Toon posts:

Dell trinitron DERUIT!!! is dit nu wel de goede?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Moest 2 pc's voor m'n werk bestellen, en als het kan van dell :r. Ze zouden namelijk gebruikt gaan worden om te DTP'en. Dus had ik 2 dell precisions besteld, (workstations) met P4 2.0 Ghz aan boord. 1 van de de kreeg ook een nieuw scherm. Dus had ik gekozen voor een 21" van Dell, lekker fijn, zo'n groot scherm. Komt dat spul binnen... boel aan gesloten en geinstalleerd. Blijker er 2 zeer irritante lijnen door je beeld te lopen. Ik gelijk bellen; "Ja dat klopt meneer, dat is normaal bij Trinitron schermen". Ik d8 eerst, WTF, NORMAAL |:( . Maar goed, dat bleek nog zo te zijn ook. Dus nog wat gebell, en nog wat meer, heb ik het voor mekaar gekregen (aangezien die verkoper van die lijnen afwist, en ook wist dat we er mee gingen dtpen), om de monitor gratis op te ruilen. Helaas is er bij niet veel keuze, zeker niet als je niet wilt bijbetalen. De keuzes staan hier:
hele lang url die Sinterklaas maar ff voor je ingekort heeft omdat hij de layout verneukte

Dell P1130 21" Performance Monitor Trinitron®, .24mm., 825.00 EUR =(huidige monitor)

Philips 201B10 - CRT, 21" (20,0" VIS), dotpitch van 0,25 mm, max horizontale frequentie 107 kHz, max resolutie van 1920x1440, rustig beeldscherm van 1600 x 1200 bij max 86 Hz 780.81 EUR

Philips 201B40 - 21", FSQ, Puntgrootte 0,25mm, max resolutie 1600x1200, TCO99, D-SUB + B
789.00 EUR

NEC MultiSync® FE1250+ - 22" (55cm) DIAMONDTRON Flat-beeldbuistechnologie, beelddiagonaal 20" (508mm), rasterafstand 0,24, res.1600x1200, hor.31-110kHz, sRGB-ondersteuning
818.11 EUR

Eizo Flexscan F980 21" CRT monitor 2048 x 1536 / 85 Hz - 0.23 mm
1726.73 EUR = te duur

Iemand een ideetje of ervaringen, ik ben namelijk nu vanuit gegaan dat we voor de Nec gaan, aangezien we al tevreden waren over het oude scherm; een Nec XE21. Of kan ik toch maar beter wat anders kiezen?

Bijvoorbaat;

Tanx *D

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 22:36
Die Eizo is te duur dus waarom zet je die er bij :?

The devil is in the details.

Verwijderd

Bij mijn weten is Diamontron een afgeleide van Trinitron (maar wel met een ander raster of iets dergelijks). Ik zou dus van te voren even goed uitzoeken of hier ook lijntjes opzitten.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Waarom zou je moeite hebben met die 2 lijntjes?
Het beeld van een trinitron is wel veel scherper dan het beeld van een gewone CRT.
De NEC monitor uit je lijstje is een Diamondtron, en die heeft ook van die lijntjes.

Verder: wat is er mis met dell?

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:37

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik heb op mijn werk een trinitron en thuis ook.
Ik heb misschien 5 minuten last gehad van die lijnen. Geloof me.... je bent er zo aan gewend (als in: je ziet ze niet meer")

Voor mij niets anders meer dan een trinitron.... perfecte beeldbuisjes

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• SH007
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 17:18 schreef BlaTieBla het volgende:
Ik heb op mijn werk een trinitron en thuis ook.
Ik heb misschien 5 minuten last gehad van die lijnen. Geloof me.... je bent er zo aan gewend (als in: je ziet ze niet meer")

Voor mij niets anders meer dan een trinitron.... perfecte beeldbuisjes
Zo denk ik er ook over :Y)
Hier in huis hebben we ook 2 trinitron monitoren, en als je eraan gewend bent zie je de lijntjes echt niet meer, maar het verschil met een gewone CRT wel.

