[car audio] MP3 radio

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Topicstarter
Ik zoek een goede betaalbare!! radio met mp3 functie erop..

Ik heb al gekeken bij pioneer.. de DEH-7400MP maar die heeft het probleem dat het 5 sec duurt voordat track wisseld.

Ook heb ik al gekeken bij clarion.. Die hebben DB 628 RMP met mp3 erop.. Ziet er wel leuk uit. Ook wel lekker snel.

Maar heb ook kenwood m6021 gezien. Die is een stuk goedkoper.

Iemand al ervaring met deze dingen?

Verwijderd

Misschien is die van de Aldi wat voor je?
[car audio] Aldi Medion Mp3 autoradio

• sjolmers
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

te laat

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Topicstarter
Die van de aldi is niet zo'n 'mooi' model :(

Maar blijkbaar niemand echt into mp3 autoradio's...

Verwijderd

Ik zelf heb een JVC SH99r perfect ding geen wachten tussn de tracks in en ziet er cool uit.

Afbeeldingslocatie: http://193.121.210.231/JvcCons/products/images/kd-sh99r.jpg

edit:

deze valt denk ik niet in je range als je een betaalbare wilt.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 09:44
Ik zelf heb een JVC SH99r perfect ding geen wachten tussn de tracks in en ziet er cool uit.
Ha, die staat ook op mijn verlanglijstje, alleen dan de zwarte uitvoering (past beter in m'n dashboard :))

En wat de prijs betreft, in Duitsland bij http://www.carstereocomponents.de is hij nog best betaalbaar vind ik. Stukken goedkoper dan hier in Nederland in ieder geval. Waarschijnlijk dus dat ik hem daar ga kopen.

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

die kenwood roeleert. kameraad van me heeft die en ik heb de voorloper de mp6090r gewoon superdingetje...
zit alles op wat je nodig hebt ook 2x rca pre-out voor je versterker(s) dusss kost geloof ik rond de 300 euro

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Die van de aldi is flut, heeft pmpo Watt....
Bij Megapool is de Sony mp3speler (type mp30 ofzo) in de aanbieding voor 299,99 euro. volgens mij wel een goed dingetje...

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Op vrijdag 05 juli 2002 11:58 schreef Haay het volgende:

[..]

Ha, die staat ook op mijn verlanglijstje, alleen dan de zwarte uitvoering (past beter in m'n dashboard :))

En wat de prijs betreft, in Duitsland bij http://www.carstereocomponents.de is hij nog best betaalbaar vind ik. Stukken goedkoper dan hier in Nederland in ieder geval. Waarschijnlijk dus dat ik hem daar ga kopen.
Op zich is er ook weinig mis met de JVC KD-LH7 R, voor 140 Eurootjes minder...

Blaupunkt heeft nu ook een kek apparaatje, de Los Angeles MP71. Voor Eur 333 bij http://www.acr.ch .

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Haay
Bij Megapool is de Sony mp3speler (type mp30 ofzo) in de aanbieding voor 299,99 euro. volgens mij wel een goed dingetje...
Die zag ik voor exact dezelfde prijs ook bij de Halfords in de aanbieding. Van 349 voor 299 Euro.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:45
Afbeeldingslocatie: http://www.kingstech.com.hk/img/procucts/Face%20MP3/kingseleltd025_2.jpg

Heb vorig jaar deze gehaald voor € 165,-

Moet toegeven dat 'ie wel een vrij hoog Yoko Yoko gehalte heeft, maar voor dat geld kun je ook niet veel verwachten. :)

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Op vrijdag 05 juli 2002 13:19 schreef Nielson het volgende:
[afbeelding]

Heb vorig jaar deze gehaald voor € 165,-

Moet toegeven dat 'ie wel een vrij hoog Yoko Yoko gehalte heeft, maar voor dat geld kun je ook niet veel verwachten. :)
mijn god wat een gruwelendig lelijke radio :o

¯\_(ツ)_/¯

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:45
Ja, best wel :r Wordt 'ie hopelijk ook niet zo snel gejat :)

Hier nog even de Specs

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 13:40 schreef Nielson het volgende:
Ja, best wel :r Wordt 'ie hopelijk ook niet zo snel gejat :)

Hier nog even de Specs
qua lelijkheid denk ik eerder dat ze je auto jatten, en je autoradio laten liggen :P

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:07
Ik heb de Pioneer 7400 gekocht en ik had hiervoor een Kenwood 8070R die is ongeveer vergelijkbaar met die kenwood MP3.

De radio's hebben allebei in een '99 Astra gezeten met JBL speakers (GTO Serie) in de hoedenplank en ik moet zeggen dat de pioneer VEEL en VEEL mooier geluid heeft als de Kenwood. Het klink allemaal meer zuiver en de bas is beter (voller). Bovendien vind ik de Pioneer er rustiger uitzien.

