mouseman Optical. Deze bevalt me redelijk goed...
Toch denk ik erover om de gok een keer te wagen en gewoon zelf ervaren hoe zo`n boomslang 2000 DPI is...
Wat denken jullie ervan ? heeft iemand een duidelijke mening of toevoegingen ?
Laat maar horen..
Ik las zonet dat muizentopic eens door en toen kwam me WEER die Boomslang naar voren...
Ik heb er heel veel dingen over gehoord... zowieso :
- Ultieme gamersmuis
- Wennen
- Erg nauwkeurig
- Mooie looks
Maar ook dingen zoals :
- Gaat snel kapot
- Verzamelt veel stof/rommel
Wat is hier nou van waar en niet van waar ? Ik baseer het even op een 3 tot 4 uur gamen per dag (dus intensief gebruiken van de muis)
Ik zit altijd op m`n kamer (duh) dus er hangt hier veel stof in de lucht, daarom heb ik m`n huidige muis ook genomen, een Logitech Cordless Mouseman Optical. Deze bevalt me redelijk goed...
Toch denk ik erover om de gok een keer te wagen en gewoon zelf ervaren hoe zo`n boomslang 2000 DPI is...
Wat denken jullie ervan ? heeft iemand een duidelijke mening of toevoegingen ?
Laat maar horen..