Verwijderd

Wij hebben voor een webdesigner hier op mijn werk JUIST een Dell 21" trinitron scherm bij z'n pc gedaan, omdat hij geen 17" TFT scherm kon gebruiken, ivm. kleurechtheid.

Die twee draadjes zie je na een week echt niet meer, en het beeld is op zo'n scherm zo strak als een snaar.

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

idd ik wil wel ruilen hoor jouwe tegen mijne mijne is alleen 17"
maar geen trinitron dus die lijntjes heb je niet

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:11

Super_ik

haklust!

die lijnen horen er idd in, daarom zijn ze ook veeeeel scherper dan normale monitoren, en true color ofzoiets. die lijnen zijn draadjes, die meehelpen met t afbuigen van die ionen oid, omdat t beeldscherm zo groot is

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
ik heb een 19" Dell Trinitron...echt een PERFECT schermpje :)

Die lijntjes...tja, je stoord je er de 1e 2 uur mischien aan, maar daarna ook echt nietmeer :o
Ikzelf heb / had helemaal geen bezwaar tegen de lijntjes, ik wist ook dat ze erop zouden zitten.
De trinitron (Sony, Dell), en diamontron (philips!) hebben er iig last van, maar ik geloof dat LG schermen zonder lijntjes heeft. Van IIlyama weet ik het niet zeker...

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik kan er na ruim een jaar ook nog niet aan wennen aan de monitor van m'n pa :( Het is zo'n Vision Master pro 413. Een mooi beeld geeft ie wel maar ik heb toch nog liever m'n Philips 107s die niet van die strepen heeft. En zeg niet dat ik er te weinig achter zit omdat ik op zijn pc altijd i-net.

* kutkip begrijpt het probleem :)

• midget
  • Laatst online: 10-07 11:00
Iilayma ook met lijnen LG niet.

id

Verwijderd

LG flatron series hebben geen lijnen

Verwijderd

[topic=533846]

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, ik zie hier weel veel verschillende reacties maar goed, ff vraagjes;

-Ik hoor hier iedereen zeggen dat trinitron een veel scherper beeld geeft dan een normale CRT, maar onze DTP'er werkt niet op een heel erg hoge resolutie 1024x768, 1152x864, soms 1024x1280, is dit verschil dat toch nog wel te zien, (vergeleken met die NEC)

-Die NEC is een 22" scherm specs zijn hier te vinden:
http://www.nec-mitsubishi.com/coremedia/generator/index,realm=Products__Details__KeyFeatures,spec=?__be__nl,docId=10076
heeft iemand ervaringen met die scherm? volgens mij zit er een mitshubischi beeldbuis is, heeft deze geen last van lijnen (ik was net te laat met bellen naar nec)

morgen is m'n laatste werkdag voor m'n vakantie, en dan moet het wel ff allemaal goed geregeld zijn.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

(jarig!)
Aan die draadjes hangt de trinitrion beeldbuis. Niks afbuigen van ionen oid.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb een 19" P991 Trinitron scherm van Dell en is zeer mooi scherm kan ook HZ lekker hoog zetten (100 hz & 120 hz max) dotpitch .24 of .25 dus dat zit wel goed, ik snap niet wat je probleem is die lijnen zijn normaal dat is bij alle Trinitron schermen (heb ik geen problemen mee).

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Op donderdag 04 juli 2002 18:00 schreef gilseboer het volgende:

-Ik hoor hier iedereen zeggen dat trinitron een veel scherper beeld geeft dan een normale CRT, maar onze DTP'er werkt niet op een heel erg hoge resolutie 1024x768, 1152x864, soms 1024x1280, is dit verschil dat toch nog wel te zien, (vergeleken met die NEC)

-Die NEC is een 22" scherm specs zijn hier te vinden:
http://www.nec-mitsubishi.com/coremedia/generator/index,realm=Products__Details__KeyFeatures,spec=?__be__nl,docId=10076
heeft iemand ervaringen met die scherm? volgens mij zit er een mitshubischi beeldbuis is, heeft deze geen last van lijnen (ik was net te laat met bellen naar nec)

morgen is m'n laatste werkdag voor m'n vakantie, en dan moet het wel ff allemaal goed geregeld zijn.
de NEC heeft een Diamantron-buis en dus ook lijntjes......

