Hercules Game Theater XP

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/site/images/geluidskaarten/Hercules_game_theatreXP.jpg
Hercules Game Theater XP
Bestaande uit een geluidskaart en een handig extern rack, zal de Hercules Game Theater XP de hardcore gamers geheel nieuwe geluidssensaties en mogelijkheden laten ontdekken. Je systeem wordt een echt geluidsstation met een krachtige DSP voor ongeëvenaard 3D- geluid welke op 2, 4 of zelfs 6 luidsprekers kan worden weergegeven - waarbij tevens de computerprocessor ontlast wordt en zodoende beschikbaar blijft voor andere taken. Het externe rack beschikt over vele kwaliteitsaansluitingen. Het heeft onder andere een hogesnelheids-USB-hub met 4 poorten. En een makkelijk toegankelijke spelpoort aan de voorzijde van het rack waarin gamers verscheidene spelcontrollers tegelijk kunnen pluggen, waardoor multiplayer gaming mogelijk wordt. Gamers zullen zich verbazen over de geluidsprestaties en technologische mogelijkheden welke de Game Theater XP hen zal bieden, en niet te vergeten het zeer gebruikersvriendelijke ontwerp.
Wie heeft er ervaring met deze kaart ? Het gaat me vooral om goede kwaliteit stereo geluid en digitale mogelijkheden etc.

De prijs ligt een stuk lager als een sb live platinum, maar is hij kwalitatief net zo goed, of beter :?

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat kaartje is anders vrij prijzig: 151 eurootjes.

Stereo & digitale uitgang heeft de soundblaster live & audigy en de hercules fortisimo II ook. Welke een stuk goedkoper zijn.

Ik weet niet wat jij voor extra speciale wensen hebt waarom je toch een hercules Game theater Xp wil, maar tis dus vrij prijzig.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 17:58 schreef wwillem het volgende:
Dat kaartje is anders vrij prijzig: 151 eurootjes.

Stereo & digitale uitgang heeft de soundblaster live & audigy en de hercules fortisimo II ook. Welke een stuk goedkoper zijn.

Ik weet niet wat jij voor extra speciale wensen hebt waarom je toch een hercules Game theater Xp wil, maar tis dus vrij prijzig.
Ik heb op dit moment een SB Live platinum, maar die wil ik 'schenken' aan mijn pa :) voor midi gebruik :)

Ik ga trouwens over 10 minuten naar de shop, dus ik hoor graag wat jullie vinden ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op donderdag 04 juli 2002 18:32 schreef Fairy het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment een SB Live platinum, maar die wil ik 'schenken' aan mijn pa :) voor midi gebruik :)
dus :?

dat heeft toch niets te maken met jou nieuwe kaart ?

Als een SB audigy hetzelfde kan, en goedkoper is, waarom zou je dan voor dit (prijzige) geval gaan? ;)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 18:45 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

dus :?

dat heeft toch niets te maken met jou nieuwe kaart ?

Als een SB audigy hetzelfde kan, en goedkoper is, waarom zou je dan voor dit (prijzige) geval gaan? ;)
Ik wil zo'n externe bay erop, maak ik veel gebruik van.

Maarehhh, Norrod heeft em niet op voorraad :'(

Waar kan ik em in Zwolle e.o. vandaag nog vinden ????

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 09:38

JT

VETAK y0

SB Audigy heeft geen digitale ingangen en nog een aantal opties niet. Daarom is deze iets duurder. Ik vind dat de Hercules heel veel waar voor weinig geld bied.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
PS. als er betere alternatieven zijn dan hoor ik het graag, maar zoals ik het nu zie is dit een perfect kaartje voor muziek e.d.

Die externe bay ziet er ook cool uit :)

Afbeeldingslocatie: http://www.sharkyextreme.com/hardware/reviews/audio/hercules_game_theater_xp/backrack.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sharkyextreme.com/hardware/reviews/audio/hercules_game_theater_xp/frontrack.jpg

:9 :9~ :*

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tsjah... als jij zo graag van die fancy aansluitingen wil hebben.

Of je moet er professioneel gebruik van maken, dat vind ik nog wel een goede reden, maar anders... :?.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 22:19 schreef wwillem het volgende:
Tsjah... als jij zo graag van die fancy aansluitingen wil hebben.

Of je moet er professioneel gebruik van maken, dat vind ik nog wel een goede reden, maar anders... :?.
Ik gebruik optisch voor minidisc en DAT etc.

Alleen het woord Game in het type laat mij licht twijfelen, maar ik hoor dat de kwaliteit erg goed is.

Daarom zou ik graag van iemand willen weten of deze kaart goed is, dan kan ik maandag effe bij Norrod langsgaan :)

Als ze em dan wél op voorraad hebben tenminste :{ zou niet de eerste keer zijn |:(

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Ik heb de Terratec 24/96 gekocht met drive bay *D

Echt een supergeluidje man !

EDIT:

Ben een beetje aan het testen maar dit ding heeft echt een übergeluid man !!!!!!!

Echt superfijne details die je met een Creative echt niet hoort *D :Y)

Ik ben helemaal :9~
Pagina: 1