tijdens de instalatie ben ik iets te enthousiast geweest
en heb mandrake zelf de partities laten bepalen
en nu heb ik het bekende ruimte probleem
nu had ik zelf de volgende oplossing maar daar is of mn /home niet bij mee of mn /root
ik had gedacht de tmp map in in file:/ te verwijderen en die te vervangen door een koppeling tmp die verwijst naar
home/username/tmp (daar heb ik nog 50 gb vrij tenslotte)
nu ben ik hier aan begonnen maar of de inlog als root werkt wel maar dan werkt mn user niet en anders om
(of user/root heeft toegangs rechten tot tmp of root/root maar user/user krijg ik niet voorelkaar
kan dit uberhaupt of blijft het of/of
(anders is het elke keer weer schijf vol als ik een mandrake update wil doen (moet als root toch...) temp vol )
wie geeft me een zet in de goede richting?
en heb mandrake zelf de partities laten bepalen
en nu heb ik het bekende ruimte probleem
nu had ik zelf de volgende oplossing maar daar is of mn /home niet bij mee of mn /root
ik had gedacht de tmp map in in file:/ te verwijderen en die te vervangen door een koppeling tmp die verwijst naar
home/username/tmp (daar heb ik nog 50 gb vrij tenslotte)
nu ben ik hier aan begonnen maar of de inlog als root werkt wel maar dan werkt mn user niet en anders om
(of user/root heeft toegangs rechten tot tmp of root/root maar user/user krijg ik niet voorelkaar
kan dit uberhaupt of blijft het of/of
(anders is het elke keer weer schijf vol als ik een mandrake update wil doen (moet als root toch...) temp vol )
wie geeft me een zet in de goede richting?