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik heb ook 2 lijntjes, zie je na een tijdje echt niet meer.

specs

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:34

Gallus

Cheesy

IMHO is het ook onzin om een monitor niet te nemen vanwege "die lijntjes". Ook ik keek er in het begin een beetje vreemd van op, maar na een tijdje merk je het absoluut niet meer.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 18:00 schreef gilseboer het volgende:

-
Je gaat toch niet op 1024x768 zitten werken op een 21" scherm? |:(

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:37

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Op donderdag 04 juli 2002 18:35 schreef abreemjathuis het volgende:

[..]

Je gaat toch niet op 1024x768 zitten werken op een 21" scherm? |:(
Mijn idee |:( |:( |:(

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• pioneer5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07-2021
Die lijnen zijn stabilisatiedraden voor het dradenmasker (wat bestaat uit vertikale draden). Door dit topic bedenk ik me weer dat ik die draden ook heb (19" Iiyama VM pro), kan je nagaan hoe onopvallend ze zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Over die resolutie, tja, ik werk er niet mee, dat doe hij. Verders heel fijn dat ik hier 20x krijg te lezen "die lijntjes vallen niet op". "je went er wel aan" "blaat". Maar blijk baar ergert hij zich er wel aan. En eerlijk gezegt, als je aan het werken bent, met een gele verpaking (en dat zijn veel van onze verpakkingen, ELRO) dan zijn die lijntjes net hulplijntjes van coreldraw (no flame).
Is hier ook iemand met een oplossing, want het "trinitron lijntjes topic" heb ik inmiddels ook gelezen.

Verwijderd

Representing Dell and all :-) I thought I would just give you some info about your two "lines", These lines are the two tension wires located 1/3 from the top and 1/3 from the bottom of the screen. This is a characteristic of the Sony Trinitron CRT. The 15" and smaller CRT will have only one tension wire located 1/3 from the bottom of the screen. The 17inch and larger models have two of these wires, due to the larger screen size. The purpose of these wires is to maintain even tension on the aperture grill. Unlike most monitors, which use a shadow mask with holes, the Trinitron uses an aperture grill with vertical slots. These slots offer a sharper picture and more vibrant color. As the aperture grill heats up during use, the tension wires adjust tension on the grill, thus keeping the spacing even and free from distortion.

I guess after all you should thanks these "Lines" for your great display. And why flame Dell, honest computer business, never out to hurt anybody 8-)

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

LG is het scherm voor jou! Geen 'lijntjes' (went trouwens snel) en wel mooie platte scherpe beeldbuizen.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat een gezeur om die lijntjes.. Heb al 5 jaar een Diamondtron scherm die na veel overuren nogsteeds haarscherp en mooi beeld geeft.

En die Eizo's hebben vaak een Trinitron buis, dus dan ben je weer even ver :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 19:00 schreef gilseboer het volgende:
Over die resolutie, tja, ik werk er niet mee, dat doe hij. Verders heel fijn dat ik hier 20x krijg te lezen "die lijntjes vallen niet op". "je went er wel aan" "blaat". Maar blijk baar ergert hij zich er wel aan. En eerlijk gezegt, als je aan het werken bent, met een gele verpaking (en dat zijn veel van onze verpakkingen, ELRO) dan zijn die lijntjes net hulplijntjes van coreldraw (no flame).
Is hier ook iemand met een oplossing, want het "trinitron lijntjes topic" heb ik inmiddels ook gelezen.
Vriendelijke vriend.

Er is geen "oplossing". Get used to it, of stuur 'em terug. je weet nu waar je op moet letten als je een monitor koopt.

(als verder 20 man zegt dat die lijntjes je na een tijdje niet eens meer opvallen, zou dat dan misschien inderdaad echt zo zijn????)

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:21
Bij mij waren ze met 5 minuten weg...
Van een 17" naar een 19" Philips 109P40 gegaan...