Ik zou zelf nooit meer Kenwood kopen sinds ik de Pioneer heb, maar dat is natuurlijk persoonlijk, ik ken genoeg mensen die Kenwood weer fantastisch vinden.

Het enige probleem van de Pioneer is inderdaad die max 5 seconden pauze, maar ik heb toch altijd alle MP3's op random play staan, dus dat maakt me niet zoveel uit.

Ik zou toch even luisteren wat het mooiste geluid heeft voor je wat gaat aanschaffen.

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Topicstarter
ok :D thanx voor jullie reacties.. Maar niemand weet dus echt of kenwood, pioneer, jvc, ofzo kwa geluid en kwaliteit (hij moet niet na 1 jaar kapot gaan ofzo) was is?

• Archie_T
Op vrijdag 05 juli 2002 14:01 schreef bwiep het volgende:
ok :D thanx voor jullie reacties.. Maar niemand weet dus echt of kenwood, pioneer, jvc, ofzo kwa geluid en kwaliteit (hij moet niet na 1 jaar kapot gaan ofzo) was is?
Lees de post hierboven maar, ik wou ook nog zeggen dat de Kenwood na 3 jaar af was (CD Speler deed het niet meer) Over de Pioneer kan ik nog niets zeggen aangezien die er niet zolang in zit..
Suc6!

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Topicstarter
tja... Op het zelfde moment posten dan kan ik het niet lezen :P maar ja, ik denk dat ik nog ffe goed ga luisteren in de winkel...

Wat is het toch verdomt moeilijk om tegen een fatsoenlijke prijs een mooi dingetje te krijgen.. :+

• Archie_T
Kijk even op carmedia.nl die zijn wel vrij goedkoop. En ik zou als ik jou was deze vraag ook even in de nieuwsgroep autoNL vragen, daar zitten zeker mensen die al die modellen die jij noemt hebben.

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 29-06 09:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik heb een Kenwood KDC-MP6090R en die bevalt prima. Goed geluid en bijna geen (<1sec) pause tussen MP3 nummers.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Verwijderd

Ook ik ben bezitter van de Kenwood 6090. Perfect apparaat!Prima geluid en handig dat je je frontje kunt omklappen (hoef je niet het frontje eraf te halen als je een winkel binnenstapt) Het model ging eruit en als showmodel kostte ie maar 259 Eurootjes. Heb nu dus een wisselaar (10 cd's) over

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Topicstarter
Ja, na lang wieken en keren.. Toch voor de pioneer deh-7400mp gegaan..

En een Hertz 200 wat compo setje met losse filters eraan..

En het klinkt VET :D

• Archie_T
Op donderdag 11 juli 2002 17:39 schreef bwiep het volgende:
Ja, na lang wieken en keren.. Toch voor de pioneer deh-7400mp gegaan..

En een Hertz 200 wat compo setje met losse filters eraan..

En het klinkt VET :D
Waarom ben je uiteindelijk voor de Pioneer gegaan? En vind je de 5 sec niet irri?

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:30
Waarom toch voor de Pioneer en niet voor de andere???

Pioneer viel bij mij gelijk als eerste af...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik vind die 2 VU meters op het LED display van die Pioneer wel HEEEEEEEEEEEEEEEL erg gaaf :)

Ik zoek nu namelijk ook naar een MP3 radio als ik eerst wat goede speakers in mijn auto heb zitten. Dan gaat mijn Pioneer DEH-4000 naar mijn vriendin.. Ik ben zelf wel geneigd naar Pioneer maar dat komt alleen omdat ik nu zelf gewoon erg blij ben met mijn Pioneer radio.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Wat vind je betaalbaar?
Als je ronde de 300 euro betaalbaar vind, kijk eens naar de JVC KD-LH7, die heb ik zelf ook, en ik vind het echt een fantastisch apparaat. :)

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/privatedata/images/Artikel/ar_1204_PIC.jpg

Specs vind je hier, bij Halfords:

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Verwijderd

Een goede betaalbare is dus die van JVC of Kenwood :)
Binnenkort koop ik die JVC, prachtig apparaat 8-)

• Phase

Phase

Supremely Insane

Op vrijdag 12 juli 2002 23:26 schreef Trancer het volgende:
Binnenkort koop ik die JVC, prachtig apparaat 8-)
Zeer goede keus!!

Ik ben er zwaar tevreden over. Er zit zelfs een kleine draadloze afstandsbediening bij waarmee je de belangrijkste functies kunt bedienen. :)
Je kunt trouwens maximaal 189(!!!) liedjes/directorys op een cd zetten.
Hij leest gewoon ID3-tag, en als een mp3'tje die niet heeft, verschijnt gewoon de filename in beeld.
Plus wat handig is, je kunt hem zo instellen dat ie de trackname de hele tijd laat scrollen. :) :)

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Topicstarter
Ok, dit is niet bedoeld als flame !!!

