Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Lees mijn post, beweer ik niet! Ik beweer enkel dat dat ansller en nettere code is!Op donderdag 04 juli 2002 19:03 schreef Tuinhark het volgende:
Sinds wanneer is dat ("blaat" . $var . $blaat ipv "blaat$var$blaat") een W3C standaard?
- Giphart
Zo easy had ik nog niet gedacht, thnx! Nu alleen nog iemand die sterke argumenten heeft waarom W3C-standaarden moeten(ik vind het netjes en het is handiger bij het gebruik van emerdere browsers).Op donderdag 04 juli 2002 19:09 schreef zellufs het volgende:
je kannem toch gewoon zoiets onder zijn neus duwen:
testje!
- Giphart
Verwijderd
Het is gewoon vele malen overzichtelijker, naar mijn idee. Maar goed, eigenwijze mensen blijf je nou eenmaal houden...
Verwijderd
Op donderdag 04 juli 2002 19:19 schreef Orphix het volgende:
Vertel hem dat als je de W3C standaarden niet volgt je opgepakt kan worden
lolOp donderdag 04 juli 2002 19:19 schreef Orphix het volgende:
Vertel hem dat als je de W3C standaarden niet volgt je opgepakt kan worden
maar dan moet je er natuurlijk wel een geloofwaardig verhaaltje omheen bedenken
bijvoorbeeld dat alle geschreven html onder W3CL valt (W3C License
ofzo
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
tjeesss,Op donderdag 04 juli 2002 18:55 schreef prog-konijn het volgende:
Heren,
Hoe praat je iemand aan zijn verstand dat hij met standaarden van de W3C moet werken en bijv in PHP niet dit $var = "blaat $nogvarretje blaat2" moet doen maar gewoon $ var = "blaat ".$nogvarretje." blaat2";
De persoon die ik dat duidelijk moet maken roept namelijk heel hard dat het toch niets uitmaakt qua preformence in PHP(ik weet dat het wel degelijk scheelt) en dat je met standaarden van W3C niets maar dan ook niets kunt maken.
Iemand tips/ideeën, want ik erger me dood aan zulke instellingen...?
dat wist ik ook niet,
heb je nog meer van dit soort voorbeelden?
een w3c link oid?
ik wist niet dat w3c zich met performance issues bezich hielden, ik dacht dat het meer om 'de gulden middenweg' kwa standaarden verzinnen ging.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
P&W -> W&G
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Net coden doe je in 90% van de gevallen ook niet voor jezelf, maar voor anderen. Je niks van enige conventie of code-netheid aantrekken is dus simpelweg asociaal en egoistisch.
Met PHP vinnik zelf de variabelen in een string erg onduidelijk en plak ze dus altijd aan elkaar met punten. Dat vinden de syntax highlighters ook een stuk plezieriger.
Qua performance kan ik me niet voorstellen dat het wat uitmaakt
je leest z'n post verkeerd. Je moet het lezen als:Op donderdag 04 juli 2002 19:47 schreef GiLuX het volgende:
[..]
tjeesss,
dat wist ik ook niet,
heb je nog meer van dit soort voorbeelden?
een w3c link oid?
ik wist niet dat w3c zich met performance issues bezich hielden, ik dacht dat het meer om 'de gulden middenweg' kwa standaarden verzinnen ging.
dat hij met standaarden van de W3C moet werken
en
in PHP niet $var = "blaat $nogvarretje blaat2" moet doen maar gewoon $ var = "blaat ".$nogvarretje." blaat2
oftewel, dat php stukje heeft niets met W3C standaarden te maken
Dit topic is gesloten.
![]()