wanneer AMD athlon xp 3000+?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik zat er over te denken om een nieuw moederbord + processor + geheugen te kopen. Maar ben bang dat de prijzen van processoren gaan dalen als de xp 3000+ op de markt komt. Is het verstandig om nu een 2100+ te kopen?

Mijn systeempjes:
http://members.home.nl/duncan/systeem%201.htm
de 1e word vervangen, spul uit de 1e gaat naar de 2e.

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17

Bl0cKeR

titel

Als je redeneert zoals jij, moet je nooit een nieuwe pc kopen. Weeg gewoon de prijzen af tegen het gebruik.. :Z

sigh

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

ja en de xp3000+ (barton?) zal wel een tijdje op zich laten wachten nog......

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan kan je idd wel je hele leven blijven wachten... Ok, als die proc nou volgende week uit zou komen, maar dat duurt eerst nog tot de jaarwisseling, en dan nog wel een half jaar ofzo voor die 3000+ uitkomt... Dus nog een jaar.... Wachtze! :D

Verwijderd

Als ik zie wat voor systeempjes je hebt, moet je gewoon elke maand wat geld in een porceleinen varkentje stoppen.

Je hebt twee prima pc's staan. Volgens mij laat je je gek maken door het feit dat er sneller spul bestaat, terwijl je het eigenlijk niet nodig hebt.

Weet je wat ik zou doen? Pas een nieuwe machine samenstellen als je tweede systeem (die P III dus) echt niet meer vooruit te branden is (duurt zeker nog anderhalf tot twee jaar). Dan kun je met alle muntjes uit dat stenen beestje een beest van een machine aanschaffen!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 18:16 schreef duncanvdlinden het volgende:
Ik zat er over te denken om een nieuw moederbord + processor + geheugen te kopen. Maar ben bang dat de prijzen van processoren gaan dalen als de xp 3000+ op de markt komt. Is het verstandig om nu een 2100+ te kopen?

Mijn systeempjes:
http://members.home.nl/duncan/systeem%201.htm
de 1e word vervangen, spul uit de 1e gaat naar de 2e.
En als je preformance winst wil, koop dan maar een nieuwe videokaart ;) Met die 600+jes meer merk je nauwelijks winst, terwijl je met een GEF4TI4200 128 MB ECHTE snelheidswinst ziet... ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Koop wanneer je nodig hebt, speculeren en/of kristallen bol kijken over toekomstige prijzen heeft helemaal geen zin, leidt toch nergens naartoe.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.