Ik ben voor de pioneer gegaan.

1e: De gebruikte mosfet versterking in pioneers is zoveel beter dan de 'gewone' in andere merken. Zuiverder, hoger, lager en veel meer vermogen (hoorbaar door testen).

2e: Equaliser mogelijkheden van die pioneer zijn SUPER :D, je kan gewoon per kanaal een equaliser instelling maken.

3e: Alle duurdere merken (alpine enzo) hebben ook die 5 sec vertraging. Dit heeft te maken met het gekozen loopwerk enzo.. Als ik probleemtopics van verschillende merken zoals jvc/kenwood/clarion doorlees is het na een jaar of 2-3 prijs dat het loopwerk versleten is.. :( Dus ja, ik heb dus wat gekocht dat toch zeker wel die tijd mee moet gaan...

4e: Ik vond de pioneer mooier.. Maar das puur smaak en dat kwam vrij op een laatste plaats (zoals filmpjes, vu-meter enzo is leuk om te patsen maar nuttig is het niet).

5e: Ik miste bij kenwood/clarion de subwoofer uitgang.. Dit in verband met eventuele toekomstige uitbreiding is het wel makkelijk want 4x50w mosfet zeker genoeg op moment maar in de toekomst ook voor mid-high.. :)

Dus ja, ook was wel mooi dat ik hiero bij de lokale shop veel korting kon regelen op de pioneer dus ja..

Da waren ongeveer mijn beweegredenen om die te kopen :D

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:40
Ik heb zelf een JVD KD LH2000.

Die doet er zeker geen 5 seconden over om van track te wisselen. Ik schat zo'n 1a2 maximaal.

En er zit 3 jaar garantie op, dus mocht het loopwerk slijten ofzo binnen die 3 jaar, dan heb ik geluk lijkt me :)

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 19:04 schreef SandeR het volgende:
Ik heb zelf een JVD KD LH2000.

Die doet er zeker geen 5 seconden over om van track te wisselen. Ik schat zo'n 1a2 maximaal.

En er zit 3 jaar garantie op, dus mocht het loopwerk slijten ofzo binnen die 3 jaar, dan heb ik geluk lijkt me :)
De KD-LH7R doet er ongeveer 2/3 seconden over om van track te wisselen, dus dat valt nog wel mee :)

Wat betreft die 3 jaar garantie... 8-)

Moet hem alleen nog kopen binnenkort :7

• Archie_T
Op zaterdag 13 juli 2002 18:48 schreef bwiep het volgende:
1e: De gebruikte mosfet versterking in pioneers is zoveel beter dan de 'gewone' in andere merken. Zuiverder, hoger, lager en veel meer vermogen (hoorbaar door testen).
Ben ik helemaal met je eens daarom zei ik dus: Luister voordat je koopt! Maar het nadeel is dat ie gewoon duur is, en als je dan een goede deal kan krijgen is het helemaal geen fout apparaat.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
Op maandag 15 juli 2002 19:17 schreef Archie_T het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens daarom zei ik dus: Luister voordat je koopt! Maar het nadeel is dat ie gewoon duur is, en als je dan een goede deal kan krijgen is het helemaal geen fout apparaat.
Nou nog een beetje fantsoenlijke pre-out erop en dan is iedereen tevreden, beetje jammer dat je minstens een radio van 1000 euro moet kopen bij pioneer wil je wat kwaliteit overhouden.... :)

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 21:51 schreef dominator het volgende:

[..]

Nou nog een beetje fantsoenlijke pre-out erop en dan is iedereen tevreden, beetje jammer dat je minstens een radio van 1000 euro moet kopen bij pioneer wil je wat kwaliteit overhouden.... :)
Bij die radio zitten een fatsoenlijke pre-out.
Je hebt links+recht voor en links + rechts achter en 1 subwoofer pre. Deze is nog precies te regelen.. :)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
Mjah, ik dacht ook dat het bij mij leuk klonk totdat ik erachter kwam dat ik voor hetzelfde budget bij een ander merk veel beter spul kreeg..... :)

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 22:31 schreef Phase-Shifter het volgende:
Wat vind je betaalbaar?
Als je ronde de 300 euro betaalbaar vind, kijk eens naar de JVC KD-LH7, die heb ik zelf ook, en ik vind het echt een fantastisch apparaat. :)

Deze dus:
[afbeelding]

Ben ook erg tevrede met dat dingetje :)

alleen nog een versterker hebben(tips?), maar heb nog geen geld, eerst op vakantie :D

Maar koop 'm nou nie bij halfords, daar is ie het duurst.
De mediamarkt heb 'm voor 339,- maar De Block heb 'm voor 299,-

• Haay
Hier nog een hele tevreden eigenaar van de JVC KD-LH7. Afgelopen vrijdag gekocht, bij DeBlock, voor 299 Euro. Prima prijs voor een prima speler!!! Geluid klinkt (in mijn oren en met standaard speakers nog) erg goed. Nu nog betere speakers eraan en genieten maar.