XBO: Michaël#3318

• REDFISH
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Pff wat een onzin zeg. Ik zat ook achter een trinitron. En het enige waar ik aan moest wennen was dat het net leek of het beeld naar binnen bolde omdat ik die stomme gebolde schermen gewend was. Perfect beeld hoor. En volgens mij ben je afgezet, want ik krijg die DELL voor 700 euro :) Zie pricewatch. Maar toen zag ik ineens iets half onbewust die 2 lijnen. Nou ja, en als je goed kijkt dan zie je ze ook wel. Maar ze vallen toch bijna niet op. Tenzij je neurotisch bent en er de hele tijd op gefixeerd raakt.

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 19:00 schreef gilseboer het volgende:
Samenvattend:

Alle huidige beeldbuismonitoren zijn C(athode)R(ay)T(ube)-monitoren. Verschil zit in 't masker.

Alle beeldbuizen afgeleid van de (hmpf)-tron types hebben een zogenaamd "draden/sleuven-masker", in 't engels "Aperture Grill". -> Die wil jij dus niet hebben

Dit type CRT heeft altijd 2 tot 3 "dampening wires" (waarvan 1 niet zichtbaar) die horizontaal lopen aan de masker-draadjes.

Jij wil het andere type CRT-monitor hebben: Eentje met een "schaduwmasker", in 't engels "shadow mask".

Hou er wel rekening mee dat met dit type masker het veel moeilijker wordt om een volledig vlakke beeldbuis te maken en de diepte van de monitor acceptabel te houden (gedet. uitleg moet je zelf maar zoeken - heb je toch niet direct iets aan - ik ben te lui om nu nóg meer te typen). Vaak zijn het daarom FST (=flat square tube) schermen, schermen met een lichte bolling (-> FSQ=philips eigen "naai"-benaming).

Er zijn wel volledig platte 21" schermen met schaduw masker, maar die zijn om voorgenoemde redenen niet betaalbaar met je huidige budget. (heb de volledige specs van die Eizo F980 niet opgezocht - maar gezien de prijs kan 't een voll. platte schadowmask-CRT zijn - moet je even googlen voor de zekerheid)

Conclusie

Dan blijven in je bovenstaande lijstje alleen de philips monitoren over nog over. Niet volledig vlak, maar ook geen draadjes.

Oh, die NEC is ook een (umph)-TRON scherm-> drrrraadjesss :) .

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 13:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Lijntjes zie je na 2 uur al niet meer.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Plague
  • Niet online
Plak gewoon ondoorzichtig tape over die lijntjes, dan zie je ze ook niet meer :z

:+

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waar zeur je over man :) Die lijntjes heb ik wel over voor zo'n g**l beeld (vooral op 21"), die vallen al gauw niet meer op (alleen een beetje op witte oppervlakken).
Triniton/Diamondtron regeert *D

• MetalRush
  • Laatst online: 20-03 11:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Jullie hebben het allemaal mis !!

Die lijntjes zijn ontstaan tijdens het witten van de BINNENKANT van de monitor.
Dat is ook wel te begrijpen... probeer jij maar eens te kwasten zonder strepen te trekken... ga nie lukkuh !

Wat nog veel erger is... zeker in dit geval; die lijnen worden dikker op lagere resoluties!
Ik denk dat ie op 1024x768 zeker zo'n 4 a 5 mm dik zijn!

}:O

Zo... die is er ook weer uit... nu ff serieus:
Ik draai al een flink aantal jaren met een trinitron; eerst een 17" Iiyama Pro, nu een Dell P1110 (zowel thuis als op kantoor). Nu is het geval dat ik ook nogal wat DTP werk doe, beetje HTMLen en gaat zo maar door... Zeker voor de hogere resoluties is zo'n 21" Delletje heerlijk...
Maakt mij niet uit hoor... maar ik zou die DTPer van jullie maar een (zonne-)brilletje geven assie last heeft van die lijntjes... :+

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Cereal
  • Laatst online: 19-08 09:04
onzin metalrush, het zijn gewoon draden die het rooster stil moeten houden, zodat deze niet gaat vibreren, en zo wazig beeld gaat geven.
En dat witten van de binnenkant is ook onzin, :Z

Droom maar lekker verder :+

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Een DTP-er die 1024x768 op een 21" Dell trinitron draait en klaagt over trinitron lijnen. Tja. :X :X :X :X WAT EEN FRIKANDEL!

