CS 1.5 + HL 1.1.1.0

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:34
hallo mensen. ik heb cs 1.5 en hl 1.1.1.0. nu heb ik een probleem. ik heb een aantal programma's geinstalleerd zoals ben psycho aliases en gamebrowser.
ik kan nu niet meer in een level komen want de secondes tikken weg en er gebeurt weinig.? wat kan dit zijn. ik heb het wel kunnen spelen. laat het me ff weten

gr Tom

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-10 17:42
Kan je misschien het probleem wat duidelijker omschrijven.

grahamofthewheels.com

Verwijderd

Welk level? Cstrike level?

Heb je al een volledige re-install gedaan?

Beetje onduidelijk allemaal.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

om te CS'en zijn tegenstanders handig :) anders tikt de tijd idd gewoon weg en gebeurt er nix :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01
dat moet je dus eigenlijk hier vragen:
[topic=520159/1/25] ;)

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-10 14:44
Hmm niet in een level komen, secondes tikken weg, gebeurt nix. Klinkt als lagg :+

Maar idd beetje vaag. Iets meer info?

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:34
ok ik zal het duidelijker omschrijven
ik heb die programma's geinstalleerd.

ben psycho aliases is een programma om sneller dingen te kopen. om bijvoorbeeld toetsen te "binden"
gamebrowser is een programma waarmee je kan kijken welke mensen er op een server zitten en hoelang ze al spelen samen met nog een aantal details (downloaden @ www.niet-schieten.tk)

bij dit programma dubbelklik je op een server naam en dan start ie automatisch cs op en dan gaat ie verbinden. dan kan ik een kwartiertje w88 zonder dat er wat gebeurt. ik kan dus nu zo lang w88 als ik wil zonder dat ik op een server kan spelen. mijn systeem is vandaag totaal leeg gegaan en dit mocht niet baten. alles is perfect geinstallerd maar ik krijg geen meldingen verder.

mocht dit nog niet duidelijk zijn en je heb msn dan msn je me maar @ stuiterbal_1984@hotmail.com

gr Tom

Verwijderd

Zie het Grote CS 1.5 topic :) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.