En ik moet zeggen dat het afspelen van MP3s echt perfect gaat! De tijd tussen 2 MP3 nummers is zelfs korter dan bij m'n stand-alone Yamaha DVD speler in de huiskamer! Ook bij het wisselen naar een andere map begint hij erg vlot weer met spelen en ook dat valt me niks tegen. En het scrollen van de artiest - album naam - titelnummer (in die volgorde) uit de ID3 tag vind ik ook erg prettig.

Wat ik alleen wel een gebrek vind is dat wanneer de motor uitgezet is, en ik start de auto weer, dan staat de speler weer op de standaard instellingen: Bass=0, Trebble=0, Fade (voor/achter verhouding)=0, Balans=0, terwijl ik daarvoor de Fade op +1R (Rear ietsje meer dan Front), en Bass op +1 had gezet.

Ook begint de MP3-CD weer bij het begin met spelen. Hij onthoudt niet waar je gebleven was de vorige keer.

Maar dit zijn in mijn ogen kleine dingetjes waar ik wel mee kan leven.

• surfpunk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05-2021

surfpunk

*apple macBook*

Is er niemand die een 'gewone' radio heeft met aan zijn line-ingang een mp3 speler als een Ipod B-) of Jukebox?

Mij lijkt dat namelijk een veel handigere oplossing. Je hebt je mp3-speler portable, en je hoeft niet voor veel geld een nieuwe radio te kopen.

Belangrijkste voordeel is dat je ook je mp3's niet op cd hoeft te zetten. gewoon uplinken aan je pc of laptop, bijwerken en gaan met de (band zonder) banaan!

Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Heeft er hier iemand eigenlijk een Phatbox?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Wizardtm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 19:20

Wizardtm

>>> H20 <<<

Op dinsdag 16 juli 2002 10:13 schreef Haay het volgende:
Wat ik alleen wel een gebrek vind is dat wanneer de motor uitgezet is, en ik start de auto weer, dan staat de speler weer op de standaard instellingen: Bass=0, Trebble=0, Fade (voor/achter verhouding)=0, Balans=0, terwijl ik daarvoor de Fade op +1R (Rear ietsje meer dan Front), en Bass op +1 had gezet.

Ook begint de MP3-CD weer bij het begin met spelen. Hij onthoudt niet waar je gebleven was de vorige keer.

Da's op zich heel raar, de meest simpele autoradio onthoud zijn instellingen !! Zou het niet zo kunnen zijn dat je per ongeluk de spanning van de "continue 12V" aansluiting afschakelt ? Bij mijn SH99 blijven wel alle instellingen behouden.

Btw ik ben ook super te vreden over mijn SH99 ! Ik heb destijds voor dit model gekozen omdat er naast de 2 pre-outs voor voor- en achter er ook een aansluiting opzit voor mijn subwoofer. Je kan de sub nu dus vanaf je radio harder en zachter zetter ! echt een aanrader :9~ alleen jammer dat er niet (net zoals bij sony) een wisselaar is waarin je mp3 cd's kan afspelen :'(

Werken? Dat doe ik morgen wel!

Verwijderd

Dan heb je toch iets niet goed aangesloten volgens mij. Ik denk dat dat te maken heeft met de +12V constante spanning. Als de radio dat heeft moet hij die instellingen volgens mij echt wel onthouden hoor !

Ik neem aan dat je een ISO aansluiting in de auto hebt :?

In ieder geval, dit probleem is wel op te lossen hoor ! :)

Verwijderd

Wat ik alleen wel een gebrek vind is dat wanneer de motor uitgezet is, en ik start de auto weer, dan staat de speler weer op de standaard instellingen: Bass=0, Trebble=0, Fade (voor/achter verhouding)=0, Balans=0, terwijl ik daarvoor de Fade op +1R (Rear ietsje meer dan Front), en Bass op +1 had gezet
geen last van :)

met de standaard boxen wel goed geluid ja, nou nog goeie boxen :D

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 11:06 schreef BobM het volgende:

[..]

geen last van :)

met de standaard boxen wel goed geluid ja, nou nog goeie boxen :D
Hey jij hebt vast wel een ISO aansluiting in de auto of niet :?

Weet jij dan misschien waar dat draadje waar "illumination" opstaat, op aangesloten moet worden :?