Enige oplossing: DTP-er ruilen en die monitor laten staan TFT scherm kopen.

edit: frikandel opmerking toegevoegd :+

kies er hier een van

Als ie toch niet op >1280x1024 werkt kun je hem net zo goed een TFT onder zijn neus douwen.

de betaler vervuilt

Verwijderd

tja weinig keus tft of een lg ,of een bolle beeldbuis = meesters :P maja zelf een iiyama 22" totaal geen last van de lijntjes ,zie ze geneens PUNT

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:01

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De LG Flatrons gaan zover ik weet niet hoger dan 19" (maar als die DTP'er niet op meer dan 1024x768 draait kun je 'm ook wel een 17" geven).

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02

afterburn

No more...

De dampening wires zie je haast niet en alleen als je goed kijkt op een heel lichte achtergrond, mits je contrast/brightness goed hebt afgesteld. Als contrast/brightness verkeert staat afgesteld, kunnen ze iets irritanter zijn, maar ook dan wen je er zo aan.
* afterburn is heel gelukkig met zijn P1130
Verder is het een afweging: of een vlak en haarscherp beeld met 2 lijntjes, of niet vlak, of niet scherp. Verder is 1024x786 op een 21" natuurlijk complete kolder!
Alternatief zou idd een LG zijn, maar die gaan idd momenteel niet hoger dan 19" zoals Femme al zei.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• sverzijl
  • Laatst online: 10:49
Op vrijdag 05 juli 2002 03:04 schreef Cereal het volgende:
onzin metalrush, het zijn gewoon draden die het rooster stil moeten houden, zodat deze niet gaat vibreren, en zo wazig beeld gaat geven.
En dat witten van de binnenkant is ook onzin, :Z

Droom maar lekker verder :+
Volgens mij was jij degene die aan het slapen was als je er serieus op in gaat ;)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:01
Voor mij nooit meer wat anders dan lijntjes op me scherm (nou ja nooit, voorlopig nooit ;) )

Het is gewoon een kwestie van wennen, maar als die DTPer dat niet wil, dan gaat ie maar lekker op zo'n :r Philipsje werken :) :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 09:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

1024x768 op een 21" ?? Die gast is zeker half blind of zo? Niet best als je een blinde DTPer in dienst hebt :X

He who controls the Spice, controls the Universe.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op vrijdag 05 juli 2002 22:29 schreef MST_Morpheus het volgende:
1024x768 op een 21" ?? Die gast is zeker half blind of zo? Niet best als je een blinde DTPer in dienst hebt :X
Was ie maar blind, zat ie tenminste niet zo te mauwen over die Trinitron lijntjes :+

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag was m'n laatste dag op m'n werk, ik heb de monitor nog niet laten ruilen, ik had zo iets van, laat maar effe wennen, misschien dat hij er over 2 weken geen last meer heeft. Hij draait nou standaard op 1024x1280, ik had hem ook al een keer op 1600x1200 :9~ gezet, maar omdat ik niet genoeg rechten had kon ik de lettertypes niet vergroten. Maar goed, we zien wel over 2 weken wat het word.

• SH007
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 23:30 schreef gilseboer het volgende:
Vandaag was m'n laatste dag op m'n werk, ik heb de monitor nog niet laten ruilen, ik had zo iets van, laat maar effe wennen, misschien dat hij er over 2 weken geen last meer heeft. Hij draait nou standaard op 1024x1280, ik had hem ook al een keer op 1600x1200 :9~ gezet, maar omdat ik niet genoeg rechten had kon ik de lettertypes niet vergroten. Maar goed, we zien wel over 2 weken wat het word.
goedzo :)

Waarom wil je BDW het lettertype vergroten als je 1600x1200 op een 21" draait?
Ik draai 1280x1024 op een 17", en daar is het zelfs niet nodig om het lettertype te vergroten :)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 05 juli 2002 22:57 schreef GA!S het volgende:
Was ie maar blind, zat ie tenminste niet zo te mauwen over die Trinitron lijntjes :+
Sja, prutsers schuiven hun wanprestaties altijd af op de kwaliteit van het gereedschap he ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:37
Op vrijdag 05 juli 2002 02:53 schreef MetalRush het volgende:
Jullie hebben het allemaal mis !!