Is een oranje draadje btw...

Verwijderd

gewoon stekkertjes inelkaar klikken en klaar :p

maar kleur bij kleur, zit een boekje bij hoor.

ik zal eens gaan denken welke het was

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 13:22 schreef BobM het volgende:
gewoon stekkertjes inelkaar klikken en klaar :p

maar kleur bij kleur, zit een boekje bij hoor.

ik zal eens gaan denken welke het was
Hehe ja ik moet hem alleen nog gaan kopen, maar ik was met het inbouwen van de ISO connector alleen nieuwsgierig waar dat draadje nou op aangesloten moest worden :D

Verwijderd

ow je mot 'm nog kopen, nou dan zou ik zeggen, pak je boekje erbij en klaar ;)

hoef ik dat nie meer te doen ;)

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:15

gvdh81

To got or not to got..

Op donderdag 04 juli 2002 20:08 schreef Oizo het volgende:

[afbeelding]

edit:

deze valt denk ik niet in je range als je een betaalbare wilt.
Kheb hem zelf ook in mijn auto met mijn rockford setje. Klinkt als de bliksem, kan wel alleen 128Kbit mp3s afspelen zoals ook in de manual staat...

P.s. vergulde uitgangen + 50 watt vermogen default :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 16 juli 2002 15:55 schreef Xces het volgende:

[..]

Kheb hem zelf ook in mijn auto met mijn rockford setje. Klinkt als de bliksem, kan wel alleen 128Kbit mp3s afspelen zoals ook in de manual staat...
Yikes.. al mijn Mp3s zijn 192kb/sec.. is dat trouwens bij alle Mp3 auto radio's zo? Of alleen bij dat specifieke JVC model?

Verwijderd

Ik heb een M6021 en hij bevalt prima. Snelle overgang tussen de nummers, goed geluidje en prima opties. Ben ook bezig geweest met JVC, Kenwood & Pioneer vergelijking, maar Kenwood was een stuk goedkoper en in zwart leverbaar. In mei bij www.carmedia.nl op de kop getikt voor 329,-

Aanradertje!

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 15:49 schreef BobM het volgende:
ow je mot 'm nog kopen, nou dan zou ik zeggen, pak je boekje erbij en klaar ;)

hoef ik dat nie meer te doen ;)
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal. Ik moet dus nog de JVC radio kopen, maar de ISO connector heb ik al!

Dus wat bedoel je nou :?

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 15:55 schreef Xces het volgende:

[..]

P.s. vergulde uitgangen + 50 watt vermogen default :)
Alleen maar 128Kbit :? Wat is dat dan weer voor raar iets zeg :?

Raar dat de JVC KD-LH7R dan wel gewoon 192 Kbit mp3's afspeelt en de duurdere JVC SH99 niet :?

Verwijderd

M6021 doet alles tussen de 96KBits en 320KBits, alleen geen variable bitrates.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
Op dinsdag 16 juli 2002 16:40 schreef Trancer het volgende:

[..]

Alleen maar 128Kbit :? Wat is dat dan weer voor raar iets zeg :?

Raar dat de JVC KD-LH7R dan wel gewoon 192 Kbit mp3's afspeelt en de duurdere JVC SH99 niet :?
Ik heb het niet getest, maar ik zal eens kijken welk formaat de mp3s zijn die ik afspeel.
De verkoper zei dat er geen limiet op zat welke bitrate de mp3 was.
Dus hoger dan 128 moet zeker kunnen.

[ff gekeken , iig meerdere nummers zijn 192, die speelt ie zonder meer zonder problemen af.]

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Op vrijdag 12 juli 2002 22:31 schreef Phase-Shifter het volgende:
Wat vind je betaalbaar?

Deze dus:
[afbeelding]

Na alle positieve reacties, heb ik dit model besteld bij:
http://www.carstereocomponents.de
Bij deze duitse winkel kost ie maar 227 euro :P
Er komt alleen nog 19,99 euro aan verzendkosten bij.
Dit is incl. verzendkosten wel 100 euro goedkoper dan bij Halfords. :9
Alleen jammer dat je het geld vooraf moet overmaken.
Heb geen ervaring met geld overmaken naar het buitenland en betalen via creditcard is niet mogelijk.
Zal het morgen wel even met de bank regelen.

• M@cer
Op mijn JVC KD-SH909R is het gewoon mogelijk om alle soorten bitrates af te spelen. Zal ook wel kunnen op de 99 neem ik aan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• M@cer
Op dinsdag 16 juli 2002 22:06 schreef Albo het volgende:

[..]

http://www.carstereocomponents.de
Heb geen ervaring met geld overmaken naar het buitenland en betalen via creditcard is niet mogelijk.
Ik hoop voor je dat je een rekening bij een niet te dure bank hebt. Het verschilt geloof ik nogal...

Verwijderd

http://www.bluespot.co.uk/stock/iso.asp

bekijk dat ff

weet je nou genoeg??

ik heb gewoon de draaitjes verbonden met elkaar, maar das een maandje terug ;)

• Archie_T

Ik weet niet of je het al opgelost had? Maar verwissel rood en geel eens (vast een Opel auto?) en dan heb je het probleem niet meer.

• Phase

Phase

Supremely Insane

Op dinsdag 16 juli 2002 22:06 schreef Albo het volgende:

[url="http://www.carstereocomponents.de"]http://www.carstereocomponents.de[/url]
Nou, dan heb je wel een goede deal! :)

• Haay
Ik weet niet of je het al opgelost had? Maar verwissel rood en geel eens (vast een Opel auto?) en dan heb je het probleem niet meer.
Ja, het is een Opel auto, en de zo op het oog ISO stekker die in de originele Philips zat blijkt dus toch niet zo ISO te zijn. Het lijkt wel of de gele draad uberhaupt ontbreekt!

Nou ja, ik breng hem binnenkort naar een car-hifi zaak want de speakers vervangen en netjes inbouwen, en het speakerdraad voor betere kwaliteit vervangen, en de antenne-stekker (die niet goed is) repareren zodat hij in de JVC past zijn dingen die ik niet kan. Ieder z'n vak he, en soms moet je dingen gewoon door een specialist laten doen :D

• Archie_T
Op zaterdag 20 juli 2002 01:43 schreef Haay het volgende:

[..]

Ja, het is een Opel auto, en de zo op het oog ISO stekker die in de originele Philips zat blijkt dus toch niet zo ISO te zijn. Het lijkt wel of de gele draad uberhaupt ontbreekt!

Nou ja, ik breng hem binnenkort naar een car-hifi zaak want de speakers vervangen en netjes inbouwen, en het speakerdraad voor betere kwaliteit vervangen, en de antenne-stekker (die niet goed is) repareren zodat hij in de JVC past zijn dingen die ik niet kan. Ieder z'n vak he, en soms moet je dingen gewoon door een specialist laten doen :D
Ik bedoel op je radio kan je ze zo omwisselen, dan is het geregeld, ik had het ook in mijn astra (en Peugeot 206 trouwens ook) Ik denk dat het alleen bij nieuwe auto's is.

• Archie_T
Op dinsdag 16 juli 2002 11:11 schreef Trancer het volgende:

[..]

Hey jij hebt vast wel een ISO aansluiting in de auto of niet :?

Weet jij dan misschien waar dat draadje waar "illumination" opstaat, op aangesloten moet worden :?

Is een oranje draadje btw...
Illumination? Dat dient ervoor dat als je je lichten aanzet, je display van je radio minder wordt. (Waarschijnlijk net zoals je dashboardverlichting).

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 22:06 schreef Albo een verhaal
Ik neem aan dat je hem al binnen hebt :?

Hoe ging het met de betaling en de aflevering enzo :? Nog extra kosten i.v.m. het overmaken naar het buitenland :?

Ben benieuwd, want misschien dat ik hem wel daar bestel :)

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 23:05 schreef Trancer het volgende:

[..]

Hoe ging het met de betaling en de aflevering enzo :? Nog extra kosten i.v.m. het overmaken naar het buitenland :?

ben ik ook benieuwd naar

• -Michel-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 22:10
Op dinsdag 16 juli 2002 10:29 schreef tazzman het volgende:
Heeft er hier iemand eigenlijk een Phatbox?
YES!! Check [topic=407526/1/25]

Eind deze maand worden er weer originele Phatboxen verkocht via de site [url="http://www.phatnoise.com"]www.phatnoise.com[/url] met USB 2.0 craddles en 40Gb schijven!

• Eagle Eye Eric
  • Niet online
Voor meer ervaringen met de JVC KD-SH99R zie Car MP3 speler JVC KD SH99R

Verwijderd

nou ben uiteindelijk tot een besluit gekomen en heb dus toch de pioneer 7400mp aangeschafd en ik moet zeggen mensen het bevalt me zeer goed het enige sjah.... damn wacht tijden maar goed na verloop van tijd stoort dat ook nie meer... wel wil ik vragen aan de gene die dit apparaat ook hebben: how the hell kan ik de verlichting in rood veranderen van de knopjes op dat apparaat heb me zelf suf gezocht schijnt met functie toets te gebeuren maar zie er niks over staan in het menu kan het waarschijnlijk met de illumination draadje te maken hebben :?