Die lijntjes zijn ontstaan tijdens het witten van de BINNENKANT van de monitor.
Dat is ook wel te begrijpen... probeer jij maar eens te kwasten zonder strepen te trekken... ga nie lukkuh !
Sorry hoor maar moest ff

Denk jij dat ze dat met een kwast gaan verfen WHAHAHA

Ooit van spuiten gehoort :D

Zijn soort ophangdraden :?

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 10:05 schreef djgero het volgende:

[..]

Sorry hoor maar moest ff

Denk jij dat ze dat met een kwast gaan verfen WHAHAHA

Ooit van spuiten gehoort :D

Zijn soort ophangdraden :?
Je wordt in de maling genomen djgero, door MetalRush (en je bent niet eens de eerste die er in trapt, je had het al kunnen lezen dus).

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
trinitron rulez gewoon haarscherp en geen problemen *D

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:37
Op zaterdag 06 juli 2002 10:10 schreef abreemjathuis het volgende:

[..]

Je wordt in de maling genomen djgero, door MetalRush (en je bent niet eens de eerste die er in trapt, je had het al kunnen lezen dus).
:( JONGE JONGE :(

Dankje dat je het ff aangeeft wat een hier wat in te vullen.

Goed gedaan trouwens topicstarter lekker laten wennen :Y)

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 09:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Laat die blinde vink maar lekker aan die Trinitron wennen, mijn volgende monitor wordt er ook 1. Alleen wanneer ik er een ga aanschaffen weet ik nog niet. ;)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 10:29 schreef djgero het volgende:

[..]

:( JONGE JONGE :(

Dankje dat je het ff aangeeft wat een hier wat in te vullen.

Goed gedaan trouwens topicstarter lekker laten wennen :Y)
Oeps!

Nou ben ik er ingetrapt. Sorry hoor, nofi.

(begint hier trouwens aardig op de HK lijken).

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

ik snap al dat gezeik over trinitron niet.. je bent er na een paar dagen echt wel aan gewend hoor! En die lijnen zitten er niet voor niks, je krijgt er wel ff zo'n strak beeld door!

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

nou zo te horen heb ik er goed aan gedaan een philips 19p40 te bestellen :)

• MetalRush
  • Laatst online: 20-03 11:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

...... Hij draait nou standaard op 1024x1280, ik had hem ook al een keer op 1600x1200 :9~ gezet, maar omdat ik niet genoeg rechten had ......
1024x1280 ?
Ik begrijp dat je de monitor nu op z'n zijkant hebt gezet?!

Vreemde vogel die DTPer van jullie... :D

Enne... wat betreft die reply van djgero:
Spuiten ?? Denk je nou echt dat ze met een spuit in een beeldbuis komen ??
Nee hoor... het is écht met de kwast gedaan... 8-)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 23:46 schreef MetalRush het volgende:

[..]

1024x1280 ?
Ik begrijp dat je de monitor nu op z'n zijkant hebt gezet?!

Vreemde vogel die DTPer van jullie... :D

Enne... wat betreft die reply van djgero:
Spuiten ?? Denk je nou echt dat ze met een spuit in een beeldbuis komen ??
Nee hoor... het is écht met de kwast gedaan... 8-)
ja, want een kwast is natuurlijk veel dunner dan een spuit |:( :+

• NaWA
  • Laatst online: 27-03 09:41

NaWA

Hai, I Copy desu!

Die lijntjes zie ik alleen nog maar als ik er echt naar zoek op mijn 22"

Anders zijn ze volkomen onzichtbaar...

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Pagina: 1