• Universal Creations
  • Laatst online: 12-08 23:58
Verwijderd schreef op 23 juli 2002 @ 21:18:
[...]

ben ik ook benieuwd naar
Ik heb mijn JVC KD-SH909R ook bij CarStereoComponents in Duitsland gekocht en gaf in principe weinig problemen. Verhaal:

-Ik maakte het bedrag bij de bank over (kostte 13 euro bij de Fortis).
-Ruim een week later kwam ie binnen, alles werkte behalve het afspelen van CD's :(
-Dus ik naar een JVC reperatuur in Tilburg (waar die overigens nog steeds is) en die maakt hem nu gratis (3 jaar garantie van JVC)
-2 Dagen later stond de PTT aan de deur, met jawel: een JVC KD-SH909R.
-Die tweede werkte perfect en ik heb er niet voor betaald :)
-Wanneer de eerste terug is, ga ik hem voor een leuk prijsje verkopen hier in Nederland.

Oftewel: ik raad het je zeker aan om te bestellen daar bij CSC.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Verwijderd schreef op 21 juli 2002 @ 23:05:
[...]

Sorry voor mijn late reactie, maar zie nu pas de reacties.
Heb het 22 juli via de bank overgemaakt, dit koste 6,80 euro bij de ABN-AMRO
Volgens de bank duurt het ongeveer een week wanneer het bij Carstereocomp. is afgeschreven, ongeveer een week geleden dus.
Ik heb hem helaas nog niet ontvangen, maar dit kan ook komen omdat zij hem niet in voorraad hebben. :'(
Zodra ik hem heb, laat ik het wel ff weten :)

Verwijderd

he dude die wil ik wel eens zien als je op school bent :D :D ik ga waarschijnlijk een autoradio mp3 speler halen met interne HD :D :D

ik zie je op school wel, ben wel benieuwd naar dat ding van jou

Verwijderd

is dit wat:

KD-SH909R MP3

Topmodel uit nieuwste SH zilver serie RDS autoradio/CD-speler met MP3 (ID3 Tag) playback,

Automatisch kantelend multi-colour display
Rotary knop
4 x 50W vermogen
Zeer geschikt voor CD-R/RW
2 x 4V lijn uitgang (verguld)
sub out
Incl. afst. bediening
Cd text
CD wisselaar voorbereid

Optioneel DVD speler aan te sluiten

(adviesprijs € 679,00)
CARMEDIA AKTIEPRIJS € 575,00

???

Verwijderd

jongens, wat vinden jullie van deze Aiwa?

http://www.digimania.be/en/prod_cat.asp?CatID=5

ach voor 250 euro... of misschien toch die jvc-kd-lh7 bij www.block.nl voor 299,-

heeft iemand ervaring met die Aiwa?

Verwijderd

Ik heb de Kenwood 6021 en die werkt erg goed, geen lange wachttijden en een perfect instelbaar geluid.
Bij het afspelen van een gewone cd, bij slechte wegen, slaat hij niet snel over.
Bij het afspelen van mp3 helemaal niet :*)

• Sport_Life
  • Laatst online: 18:59

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 14:15:
jongens, wat vinden jullie van deze Aiwa?

http://www.digimania.be/en/prod_cat.asp?CatID=5

ach voor 250 euro... of misschien toch die jvc-kd-lh7 bij www.block.nl voor 299,-

heeft iemand ervaring met die Aiwa?
8)7 Je kickt een oud topic omhoog...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 16 september 2002 @ 14:31:
[...]

so what :?

• Arnold
  • Laatst online: 11-08 16:05
eMAeRCe schreef op 16 september 2002 @ 14:31:
[...]

en als ie nieuw topic begon was het van 'UTFS!!!' ....

Verwijderd

G-Spotter schreef op 16 september 2002 @ 14:50:
[...]

en als ie nieuw topic begon was het van 'UTFS!!!' ....
juist, helemaal gelijk.... _/-\o_

alleen ''utfs''? Wat zou dat zijn.

• Arnold
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 15:14:
[...]

utfs = use the fucking search :)

• Arnold
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 15:14:
[...]

utfs = use the fucking search :)

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:32
Maar hoe zit het nu met die aiwa?? :P

• BreadFan
  • Niet online
Kweet niks over die aiwa. :P

Maar ik heb sinds kort de Kenwood M6021, en ik kan maar 1 ding zeggen: KOPEN! :)

Ding heeft functies zat, is goed te bedienen, display is duidelijk, hij is betaalbaar (€369,-), enz enz enz.

Het enige wat ik jammer vind is dat ie niet doorspeelt als ik de motor afzet, deed mijn vorige wel. Ach ja, 99 van de 100 keer stap ik dan toch uit. :P Eigenlijk toch wel een voordeel dus, 't is alleen ff wennen. :)

• D-Three
Ik wil ook wel een Kenwood. Maar die vind ik voorlopig toch te duur hoor. Binnen enkele jaren koop ik mij dan wel een duurder model... Met ingebouwde DivX-speler en GPS :P
Die AIWA lijkt me redelijk goedkoop. Ik heb trouwens dit linkje gevonden: http://welcome.to/aiwa_cdc_mp3 (met dank aan speedme)
Ik denk dat ik er voor ga...

[ Voor 0% gewijzigd door D-Three op 17-09-2002 23:43 . Reden: Trouwens, bedankt voor de link, win2kpro ;) ]

Verwijderd

of misschien deze Aiwa
http://www.aiwa.com/defau...tion=viewProduct&prod=174

maar, ik vraag me af hoe het zit met de garantie? mocht er dan iets niet goed... dan moet je altijd naar Belgie terug sturen.... en dat kost €€€

hier kun je alle specificatie vinden van de AIWA CDC-MP3 EN CDC-MP33R

http://www.aiwa.nl/technicalinfo/AIWA%20CAR-AUDIO.htm

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:23
Grappig dat mensen pioneer zo fantastisch vinden, mijn ervaring is juist dat jvc/kenwood hu's betere klank kwaliteit hebben dan pioneer hu's, Alpine en Clarion zijn al helemaal beter, maar dat is ook een heel andere klasse.
Als ik de topic starter was zou ik de Alpine 7893r kopen, daar zit mp3 functie op, 3 preouts, waarvan de sub-out 4 volt is.

• D-Three
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 08:38:
hier kun je alle specificatie vinden van de AIWA CDC-MP3 EN CDC-MP33R

http://www.aiwa.nl/technicalinfo/AIWA%20CAR-AUDIO.htm
Deze hier vermeld is de Aiwa CDC-MP3R??

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb de JVC DR-LH7R al bijna 2 weken. En ik moet zeggen dat het mij echt super goed bevalt! :)
Ben nu bezig met een versterker (Rockford) + boxen (Magnat) aansluiten.... (topic staat in SG).

Whatever.

• D-Three
BreadFan schreef op 17 september 2002 @ 23:31:

Maar ik heb sinds kort de Kenwood M6021, en ik kan maar 1 ding zeggen: KOPEN! :)

Ding heeft functies zat, is goed te bedienen, display is duidelijk, hij is betaalbaar (€369,-), enz enz enz.

Het enige wat ik jammer vind is dat ie niet doorspeelt als ik de motor afzet, deed mijn vorige wel. Ach ja, 99 van de 100 keer stap ik dan toch uit. :P Eigenlijk toch wel een voordeel dus, 't is alleen ff wennen. :)
Alvast sorry voor het kicken van deze topic ;)
Waar heb je die Kenwood gehaald?
Ik heb toch die AIWA niet besteld op die site. http://www.digimania.be/en/prod_cat.asp?CatID=5
Nu zie ik wel dat ze die Kenwood verkopen maar dan wel aan een "promoprijs" van €399! Of is er een verschil tussen jouw M6021 en de M6021G?

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
BreadFan schreef op 17 september 2002 @ 23:31:

Als het topic dan toch geschopt is; dan heb je gewoon de draden niet goed aangelosten bij je oude radio.
Je hebt constante voeding, en een voeding die alleen aanstaat als t contact erop staat.. Daar had je de constante voeding waarschijnlijk in beide zitten.

/offtopic T was waarschijnlijk niet nuttig om te melden, maar topic was toch al geschopt

• Renkie
  • Laatst online: 11-08 09:51
mja, oud topic maar toch

Voor 300eur heb je een JVC KD-LH7R
Zeer goed getest in consumentengids, 3 jaar garantie en hijs gewoon super :D

• D-Three
Hmm, ik ben vandaag bij Halford geweest en heb sterk staan twijfelen... Er stond ook een Lenco MP3-speler (er is over deze speler een draadje) maar die verkochten ze niet meer. Teveel problemen. Nu ja, €179 was wel heel goedkoop :P
Ik heb ook staan kijken naar die Kenwood M6021 (€369) en wou die wel kopen. Er stond ook een JVC (typenummer weet ik niet) voor €349. Voor slechts €20 verschil zou ik toch voor de Kenwood opteren.
Maar aan de mensen die een MP3-radio hebben: gebruiken jullie die heel veel? Ik vraag me af of het misschien niet beter is om een "gewone" autoradio te kopen die CD-RW's ondersteund.

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 14:55
Wellicht een onnodige kick, maar die Kenwood M6021 is nu bij de Halfords in de "aanbieding" voor € 349,=

[ Voor 12% gewijzigd door baexem op 08-01-2020 11:38 ]

...

Verwijderd

Carmedia.nl: 325 Euro'tjes. Daar heb ik 'm ook gekocht, 2 dagen na betaling was-ie binnen. Hij maakt overuren....
Pagina: 1